Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2011
    Skąd
    Sulęcin
    Postów
    4
    Auto
    FIAT cinquecento 700 ccc

    Nie hamujące tylne prawe koło w cinkusiu 700cc

    Witam mam olbrzymi problem z hamulcem zasadniczym auto nie przeszło przeglądu na stacji diagnostycznej.
    Proszę o pomoc prawe tylne koło nie hamuje tak jak powinno. Czy ma ktoś ciekawe pomysły z góry dziękuje i pozdrawiam!!!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Bez rozbierania hamulca niczego się nie dowiesz. Ale warto zmierzyć grubość bębna, szczęk, oraz czy cylinderek nie jest zapieczony. W tej chwili to mi przychodzi na myśl. Ewentualnie zapchany przewód hamulcowy, ale z czymś takim się jeszcze nie spotkałem.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2011
    Skąd
    Sulęcin
    Postów
    4
    Auto
    FIAT cinquecento 700 ccc
    Własnie oto chodzi że cylinderek jest sprawny szczęki są prawie nowe bęben jest przetoczony. Jeśli chodzi o szczęki to jeszcze je nad spawałem. Nie mam bladego pojęcia proszę o kolejna podpowiedz oczywiście z góry dziękuje i pozdrawiam ...

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 grudzień 2011
    Skąd
    Kolbuszowa
    Wiek
    64
    Postów
    4
    Auto
    Grande Punto
    Jak przetoczony bęben ,to na jaką grubość , czy nie przekracza wymiaru naprawczego. Piszesz że cylinderek sprawny czyli wysuwa tłoczki z obu stron . Zobacz czy nie są zapieczone szczęki.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał denta87 Zobacz post
    bęben jest przetoczony. Jeśli chodzi o szczęki to jeszcze je nad spawałem.
    No i chyba w tym bębnie jest problem, skoro nad spawywałeś szczęki to może bęben jest za bardzo zebrany i po prostu rozciąga się.

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Może być u Ciebie też problem z reduktorem siły hamowania.
    Przechodząc tutaj na zdjęciu element nr 3.
    FIAT ePER

    On odpowiada za przenoszenie ciśnienia do tylnych cylinderków. Jeżeli tył za słabo hamuje, a jesteś raczej pewien, że wszystko przy bębnach pracuje ok to możesz się tymi reduktorami zainteresować. Masz je przy pompie.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #7
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    To też warto było by sprawdzić, jeżeli na każde koło jest inny ten korektor to może być że jeden padł.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2011
    Skąd
    Sulęcin
    Postów
    4
    Auto
    FIAT cinquecento 700 ccc
    Panowie jeśli chodzi o bęben to był tylko raz przetaczany a szczęki były nad spawywane dlatego żeby skrócić czas i reakcje cylinderka tzn. żeby szczęki były jak najbliżej. Zamontowaliśmy używany korektor siły hamowania. Ale odkryliśmy nową usterkę w czasie pompowania pedałem hamulca auto na wolnych obrotach zaczyna się dławić i przygasa i jest to na pewno spowodowane hamulcem zasadniczym. Auto wjedzie na stację diagnostyczną dopiero w poniedziałek i się okaże . Jeśli chodzi o korektory to wymieniłem prawy patrząc z kabiny z fotela kierowcy. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

    Denta87
    [COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 20:43 ---------- Poprzedni post dodany był o 20:36 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]A bym zapomniał dziękuje za rysunki MIESZKo

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał denta87 Zobacz post
    Ale odkryliśmy nową usterkę w czasie pompowania pedałem hamulca auto na wolnych obrotach zaczyna się dławić i przygasa i jest to na pewno spowodowane hamulcem zasadniczym.
    Serwomechanizm, a przypadkiem nie masz twardego pedału hamulca?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #10
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał qolejowy Zobacz post
    Panowie jeśli chodzi o bęben to był tylko raz przetaczany a szczęki były nad spawywane dlatego żeby skrócić czas i reakcje cylinderka tzn. żeby szczęki były jak najbliżej.
    Tak tylko jak bardzo bęben był zużyty i ile został stoczony. Do regulacji szczęk są przecież samoregulatory i jeżeli są sprawne to one regulują odstęp między szczękami a bębnem.
    Cytat Napisał denta87 Zobacz post
    Ale odkryliśmy nową usterkę w czasie pompowania pedałem hamulca auto na wolnych obrotach zaczyna się dławić i przygasa i jest to na pewno spowodowane hamulcem zasadniczym.
    To może być wina serwa wspomagającego hamulce.
    Cytat Napisał denta87 Zobacz post
    Jeśli chodzi o korektory to wymieniłem prawy patrząc z kabiny z fotela kierowcy.
    W fiacie jest tak że hamulce są po przekątnej, czyli przedni lewy jest na jednej sekcji pompy z tylnym prawym a sekcja druga na odwrót. Zobacz sobie na które tylne koło leci przewód od tego korektora który wymieniliście.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 sierpień 2012
    Skąd
    Oświęcim
    Wiek
    34
    Postów
    1
    Auto
    Seicento 899
    Machanik :d


 

Podobne tematy

  1. Jak otworzyć prawe drzwi?
    Napisany przez Grześko na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2011, 23:11
  2. Słabo grzeje prawe lusterko
    Napisany przez NoVi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 29-07-2010, 10:24
  3. [ukł. hamulcowy] teraz sie prawe kolo grzeje
    Napisany przez dereza na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-05-2010, 17:49
  4. swiatla drogowe, prawe swieci a lewemu sie nie chce..
    Napisany przez luca89cn na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 04-12-2009, 11:05
  5. prawe swiatlo mijania nie pali
    Napisany przez Spych na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 07-04-2009, 00:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat cinquecento 700 hamulce

brak tylnego hamulca seicento

fiat seicento tylne kolafiat seicento nie hamuje prawa stronahamuje prawa strona seicentofiat seicento sam hamujebrak tylnych hamulcy seicentoSEICZENTO BEMBEN CHAMULCAcc 700 jakie sa hamulce w tylnich kolachczesci fiat cc 700 hamulec tylbrak hamulcy tylnich fiat seicento

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl