Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2009
    Skąd
    Elbląg
    Postów
    7
    Auto
    Cinquecento 170/700 '93 PB95

    Hamulec ręczny (awarjny) w CC 700 '93

    Witam.

    Mam tym razem taki mały problem techniczny związany z hamulcem ręcznym. Niedawno (sierpień) zmieniałem linkę od tego hamulca, przy okazji wymieniłem cylinderki z tyłu. Ze szczękami się wstrzymałem, bo są jeszcze w dobrym stanie. Linkę wymieniałem dlatego, że ciężko pracowała część tej linki idąca do lewego koła. Po założeniu nowej było wszystko w porządku aż do teraz. Zauważyłem, że część idąca do lewego koła się całkiem zablokowała i nie mogę jej ruszyć. Rozważałem już zamarznięcie ale poczęstowałem ją odmrażaczem do zamków i nie pomogło. Metodą "siłową" też nie chciała puścić. Gdzieś od 2 tygodni z hakiem sam hamulec pracował ciężko (dziwnie ciężko), ale wcale to w niczym nie przeszkadzało.

    Zastanawiam się teraz nad dwoma rzeczami:
    1. Co może być przyczyną tego, że już druga linka ma tą samą usterkę co pierwsza?
    2. Czy nie przerobić dźwigni i linki tak, aby każde koło miało własną linkę (jak to jest w niektórych samochodach)?

    A! Dodam jeszcze, że sprawdziłem iż to na bank linka. Po odczepieniu jej od ramienia przy hamulcu mogę nim ruszać i zwalniać szczęki, a linki i tak nie mogłem wyciągnąć, więc ewidentnie nawaliła sama linka hamulca.

    Proszę o porady, co z tym fantem zrobić i jakieś sugestie czemu tak się może dziać.
    Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam.
    The dark can't protect you...

    CoD 4 MW - MP - [DS] Snorky [Pvt]



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    704
    704 jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 grudzień 2009
    Skąd
    Poznan
    Postów
    2
    Auto
    CC 700
    Witam, nie pomogę w tym problemie, nie mam pojęcia co jest na rzeczy.
    Jedno jest pewne, hamulec ręczny jest awaryjny, przynajmniej w CC 700, no i zimą lepiej o nim zapomniec...

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2009
    Skąd
    Elbląg
    Postów
    7
    Auto
    Cinquecento 170/700 '93 PB95
    Hehe... To się zgadza. Zaraz chyba będę jechał do sklepu i będę musiał kupić nową linkę. Niestety. Teraz chyba wymienię też szczęki od razu... A warto pamiętać żeby nie zostawiać auta na ręcznym bo można nie ruszyć ;p Dzięki w każdym bądź razie za odpowiedź. Pozdrawiam.

    [size=2][ Dodano: 2010-01-04, 19:47 ][/size]
    Problem rozwiązany. Wystarczyło wyjąć linkę i od razu zaczęła działać jak należy. Po zamontowaniu wszystko jest ok. Dziwne, ale ważne że działa. Może po prostu gdzieś jednak trochę przymarzła...
    The dark can't protect you...

    CoD 4 MW - MP - [DS] Snorky [Pvt]


 

Podobne tematy

  1. [ukł. hamulcowy] Słaby tylni hamulec
    Napisany przez mar.L na forum Panda
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 20-11-2018, 13:52
  2. [ukł. hamulcowy] Zaciągnąłem ręczny tak że
    Napisany przez waho. na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 08-11-2010, 16:56
  3. Ręczny Uno
    Napisany przez Uniacz1998 na forum Uno
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 16-08-2010, 21:04
  4. dziwny hamulec
    Napisany przez Kamil20op na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-07-2009, 20:48
  5. słaby hamulec ręczny
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-06-2009, 12:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

reczny hamulec fiata seicento

cinquecento 700 hamulec reczny

hamulec reczny w cinquecento

reczny cinquecentocinquecento brak recznegolinka do hamulca fiat cc 700hamulec reczny regulacja CC 700 aisanhamulec reczny fiat cinquecentohamulec reczny seicento
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl