Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11

Temat: Kontrolka fiat code  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2016
    Skąd
    szwablandia
    Wiek
    48
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 1.1 Abarth
    Rocznik
    2000

    Kontrolka fiat code

    Witam, wczoraj się przywitałem jako nowy, a dziś dopadł mnie problem, mianowicie siadam do sejka po pracy, kręcę, a tu zonk, nie odpala, świeci się, a raczej szybko miga żółta kontrolka z napisem code i kluczykiem. Posprawdzałem co się da okiem ogarnąć, odpiołem aku na 15 min. poruszałem wtykami i dupa, nie odpala, mało zadowolony wróciłem do domu tramwajem. Może był ktoś w podobnej sytuacji? proszę o podpowiedzi.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Immobilizej nie rozpoznaje Twojego kluczyka i immo blokuje możliwość odpalenia. Często to wina anteny. Masz może drugi kluczyk? Próbowałeś nim odpalić?
    Jeżeli na drugim pójdzie to znaczy, że coś z transponderem tego pierwszego się stało. Jeżeli obydwa to trzeba od nowa wprogramować kluczyki do auta.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2016
    Skąd
    szwablandia
    Wiek
    48
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 1.1 Abarth
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Immobilizej nie rozpoznaje Twojego kluczyka i immo blokuje możliwość odpalenia. Często to wina anteny. Masz może drugi kluczyk? Próbowałeś nim odpalić?
    Jeżeli na drugim pójdzie to znaczy, że coś z transponderem tego pierwszego się stało. Jeżeli obydwa to trzeba od nowa wprogramować kluczyki do auta.
    No właśnie nie mam drugiego klucza, typ od którego kupiłem miał tylko 1

    Co to za przypadłość, że nagle nie rozpoznaje klucza, to tak jakbym zapomiał, że lubie piwo

    Jutro za widniaka posprawdzam jeszcze raz wszystkie masy i wtyki, pompe paliwa też nie zaszkodzi zobaczyć, w razie jakby to nie pomogło to jak to jest z tym programowaniem kluczyków?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał boxer32 Zobacz post
    No właśnie nie mam drugiego klucza, typ od którego kupiłem miał tylko 1

    Co to za przypadłość, że nagle nie rozpoznaje klucza, to tak jakbym zapomiał, że lubie piwo

    Jutro za widniaka posprawdzam jeszcze raz wszystkie masy i wtyki, pompe paliwa też nie zaszkodzi zobaczyć, w razie jakby to nie pomogło to jak to jest z tym programowaniem kluczyków?
    Miszko, a ta antena gdzie się znajduje i jak ewent. sprawdzić jej sprawność?
    Ostatnio edytowane przez boxer32 ; 24-11-2016 o 22:21

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A jaki kolor kluczyka masz? Niebieski czy czerwony? Czerwony to matka, która pozwala zaprogramować inne nowe klucze (niebieskie).
    Jeżeli nie masz matki, a tylko niebieski to pozostaje Ci udać się do speca, który najpewniej zaproponuje wyłączenie immo (trzeba w procku ECU zmienić informacje w 3 liniach, aby wyłączyć immo, niestety wtedy tracisz to zabezpieczenie).

    Procedura adaptacji nowego kluczyka, jeżeli masz czerwony (matkę):
    Wkładamy kluczyk matkę. Włączamy zapłon, czekamy na zgaśnięcie lampki fiat code, wyłączamy zapłon, wkładamy nowy niebieski klucz włączamy zapłon, czekamy na akceptację nowego klucza (zgaśniecie lampki fiat code), wyłączamy zapłon i natychmiast potwierdzamy operację kluczem matką. Jeśli będzie wszystko ok lampka fiat code zgaśnie oznaczając akceptacje nowego klucza.

    Cytat Napisał boxer32 Zobacz post
    Miszko, a ta antena gdzie się znajduje i jak ewent. sprawdzić jej sprawność?
    Trzeba rozebrać osłony przy stacyjce. To ten element na zdjęciu poniżej na kablu idący od prawej strony do lewej.
    Może to odpadło i antena nie może odczytać transponder lub po prostu miałeś jakieś przepięcie w aucie, co niestety spowodowało uszkodzenie immoboxa (wtedy już w sumie najlepiej zostaje Ci wyłączenie go w ECU, a dorobienie innej metody na deaktywację auta (np. sekretny przycisk)).

    d7379c0348c2a159ed31c9a11935.jpg
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2016
    Skąd
    szwablandia
    Wiek
    48
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 1.1 Abarth
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    A jaki kolor kluczyka masz? Niebieski czy czerwony? Czerwony to matka, która pozwala zaprogramować inne nowe klucze (niebieskie).
    Jeżeli nie masz matki, a tylko niebieski to pozostaje Ci udać się do speca, który najpewniej zaproponuje wyłączenie immo (trzeba w procku ECU zmienić informacje w 3 liniach, aby wyłączyć immo, niestety wtedy tracisz to zabezpieczenie).

    Procedura adaptacji nowego kluczyka, jeżeli masz czerwony (matkę):




    Trzeba rozebrać osłony przy stacyjce. To ten element na zdjęciu poniżej na kablu idący od prawej strony do lewej.
    Może to odpadło i antena nie może odczytać transponder lub po prostu miałeś jakieś przepięcie w aucie, co niestety spowodowało uszkodzenie immoboxa (wtedy już w sumie najlepiej zostaje Ci wyłączenie go w ECU, a dorobienie innej metody na deaktywację auta (np. sekretny przycisk)).

    d7379c0348c2a159ed31c9a11935.jpg
    Klucz mam tylko niebieski, porozbierałem osłony i wszystko wygląda normalnie.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    A jaki kolor kluczyka masz? Niebieski czy czerwony? Czerwony to matka, która pozwala zaprogramować inne nowe klucze (niebieskie).
    Jeżeli nie masz matki, a tylko niebieski to pozostaje Ci udać się do speca, który najpewniej zaproponuje wyłączenie immo (trzeba w procku ECU zmienić informacje w 3 liniach, aby wyłączyć immo, niestety wtedy tracisz to zabezpieczenie).

    Procedura adaptacji nowego kluczyka, jeżeli masz czerwony (matkę):




    Trzeba rozebrać osłony przy stacyjce. To ten element na zdjęciu poniżej na kablu idący od prawej strony do lewej.
    Może to odpadło i antena nie może odczytać transponder lub po prostu miałeś jakieś przepięcie w aucie, co niestety spowodowało uszkodzenie immoboxa (wtedy już w sumie najlepiej zostaje Ci wyłączenie go w ECU, a dorobienie innej metody na deaktywację auta (np. sekretny przycisk)).

    d7379c0348c2a159ed31c9a11935.jpg
    Klucz mam tylko niebieski, porozbierałem osłony i wszystko wygląda normalnie.

    Jest jakiś spec na forum co ogarnie pozbycie się imo?

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    2000 rak czyli masz jeszcze 1.1 SPI?
    Musisz iść do kogoś kto jest w stanie otworzyć ECU, wylutować z niego układ, odczytać wsad programatorem, zmienić go i wgrać z powrotem.

    IAW 16FM.E6 (Seicento 1.1 SPI):

    1. Zczytać procek (motorola hc11f1)
    2. Wyedytować wsad :

    Interesują nas adresy od 120h do 140h (przepisać to co poniżej)

    120h : FF FF FF FF FF FF 00 00 FF FF FF FF FF AA DC 12
    130h : FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF
    140h : FF FF FF FF FF FF 00 00 FF FF FF FF 00 00 AA E1

    3. Zapisać, zaprogramować procka, poskładać i gotowe.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2016
    Skąd
    szwablandia
    Wiek
    48
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 1.1 Abarth
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    2000 rak czyli masz jeszcze 1.1 SPI?
    Musisz iść do kogoś kto jest w stanie otworzyć ECU, wylutować z niego układ, odczytać wsad programatorem, zmienić go i wgrać z powrotem.
    Dokładnie takie oznaczenie mam na kompie czyli IAW 16FM.E6, znalazłem kogoś kto ma kompa bez kodów do mojego seja, tylko pytanie czy wystarczy odpiąć stary i podpiąć rozkodowany żeby chodził? czy jeszcze coś trzeba extra robić?

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jeżeli nowy ten do podmiany ma zdjęte IMMO to wystarczy podmienić i powinno ruszyć.
    Stary zawsze możesz sprzedać, coś jeszcze odzyskasz.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2016
    Skąd
    szwablandia
    Wiek
    48
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 1.1 Abarth
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Jeżeli nowy ten do podmiany ma zdjęte IMMO to wystarczy podmienić i powinno ruszyć.
    Stary zawsze możesz sprzedać, coś jeszcze odzyskasz.
    Dzięki wielkie Miszko za podpowiedzi, pozdrawiam.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    341
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Odepnij moduł immo fiat code - jest za skrzynką bezpieczników w kabinie- dwie wtyczki to nie zainfekujesz czystego sterownika kodem i zawsze odpalisz kluczykiem nawet bez transpondera. Masz abartha a do tego raczej musisz mieć sterwonik ze sportinga- trochę inne mapy paliwowe niż zwykłe 1100 spi jest to opisane konkretnymi literkami po wersji IAW16fm.......

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2016
    Skąd
    szwablandia
    Wiek
    48
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 1.1 Abarth
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał sandamiano Zobacz post
    Odepnij moduł immo fiat code - jest za skrzynką bezpieczników w kabinie- dwie wtyczki to nie zainfekujesz czystego sterownika kodem i zawsze odpalisz kluczykiem nawet bez transpondera. Masz abartha a do tego raczej musisz mieć sterwonik ze sportinga- trochę inne mapy paliwowe niż zwykłe 1100 spi jest to opisane konkretnymi literkami po wersji IAW16fm.......
    IAW 16FM.E6/6A37-C9

    Taki jest ten cały numer z kompa, tzn., że może się różnić od zwykłego 1.1 SPI? czym to może skutkować?


 

Podobne tematy

  1. problem z kluczykiem i kontrolka fiat code (FIORINO 1,3MJ)
    Napisany przez powerkb na forum Fiorino
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-12-2015, 16:07
  2. fiat code
    Napisany przez dlxpspo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 18-01-2012, 10:02
  3. Nie odpala. Fiat code świeci. Kontrolka wtrysku nie świeci.
    Napisany przez tomboy81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 13-06-2010, 21:00
  4. Kontrolka CODE - Fiat Bravo
    Napisany przez movax na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-11-2009, 22:15
  5. [elektronika, code] Pojawia się code i nie znika z tablicy
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 13-08-2009, 15:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcinquecento-seicento-437kontrolka-fiat-code-34525

seicento swieci code

kontrolka kluczyk fiat seicentocinquecento kontrolka codeseicento 1.1 immo code enteringwszystkie kontrolki seicentofiat code kontrolkaIkona kluczyk fiat seicentoimmobilizer seicento site:fiatklubpolska.plseicento migajaca kontrolka codeseicento nie pali zolta kontrolka code swieciseicento kluczyk code

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl