Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento

    Problem z temperaturą - CC900

    Mam Cinquecento 900 z 95r. Od dłuższego czasu silnik łapie dużą temperaturę. Wiatrak się włącza ale nie zawsze ją spędza. Jak dotąd wymieniłem: chłodnice, pompę wody, termostat, korek. Człowiek ze sklepu doradził mi, żeby sprawdzić czy podczas pracy silnika w zbiorniku płynu chłodzącego nie robią się bąbelki- oznaczało by to, że spaliny dostają się do układu chłodzenia i należy wymienić uszczelkę pod głowicą. Tak było więc wymieniłem UPG. Nie dało to prawie nic. Bąbelki w zbiorniku są nadal, a nie chce myśleć co będzie latem . Co zrobić?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2008
    Skąd
    łódź
    Postów
    86
    Auto
    Skoda Favorit 1.3 i /F/I/A/T/ Palio 1.6 16v
    a może prócz wymiany pasowało by ją splanować???

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    No właśnie. Nie wiem co to za mechanik skoro wymienił uszczelkę bez planowania głowicy. Moim zdaniem to jakiś paprok a nie mechanik
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento
    głowica była planowana

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    53
    Auto
    CC 704
    tak jak pisali koledzy. sama uszczelka to nie wszystko.
    czasami się to udaje, ale zasadniczo każde zdjęcie głowicy wymaga jej planowania.

    i lepiej nie czekaj z tym aż samo się naprawi. u mnie też się tak zaczynało, potem zaczął gubić pomału płyn, a na koniec popękały gumowe węże chłodnicy.
    MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento
    Cytat Napisał sylas
    tak jak pisali koledzy. sama uszczelka to nie wszystko.
    czasami się to udaje, ale zasadniczo każde zdjęcie głowicy wymaga jej planowania.
    Czemu nie czytacie wszystkich postów ? Pisałem, że była planowana.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał wyposazony
    Czemu nie czytacie wszystkich postów ?
    Spokojnie bo Ci głowa pęknie

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał wyposazony
    Cytat Napisał sylas
    tak jak pisali koledzy. sama uszczelka to nie wszystko.
    czasami się to udaje, ale zasadniczo każde zdjęcie głowicy wymaga jej planowania.
    Czemu nie czytacie wszystkich postów ? Pisałem, że była planowana.
    Drogi Kolego. To sylas nie przeczytał naszych postów. Szczerze mówiąc, to nie wiem co to może być. Chyba że, jeżeli była planowana a problem nadal jest, to może była źle splanowana-tak też się zdarza
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    53
    Auto
    CC 704
    no to w takim razie, może było za mało zdjęte? albo nie równo (w co raczej ciężko mi samemu uwierzyć)
    ew. może jeszcze głowica być dokręcona złym (za małym) momentem.

    jeśli nie to, to nie wiem.
    trzeba by wtedy szukać przyczyny gdzie indziej
    MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento
    Głowice zostawiłbym w spokoju bo ani z oleju nie robi sie maź, ani płyn chłodniczy nie robi sie ciemniejszy od oleju. Pytanie skąd mogą się dostawać te spaliny do płynu?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2009
    Skąd
    Słupsk
    Postów
    41
    Auto
    Poszukiwany .... :)
    Stawiam (ale nie koniecznie), że jest pęknięty blok.
    Marna to porada, ale opisane objawy na to wskazują.


 

Podobne tematy

  1. Problem z temperaturą
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-05-2011, 10:15
  2. [silnik] CC900 pali się "marchewa" problem z wtrys
    Napisany przez Banas921 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-02-2011, 21:33
  3. [silnik] Problem z odpalaniem CC900
    Napisany przez zkurzawa na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-01-2009, 03:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

upg fiat cc 900

uszczelka glowicy sejczeto 900

wysoka temperatura silnika w cc 900

uszczelka pod glowica cinquecento 900

cinquecento problem z temperatura

Cc 900 wymiana uszczelki pod glowica

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl