Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 wrzesień 2016
    Skąd
    Przemyśl
    Wiek
    29
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI LPG
    Rocznik
    1999

    Lekko kręci, nie zapala brak oporu

    Witam przejdę do rzeczy normalnie jeździłem sobie po miejscie z gory na gore po prostym itp ponad okolo 20km i przedemną lekkie- krotkie wzniesienie to nie redukowałem tylko rozpedzony wjezdzam i dupa dusi sie i padł.
    Kręciłem to łapał pluł spalinami z tłumika i jak zapalił to trzymałem go na wyższych obrotach zrobiłem kawałek drogi i znowu górka i padł.
    Więc stoczyłem się na równy odcinek i kręcę go i łapie jak złapał to trzymam na obrotach bo myślałem że zalał się czy co po chwili puszczam powoli gaz w nadzieji ze pracuje rowno ale padł więc go na pych zapaliłem przejechałem kawałek i szarpie nim i znowu padł. Potem kręce rozrusznikiem i rozrusznik kręci lekko jakby oporu nie miał ale z tłumika słychać jak powietrze wywala na i też raz na jakiś czas zaburknie i tyle.
    Na popych tak samo nie ważne jaki bieg wrzuce to nie czuje oporu.
    Jeden i drugi pasek jest cały i sztywno siedzi na zębatkach.
    Nie sprawdzałem czy kręci się kręcąc rozrusznikiem. Ale jak na popych nie ma tego oporu to niewiem.
    Najgorsze że auto stoi na drugim końcu miasta...
    Jak zapalal to chodzil na bedzynie i gasl za drugim razem przelaczylem na lpg to tez gasl. Jedno i drugie paliwo jest ponad polowa baku.
    Ostatnio edytowane przez Shiliat ; 07-03-2017 o 02:43



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków
    Postów
    309
    Auto
    Seicento 0.9, Panda 1.1 , Astra G 14 XEP
    Rocznik
    06. 1999 (I właściciel) , 12. 2003 , 09. 2009
    To że pasek rozrządu jest to dobrze ale jakie ustawieniue jego? Nie przeskoczył? Dobrze napisałeś- czy kręci się kiedy uruchamiasz rozrusznik bo może koło*luźne na wałku

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 wrzesień 2016
    Skąd
    Przemyśl
    Wiek
    29
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI LPG
    Rocznik
    1999
    Tylko jak w czasie jazdy pasek mogl sie przestawic i na wyzszych obrotach chodzil ale nizszych gasl.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 wrzesień 2016
    Skąd
    Przemyśl
    Wiek
    29
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI LPG
    Rocznik
    1999
    Więc tak.... Paski się nie kręcą próbują ale jakby coś blokowało i rozrusznik się ślizga przez to( mam takie wrażenie). Obkręci się trochę i blokuje.
    Pasek rozrządu się chyba przestawił bo biały pasek na pasku nie pokrywa się z białym paskiem na kole. różnica kąt 90stopni ( 1/4 koła ).
    Pisze chyba bo nie wiem jak było wcześniej.
    Pasek jest luźny.
    Co mogę sam sprawdzić jeszcze by wyeliminować możliwe usterki ?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2015
    Skąd
    Tumlin/k Kielc
    Wiek
    33
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI
    Rocznik
    1999
    Zęby paska rozrządu są wszystkie? Może kilka obok siebie się oberwało i już nie zakręci.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    423
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Miałem też coś podobnego tylko u mnie zgasł stojąc na światłach i już się nie odezwał.Ząbki na pasku zostały ścięte.
    Ostatnio edytowane przez irekw ; 11-03-2017 o 14:40 Powód: a

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    86
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG
    Rocznik
    2007
    A nie wypaliły się zawory bo mówiłeś że jak weźmiesz na popych to też nie ma oporu, czyli nie ma kompresji na tłokach, to że masz pasek przestawiony w względem punktu na kole to nie znaczy że masz źle rozrząd bo może ktoś założył pasek inaczej, popatrz na położenie punktów na kołach względem punktów na obudowie.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 wrzesień 2016
    Skąd
    Przemyśl
    Wiek
    29
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI LPG
    Rocznik
    1999
    Sory że teraz dopiero piszę
    Okazało się że koło zębate wałka rozrządu które jest skręcony 3ma śrubami z kołem pasowym alternatora wykręciło się ( trzyma sie całość na jednej długiej śrubie).
    Nie wiem w jaki sposób mogło się rozkręcić i była konieczna wymiana tej zębatki małej od paska rozrządu to trzpień środkowy się wyrobił od prób kręcenia.
    Koszt zębatki 100zł + paski drugie 100 (nowe wszystko)


 

Podobne tematy

  1. Zapalił zgasł nie zapala a kręci.
    Napisany przez Shiliat na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-01-2017, 21:53
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-10-2016, 11:10
  3. Kręci i nie zapala
    Napisany przez stilo.jozek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post: 18-09-2016, 11:00
  4. Stilo 1.9 JTD kręci, ale nie zapala
    Napisany przez titi2911 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-09-2016, 08:51
  5. Nie kręci rozrusznikiem, lampka lekko przygasa
    Napisany przez jedrek124 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-01-2014, 10:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https://www.iparts.pl