Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2015
    Skąd
    Reptowo
    Wiek
    49
    Postów
    67
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2003

    Fiat Seicento 2003 VAN - LPG Tartarini Tec 99 - problem!

    Witam, mam problem z LPG (Fiat Seicento VAN 2003 rok 1,1 mpi). Mianowicie, w silniku byla wymieniana uszczelka pod glowica - byl przez kilka dni odlaczony akumulator. Uszczelka zostala wymieniona i od razu wymienilem butle LPG. Po napelnieniu nowej butli (oczywiscie odkrecilem wielozawor) zaczął sie problem z LPG [na benzynie jest wszystko OK] . Centralka przelacza na LPG (pojawia sie zołte swiatelko na centralce w kabinie) ...silnik dziala OK... ale! ...jak sie dodaje gazu silnik dlawi sie ...brak kompletnie mocy... zauwazylem, ze na sterowniku LPG (Tartarini Tec 99) blyska czerwona kontrolna (na sterowniku, ktory jest w komorze silnika) ...czy to padl sterownik czy moze reduktor? Jak sprawdzic, czy sterownik dziala OK? (nie mam ani testera ani terminala do tej instalacji) ....moze ktos mial podobny przypadek...licze na pomoc... [nadmienie, ze wymienilem: kable WN/swiece/filtr lpg, cewki] ...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    37
    Postów
    5,330
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Możemy mnożyć teorie, ale najlepiej będzie gdy podepniesz się interfejsem pod sterownik i odczytasz co on widzi (błędy, parametry).
    Możliwe, że padł któryś z czujników (np. ciśnienia) lub nie łączy jego instalacja i stąd problemy.
    Sama wymiana butli nie powinna zmienić warunków pracy. A zawór przy butli skąd był? Przyszedł z nową butlą czy przekręcałeś?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2015
    Skąd
    Reptowo
    Wiek
    49
    Postów
    67
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2003
    Temat zamykam...

    Bylem u gazownika ... okazalo sie, ze przestawil sie sterownik ... na wolnych obrotach mam max bogata mieszanke a na szybkich obrotach max-uboga mieszanka ... czy ktos w Szczecinie lub Stargard ma interfejs diagnostyczny dla Tartarini tec99 ?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2015
    Skąd
    Reptowo
    Wiek
    49
    Postów
    67
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2003
    Witam po czasie ...problem rozwiazany - w sumie bylo ich sporo. Okazalo sie, ze nalozylo sie sporo problemow po wymianie uszczelki pod glowica... zawory byly do ustawienia, dodatkowo padl reduktor LPG, wymienilem swiece i kable oraz co chyba najwazniejsze! - uszczelka na przepustnicy(przepustnica<=> filtr powietrza) byla nieszczelna i auto dostawalo lewe powietrze z pominieciem gazu z 'palnika' ... po usunieciu przyczyn auta jeździ super!
    Zamykam temat!


 

Podobne tematy

  1. Fiat Seicento 2003
    Napisany przez Wladek na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 26-04-2017, 19:56
  2. fiata seicento benzyna 1.1 mpi 2003 rok
    Napisany przez piotr199302 na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-11-2016, 18:45
  3. fiat sedici instalacja Tartarini problem
    Napisany przez icet na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-10-2013, 18:58
  4. Problem z radiem i CD fiat stilo 2003 connect nav+ v.11
    Napisany przez szorstkiuser na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-02-2013, 09:02
  5. Fiat Marea 1,9 JTD 2003 problem - przepustnica
    Napisany przez piekarzmecinka na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 20-11-2011, 16:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl