witam mam cienkiego 7setke i mam problem z gaznikiem nie chce mi chodzic bez ssania i nie wkreca mi sie na obroty wogole tylko na zaciagnietym ssaniu mam gaznik aisan moze wie ktos jk mi pomoc??
![]()
![]()
witam mam cienkiego 7setke i mam problem z gaznikiem nie chce mi chodzic bez ssania i nie wkreca mi sie na obroty wogole tylko na zaciagnietym ssaniu mam gaznik aisan moze wie ktos jk mi pomoc??
![]()
![]()
jazda na Jawie po kapitalce jest lepsza niz Sex na wersalceheh
Cieniaskiem mozna juz sie golic został przerobiony na Zyletki
to dlatego że gaźnik aisan to chińska podróba... kup gaźnik webbera i zobaczysz różnice... miałem to samo i żadne regulacje u kilku mechaników nie pomagały...
Dokładnie, to najleprze gazniki na swiecie (wg mnieNapisał gawor06
)
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomócSkładka Klubowa
a jak z instalacja elekrtyczna?? czy wszystko bedzie pasowac czy cos musze wyrzucic bo brat miał z gaznikiem webbera to tam pod maska prawie nie ma zadnego okablowwania a i mam pytanie co jeszcze musze wymienic zeby wszystko było tak jak powinno bo z tego co mi sie zgaje to i kolektor bedzie do wymiany
jazda na Jawie po kapitalce jest lepsza niz Sex na wersalceheh
Cieniaskiem mozna juz sie golic został przerobiony na Zyletki
Na pytanie o zmiane na Webera Ci nie powiem, ale...
Po pierwsze wymień wszystkie przewody podciśnienia na nowe, o tej samej średnicy lub zbliżone i o tej samej długości.
Po drugie, z tyłu tego wynalazku przy końcu linki od sania mamy układ takich dźwigienek. Jeszcze tam jakieś inne "pierdoły" są typu, blokady, sprężynki.
Z czasem to lubi się zatrzeć, pomaga rozruszanie tego i dodatkowo przesmarowanie, chociażby zwykłym WD40.
Na przyszłość można się pokusić o nasmarowanie tego jakimś lepszym smarem.
Możesz nawet rozkręcić i przesmarować, albo rozruszać i popsikać WD40 na początek.
W książce "Sam naprawiam" jest też rozdział poświęcony temu gaźnikowi. Dla samopoczucia i wiedzy ściągnij sobie książkę i poczytaj (lub kup).
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
dzieki bardzo za podpoweiedz rozruszałem te sprezynki i był pekniety jeden przewod krokowy i po sprawieautko nie do poznania:LD
![]()
jazda na Jawie po kapitalce jest lepsza niz Sex na wersalceheh
Cieniaskiem mozna juz sie golic został przerobiony na Zyletki
mam nadzieje że w dobry dział bije...
mam CC 900 z 95roku... odrazu po odpaleniu wskakuje na wariackie obroty... utrzymuje się na nich około 30 sekund po czym obroty pomału zaczynają spadać... rozebrałem gaźnik, przeczyściłem... sprawdziłem też na wszelaki wypadek pompke paliwa czy coś nie bolokuje sie albo coś w tym stylu.. ale nadal to samo... już nie mam pojęcia co mam sprawdzić... możę wy mi podpowiecie...
z góry dzięki
Przykro mi nie posiadam już nic do CC, ostatnio auto doznało poważnego wypadku drogowego i zostało z holowane i przerobione na śróbki...