Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
Like Tree4lubi to!
  • 1 przez lajosz
  • 1 przez Artur45672
  • 2 przez Loque

Temat: pochylenie koła. Cinquecento 700.  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    konin
    Postów
    69
    Auto
    seicento 900
    Rocznik
    2000

    pochylenie koła. Cinquecento 700.

    Witam .Byłem wczoraj na geomerii zawieszenia ,a właściwie na zbieżności .Zostawiłem auto- była kolejka.Po 3 godzinach pojechałem po odbiór.Mechanik powiedział że oprócz zbieżności ustawił pochylenie koła.Auto mam od nowości i nie było bite.Wiem że pochylenia w tym zawieszeniu się nie reguluje.Pytanie..... czy mechanik mnie naciągnął ,czy też coś tam regulował?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    78
    Auto
    Grande Punto 1.2
    Rocznik
    2006
    Zluźnisz dwie śruby łączące amortyzator z zwrotnicą i minimalnie kąt przestawiasz ( minimalnie bo otwory są większe od śrub i jest luz ) . Ile płaciłeś że tak uważasz?
    wirusac lubi to.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Cinkus, to auto co nie ma regulacji zbieżności, jedyna zbieżności jaką tam się ustawia, to wymiana wszystkich gum w zawieszeniu, po wymianie gum 20 lat spokój, a więc nie ściemniaj.
    wirusac lubi to.
    I like my FIAT Cinquecento.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2015
    Skąd
    Tumlin/k Kielc
    Wiek
    32
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI
    Rocznik
    1999
    Drogi Moderatorze skoro usuwasz mojego posta to ten wyżej też usuń bo jeszcze ktoś przeczyta i pomyśli, że brak regulacji zbieżności w cinquecento to prawda. Trochę konsekwencji.
    eMTy i wirusac lubią to.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    konin
    Postów
    69
    Auto
    seicento 900
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał Loque Zobacz post
    Drogi Moderatorze skoro usuwasz mojego posta to ten wyżej też usuń bo jeszcze ktoś przeczyta i pomyśli, że brak regulacji zbieżności w cinquecento to prawda. Trochę konsekwencji.
    Niestety są na tym forum równi i równiejsi.Mój post też został usunięty.Ten oczywiście też będzie wymazany .
    A jak ma się do tego wpis poniższy jednego z moderatorów ? nie wiem?
    """"Jest moderator, ale każdy ma prawo do wyrażania opinii. Jeżeli widzisz błąd, to po prostu popraw kolegę.""""

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 styczeń 2018
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    20
    Auto
    seicento 900
    Rocznik
    2000
    Po wymianie zew osłon przegubów,autko zaczeło ściągać delikatnie w prawo. Kierownica przestawiła się o jakieś 10 stopni.Samochód rok temu był na ustawieniu geometrii i podpiłowali mu fasolki na amortyzatorach ,ze wzgl. na pochylenie koła. Czy przyczyną ściągania może być nie trafienie w ustawienie pochylenia???

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    78
    Auto
    Grande Punto 1.2
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał smutny55 Zobacz post
    .... Czy przyczyną ściągania może być nie trafienie w ustawienie pochylenia???
    Może ale nie musi , ja w cienkim 700 wymieniałem gumy i auto jeździło prosto .

    Raczej wymaga ponownego ustawienia w warsztacie .

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Ja jeszcze nie widziałem cinquecento, co prosto jeździ, duża robotę robi, przednia rozpórka, ale ustawienie tego auta to loteria, wynika to z konstrukcji nadwozia, które reguluje, się na czuja praktycznie, może być już luzy na kierowniczym, u mnie jest podobnie, ale się tym nie przejmuję, w seicento już to nieco jest poprawione, pod podwoziem z przodu, zastosowano już dolną rozpórkę, z tąd seicento już tak nie myszkuje, po drodze, czułe też jest cienki na opony, 155/65 r13 już 10 razy lepiej jest.
    I like my FIAT Cinquecento.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 styczeń 2018
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    20
    Auto
    seicento 900
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał Artur45672 Zobacz post
    Cinkus, to auto co nie ma regulacji zbieżności,.
    Artur ty już się nie wypowiadaj na ten temat.Poczytałem trochę twoich wypocin.Opony wykluczam-przed wymianą osłon było wszystko OK.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    14 lat jeżdżę, cinquecento 700, to wiem, raz miałem ,kierowniczy ustawiony, znaczy ślimak, od tego czasu jest ok. kolumny Mcpersona, to nie wielowahacz i zawsze będą z tym problemy, tylne zawieszenie jest super, ale przednie zawsze w cinquecento jest problematyczne, dlaczego już praktycznie rezygnują z tych kolumn mcpersona.
    I like my FIAT Cinquecento.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    78
    Auto
    Grande Punto 1.2
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Artur45672 Zobacz post
    ... to wiem, raz miałem ,kierowniczy ustawiony, znaczy ślimak, od tego czasu jest ok...
    Od kiedy montowali ślimak w cinquecento ? Pierwsze słyszę .
    Ps. Moje cc jeżdziło prosto ale zbieżność ustawiał mechanik , a nie czarownik ...

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    No była jakoś kierownica, przesunięta, źle migacze działały, nigdy nie wiedziałem czy prosto jedzie, tata mi to naprawił, a jeżeli chodzi o to ściąganie może być wiele przyczyn, nawet luzy na przegubach, jak i hamulce i łożyska koła, sam wiem, jak mi w malcu poszedł przegub, to auto nie prowadziło się, zbyt prosto. Ktoś się pewnie teraz puknie w głowę, co mają do tego hamulce, ale mogą mieć, najlepiej wziąć, auto na lewarek i sprawdzać koło po kole, luzy, czy nie ma oporów, jak hamuje i czy przeguby nie powylewane. Powodzenia.
    I like my FIAT Cinquecento.

  14. #13
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,172
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2006
    pojawiają się ciekawe teorie na ten temat, więc ja dołożę swoją ciśnienie w kołach może być różne... i od tego moim zdaniem powinno się zacząć, potem jak sugeruje kolega powyżej, układ hamulcowy, a na koniec zawieszenie i ewentualna regulacja... Każde auto da się ustawić, może nie w 100%, bo do tego potrzeba bardzo doświadczonego mechanika i dobrego sprzętu, ale w 98% już każdy nawet początkujący mechanik powinien to zrobić...

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2018
    Skąd
    polska
    Wiek
    24
    Postów
    4
    Auto
    seicento 900
    Rocznik
    1999
    witam wszystkich.jestem tu nowy. mam seicento 900.mam z nim spory problem. przy jezdzie na nierownej powierzchni drogi ciagle puka mi z tylu po lewej stronie. bylem na stacji diagnostycznej i oni nic nie wykryli. ma ktos jakies pomysły co to moze byc???? aha podczas jazdy gdy zaciągne reczny na 3-4 zabek pukanie ustaje. Pomoze ktos??? pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. [tanio odsprzedam] Części Cinquecento 704
    Napisany przez adamko3 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-11-2017, 19:46
  2. [S] cinquecento 900
    Napisany przez profss na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-06-2017, 17:01
  3. Cinquecento 900 gaźnik
    Napisany przez bialylanek na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-01-2014, 20:09
  4. Cinquecento
    Napisany przez Przemysław Onak na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-10-2010, 19:21
  5. Cinquecento płyn chłodniczy
    Napisany przez q3 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-09-2010, 22:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cc700 jak ustawic zbierznosc

cc 700 zbierznosc kol

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl