Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2011
    Skąd
    Kraków-Balice
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento 704

    Fiat cinquecento 704 weber problem z obrotami po wrzuceniu na luz

    Witam
    mam problem w moim cc w czasie jazdy gdy wrzucam na luz silnik wchodzi na wysokie obroty które po chwili spadają i silnik wraca do normalnej pracy, co może być przyczyna takiego działania?? (pompka przyspieszenia??)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2011
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    44
    Postów
    1
    Auto
    Fiat cc
    Może poprostu blokuje ci się linka gazu znaczy nie odbija dopiero po chwili

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2011
    Skąd
    Kraków-Balice
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento 704
    właśnie tu jest problem że nie linka bo wpuściłem tam trochę wd 40, słyszałem ze często jest ten sam problem w CC z gaźnikiem aisan z podciśnieniami ma za wysokie obroty przy wrzuceniu na luz w czasie jazdy (tak jak w moim przypadku) albo gdy się nie zagrzeje na ssaniu, znajomy mówi ze ten wóz tak już ma z tymi obrotami, i że nie da sie tego ustawić, ale to jest niemożliwe żeby się nie dało.

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ja bym obstawiał też problemy z podciśnieniem. Czy robiłeś coś z przewodami? Przewody takie gumowe lubią z czasem murszeć i na ogół z wyglądu są jeszcze ok, a je trochę ruszysz i się rozpadają. Dobry przewodnikiem będzie też: AISAN komnpletny przewodnik serwisowania i napraw - Downloads - Fiat Klub Polska
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2011
    Skąd
    Kraków-Balice
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento 704
    przewody są całe jest w nich podciśnienie, przy gaźniku jest coś w rodzaju regulatora biegu jałowego chyba i tam jest taki bolec który się cofa lub wysuwa i zauważyłem ze za wolno się chowa przez to są za wysokie obroty, wydaje mi się że to kwestia regulacji i powinno wszystko wrócić do normy

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    To jest regulator biegu jałowego i może mieć on taki wpływ. Przeczytaj to co podlinkowałem, myślę rozjaśni Ci dużo.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2011
    Skąd
    Kraków-Balice
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento 704
    czytałem to co mi wysłałeś i wyregulowałem ten regulator i wszystko jest ok. dzięki za pomoc.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2011
    Skąd
    lodz
    Wiek
    35
    Postów
    1
    Auto
    cinquacento

    regulator biegu jalowego jak to ustawic

    problem z obrotami

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał daiman Zobacz post
    regulator biegu jalowego jak to ustawic, problem z obrotami
    Sprecyzuj o co pytasz.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2015
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    36
    Postów
    1
    Auto
    cinquecento
    Rocznik
    1995
    U mnie ten sam problem po wymianie wszystkiego co jest pod maską (oprócz gaźnika) nasz cienki po roku czasu odpalił była zepsuta pompa paliwa. Jednak po odpaleniu ma strasznie wysokie oborty...


 

Podobne tematy

  1. problem z obrotami silnika
    Napisany przez boris82 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 15-12-2011, 18:42
  2. Problem z skaczącymi obrotami
    Napisany przez januszxxx na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-11-2011, 22:23
  3. brava i problem z obrotami
    Napisany przez 9100konrad na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 06-07-2011, 20:42
  4. Problem z obrotami Punto 1,2 8V
    Napisany przez Aquila na forum Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-11-2010, 21:46
  5. problem z obrotami
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 21-10-2009, 15:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cinquecento wysokie obroty

cinquecento wolno spadaja obroty

fiat cc 700 wysokie obroty na luzie

wtsokie obroty cc700

budowa silnika cinque cento 704

fiat cinquecento problemy z obrotami weber

pompka podcisnienia biegu jalowego fos

jak ustawic wolne obroty w cinquecento

cinkqecento 704 wysokie obroty

cinquecento 700 regulacja obrotow

wysokie obroty cinquecento

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl