Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2020
    Skąd
    kraków
    Wiek
    46
    Postów
    7
    Auto
    seicento1100 spi
    Rocznik
    2000

    Ocena parametrów silnika

    Witam
    Prosił bym znawców forum o ocenę parametrów silnika.

    ts1.jpgts2.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Pomiar wykonywany przy załączonej klimie lub wentylatorze chłodnicy lub innych odbiornikach prądowych? MAP [Ciśnienie w kolektorze dolotowym) trochę za wysoki powinien być ~ 300hPa. Jeśli pomiar był wykonywany bez obciążenia silnika to sprawdziłbym luz zaworowy.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2020
    Skąd
    kraków
    Wiek
    46
    Postów
    7
    Auto
    seicento1100 spi
    Rocznik
    2000
    Autko bez klimy.
    A korekta sondy lambda w porządku ?
    Ostatnio edytowane przez frugo001 ; 09-06-2020 o 17:30

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2014
    Skąd
    Koło
    Postów
    17
    Auto
    grande punto 1,4 t-jet Seicento 1,1sporting
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Pomiar wykonywany przy załączonej klimie lub wentylatorze chłodnicy lub innych odbiornikach prądowych? MAP [Ciśnienie w kolektorze dolotowym) trochę za wysoki powinien być ~ 300hPa. Jeśli pomiar był wykonywany bez obciążenia silnika to sprawdziłbym luz zaworowy.
    Witam.
    Mój sejo ma ok 400-420 hPa (skacze raz w górę raz w dół tak samo kąt wyprzedzenia zapłonu od 8 do 15 ) zawory były ustawiane i nic to nie zmieniło,poza tym na jałowych obrotach słyszę ze wypadają zapłony przy obrotach ok 2000 ma ciśnienie w kolektorze ok 320hPa i przy tych obrotach tez są sporadyczne wypadania zapłonów ,wymieniłem świece ,przewody wys.napięcia,sonda lambda ,dodam ze na jałowych obrotach trzęsie silnik ze czuć na całym aucie, juź nie mam pomysłów co z tym robić.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Pomiar wykonywany przy załączonej klimie lub wentylatorze chłodnicy lub innych odbiornikach prądowych? MAP [Ciśnienie w kolektorze dolotowym) trochę za wysoki powinien być ~ 300hPa. Jeśli pomiar był wykonywany bez obciążenia silnika to sprawdziłbym luz zaworowy.
    Witam.
    Mój sejo ma ok 400-420 hPa (skacze raz w górę raz w dół tak samo kąt wyprzedzenia zapłonu od 8 do 15 ) zawory były ustawiane i nic to nie zmieniło,poza tym na jałowych obrotach słyszę że wypadają zapłony przy obrotach ok 2000 ma ciśnienie w kolektorze ok 320hPa i przy tych obrotach tez są sporadyczne wypadania zapłonów ,wymieniłem świece ,przewody wys.napięcia,sonda lambda dodam że na jałowych obrotach trzęsie silnik że czuć na całym aucie, już nie mam pomysłów co z tym robić

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Pomiar wykonywany przy załączonej klimie lub wentylatorze chłodnicy lub innych odbiornikach prądowych? MAP [Ciśnienie w kolektorze dolotowym) trochę za wysoki powinien być ~ 300hPa. Jeśli pomiar był wykonywany bez obciążenia silnika to sprawdziłbym luz zaworowy.
    Witam.
    Mój sejo ma ok 400-420 hPa (skacze raz w górę raz w dół tak samo kąt wyprzedzenia zapłonu od 8 do 15 ) zawory były ustawiane i nic to nie zmieniło,poza tym na jałowych obrotach słyszę że wypadają zapłony przy obrotach ok 2000 ma ciśnienie w kolektorze ok 320hPa i przy tych obrotach tez są sporadyczne wypadania zapłonów ,wymieniłem świece ,przewody wys.napięcia,sonda lambda dodam że na jałowych obrotach trzęsie silnik że czuć na całym aucie, już nie mam pomysłów co z tym robić
    Ostatnio edytowane przez t-jet sport ; 14-06-2020 o 01:06

  6. #5
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    t-jet sport a sprawdzałeś kompresję? Może masz nadpalony któryś zawór lub gniazdo zaworowe w głowicy.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał frugo001 Zobacz post
    Autko bez klimy.
    A korekta sondy lambda w porządku ?
    Korekta jak korekta, lepiej sprawdzić czy sonda oscyluje na wolnych obrotach w zakresie ~0,1-0,9V. Sprawdzać na PB, jak występuje zasilanie lpg.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2014
    Skąd
    Koło
    Postów
    17
    Auto
    grande punto 1,4 t-jet Seicento 1,1sporting
    Rocznik
    2008
    A jak może być przyczyna gdy map wynosi 440-460 ?

  8. #7
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał t-jet sport Zobacz post
    A jak może być przyczyna gdy map wynosi 440-460 ?
    Przy jakich obrotach? Jeśli na wolnych obrotach taka wartość występuje to nieszczelny kolektor ssący [przewody podciśnienia do sprawdzenia na początek], odma lub wypalone zawory w głowicy. Sprawdzając kompresję wykluczysz zawory.


 

Podobne tematy

  1. Croma 1.8 odczyt parametrów silnika MES
    Napisany przez bigzarost na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-08-2018, 23:16
  2. Wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych
    Napisany przez armen10 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-01-2016, 09:26
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-03-2015, 13:47
  4. Odczyt parametrów Fiat ECU
    Napisany przez tykt na forum Croma
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 21-12-2014, 19:02
  5. Test parametrów silnika fiata uno
    Napisany przez S tefano na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-08-2013, 23:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl