Witam posiadam następujący problem dziś po wyjąłem akumulator zamontowałem inny 63 ah . innego nie posiadam chwilowo, odpaliłem auto po chwili obroty silnika zaczęły falować poczym wzrastać na max. Gdzie sfukać przyczyny ?.Proszę o pomoc
Witam posiadam następujący problem dziś po wyjąłem akumulator zamontowałem inny 63 ah . innego nie posiadam chwilowo, odpaliłem auto po chwili obroty silnika zaczęły falować poczym wzrastać na max. Gdzie sfukać przyczyny ?.Proszę o pomoc
Wtrysk czy gaźnik? Bo tak brzmi jakbyś miał wtrysk, a w CC na wtrysku, po odłączeniu akumulatora resetuje się komputer i po ponownym podłączeniu akumulatora trzeba dać samochodowi parę minut na wolnych obrotach aby się wszystko ustawiło tak jak trzeba. Z tego co pamiętam to musi się zagrzać na wolnych obrotach aż do dwukrotnego włączenia wentylatora i po tym czasie już powinno być w porządku.
![]()
No tak ale on sam podnosi obroty z niskich na wysokie ,najpierw faluje a później podnosi coraz wyższe.aż do maksymalnych, jak by dać gaz do dechy
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
wtrysk nie gaźnik
Mi w moim sejku pedał gazu przykleił się do wyściółki pod nim i dlatego obroty wzrastały, nie wiem czy pomogę ale moze sie przyda;d