Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
Like Tree3lubi to!
  • 1 przez danielciagala
  • 1 przez KOBRA
  • 1 przez byrrt

Temat: problem z wymianą przegubu  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2012
    Skąd
    Łwc
    Wiek
    30
    Postów
    34
    Auto
    Fiat CC 900

    problem z wymianą przegubu

    witam, mam pewien problem. otóż, nie rozkręcałem jeszcze auta bo nie mm przegubu jeszcze. czytałem w faq na forum poradnik, jednak nadal nie wiem jednej rzeczy. nie bardzo rozumiem gdzie dać to zabezpieczenie półosi. jest na półosi jakieś wcięcie czy to sie w przegub kładzie? w jaki sposób zabezpiecza przegub przed zsunięciem? i rozumiem, że najpierw sie kładzie opaski, gume, później to zabezpieczenie a dopiero potem przegub?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    zabezpieczenie w CC o ile dobrze pamiętam naciska się na półoś .Następnie nabija przegub. Dawno nie robiłem CC więc może niech się ktoś wypowie jeszcze.
    Adasiekk lubi to.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Ogólnie w Fiatach zabezpieczenie półosi zakłada się do przegubu .
    Zasada jest prosta jeżeli zabezpieczenie to przecięty okrąg zakłada się go na półoś ,jeżeli okrąg przecięty z wąsami to wkłada się go do przegubu
    Adasiekk lubi to.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2012
    Skąd
    Łwc
    Wiek
    30
    Postów
    34
    Auto
    Fiat CC 900
    ok, dzięki wielkie za odpowiedzi
    czyli rozumiem, że jeśli w przypadku przegubu kamoka mam zabezpieczenie z "wąsami" to po prostu wkładam je do przegubu i naciągam na półoś?

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Są dwa rodzaje. Albo frez na półosi jest od wewnętrznej strony przegubu i wtedy taki przegub ściąga i zakłada się siłowo (zawleczką jest okrąg z twardego elastycznego drutu albo też tak jak np u mnie zabezpieczenie jest w przegubie a frez od jego zewnętrznej strony tak że łapie się szczypcami zawleczkę, rozszerza i zsuwa przegub.. Na YT popatrz.. Jeżeli masz przegub zbijany to łatwiej wyciągnąć całą półoś z auta chyba.
    Adasiekk lubi to.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Jeżeli masz przegub zbijany to łatwiej wyciągnąć całą półoś z auta chyba.
    To zależy czy to już wcześniej robił i jak bardzo jest "chycony"

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał danielciagala Zobacz post
    To zależy czy to już wcześniej robił i jak bardzo jest "chycony"
    Próbować można, ale czasem ta zawleczka wewnętrzna potrafi trzymać mega mocno..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał Adasiekk Zobacz post
    ok, dzięki wielkie za odpowiedzi
    czyli rozumiem, że jeśli w przypadku przegubu kamoka mam zabezpieczenie z "wąsami" to po prostu wkładam je do przegubu i naciągam na półoś?
    Dokładnie zabezpieczenie z wąsami wkładasz w przegub ,gdzie wąsy mają swoje miejsce

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2012
    Skąd
    Łwc
    Wiek
    30
    Postów
    34
    Auto
    Fiat CC 900
    dzięki wszystkim jeszcze raz za pomoc, temat można zamknąć
    pozdrawiam

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Temat zamykam
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Założenie przegubu z 1.6 do 1.9 JTD
    Napisany przez martinez na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 04-02-2013, 10:51
  2. Osłony Przegubu wewn.
    Napisany przez kamilo62 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-09-2012, 11:28
  3. Pytanie o łożysko przegubu wew w skrzyni biegów
    Napisany przez combatdude na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-08-2012, 11:55
  4. [alternator] Wymian alternatora
    Napisany przez fellipe82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-09-2010, 22:28
  5. Osłona przegubu
    Napisany przez Tricen na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-05-2009, 15:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana przegubu seicento

przegub seicentowymiana przegubu seicento 900seicento wymiana przegubuwymiana przegubu cinquecentowymiana przegubu fiat seicentofiat seicento wymiana przegubuwymiana przegubu w seicentozmiana przegubu seicentoseicento 900 wymiana przegubuwymiana przegubu w cinquecentocinquecento wymiana przegubuwymiana przegubu fiat cc 700seicento 1.1 wymiana przegubuseicento przegubjak wymienic przegub w seicentowymiana przegubu cinquecento 900przeguby seicento 900wymiana oslony przegubu seicento

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl