Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2020
    Skąd
    kraków
    Wiek
    43
    Postów
    7
    Auto
    seicento1100 spi
    Rocznik
    2000

    Ocena parametrów silnika

    Witam
    Prosił bym znawców forum o ocenę parametrów silnika.

    ts1.jpgts2.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    32
    Postów
    1,155
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Pomiar wykonywany przy załączonej klimie lub wentylatorze chłodnicy lub innych odbiornikach prądowych? MAP [Ciśnienie w kolektorze dolotowym) trochę za wysoki powinien być ~ 300hPa. Jeśli pomiar był wykonywany bez obciążenia silnika to sprawdziłbym luz zaworowy.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2020
    Skąd
    kraków
    Wiek
    43
    Postów
    7
    Auto
    seicento1100 spi
    Rocznik
    2000
    Autko bez klimy.
    A korekta sondy lambda w porządku ?
    Ostatnio edytowane przez frugo001 ; 09-06-2020 o 18:30

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2014
    Skąd
    Koło
    Postów
    14
    Auto
    grande punto 1,4 t-jet Seicento 1,1sporting
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Pomiar wykonywany przy załączonej klimie lub wentylatorze chłodnicy lub innych odbiornikach prądowych? MAP [Ciśnienie w kolektorze dolotowym) trochę za wysoki powinien być ~ 300hPa. Jeśli pomiar był wykonywany bez obciążenia silnika to sprawdziłbym luz zaworowy.
    Witam.
    Mój sejo ma ok 400-420 hPa (skacze raz w górę raz w dół tak samo kąt wyprzedzenia zapłonu od 8 do 15 ) zawory były ustawiane i nic to nie zmieniło,poza tym na jałowych obrotach słyszę ze wypadają zapłony przy obrotach ok 2000 ma ciśnienie w kolektorze ok 320hPa i przy tych obrotach tez są sporadyczne wypadania zapłonów ,wymieniłem świece ,przewody wys.napięcia,sonda lambda ,dodam ze na jałowych obrotach trzęsie silnik ze czuć na całym aucie, juź nie mam pomysłów co z tym robić.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Pomiar wykonywany przy załączonej klimie lub wentylatorze chłodnicy lub innych odbiornikach prądowych? MAP [Ciśnienie w kolektorze dolotowym) trochę za wysoki powinien być ~ 300hPa. Jeśli pomiar był wykonywany bez obciążenia silnika to sprawdziłbym luz zaworowy.
    Witam.
    Mój sejo ma ok 400-420 hPa (skacze raz w górę raz w dół tak samo kąt wyprzedzenia zapłonu od 8 do 15 ) zawory były ustawiane i nic to nie zmieniło,poza tym na jałowych obrotach słyszę że wypadają zapłony przy obrotach ok 2000 ma ciśnienie w kolektorze ok 320hPa i przy tych obrotach tez są sporadyczne wypadania zapłonów ,wymieniłem świece ,przewody wys.napięcia,sonda lambda dodam że na jałowych obrotach trzęsie silnik że czuć na całym aucie, już nie mam pomysłów co z tym robić

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Pomiar wykonywany przy załączonej klimie lub wentylatorze chłodnicy lub innych odbiornikach prądowych? MAP [Ciśnienie w kolektorze dolotowym) trochę za wysoki powinien być ~ 300hPa. Jeśli pomiar był wykonywany bez obciążenia silnika to sprawdziłbym luz zaworowy.
    Witam.
    Mój sejo ma ok 400-420 hPa (skacze raz w górę raz w dół tak samo kąt wyprzedzenia zapłonu od 8 do 15 ) zawory były ustawiane i nic to nie zmieniło,poza tym na jałowych obrotach słyszę że wypadają zapłony przy obrotach ok 2000 ma ciśnienie w kolektorze ok 320hPa i przy tych obrotach tez są sporadyczne wypadania zapłonów ,wymieniłem świece ,przewody wys.napięcia,sonda lambda dodam że na jałowych obrotach trzęsie silnik że czuć na całym aucie, już nie mam pomysłów co z tym robić
    Ostatnio edytowane przez t-jet sport ; 14-06-2020 o 02:06

  6. #5
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    32
    Postów
    1,155
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    t-jet sport a sprawdzałeś kompresję? Może masz nadpalony któryś zawór lub gniazdo zaworowe w głowicy.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał frugo001 Zobacz post
    Autko bez klimy.
    A korekta sondy lambda w porządku ?
    Korekta jak korekta, lepiej sprawdzić czy sonda oscyluje na wolnych obrotach w zakresie ~0,1-0,9V. Sprawdzać na PB, jak występuje zasilanie lpg.


 

Podobne tematy

  1. Croma 1.8 odczyt parametrów silnika MES
    Napisany przez bigzarost na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-08-2018, 00:16
  2. Wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych
    Napisany przez armen10 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-01-2016, 10:26
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-03-2015, 14:47
  4. Odczyt parametrów Fiat ECU
    Napisany przez tykt na forum Croma
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 21-12-2014, 20:02
  5. Test parametrów silnika fiata uno
    Napisany przez S tefano na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-08-2013, 00:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl