Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2014
    Skąd
    Głubczyce
    Postów
    5
    Auto
    Cinqecento 700
    Rocznik
    1996

    Fiat Cinquecento 700 - Podcisnienia Gaznik Aisan + oblamany czujnik

    Witam mam taki problem z bryka mojej żony niedawno zaglądając pod maskę zauważalnym ze brakuje przewodu podciśnienia, po prostu jest odłączony i obłamany jest jakiś czujnik poza tym nie widać żeby do tego czujnika szły jakieś kable, moja prośba jest taka żeby ktoś podrzucił mi jakieś fotki żeby to ogarnąć.Dodam ze auto pali i jeździ bez problemu ale wydaje mi się ze jest słabe max 100kmh z górki ledwo110km silnik zdrowy nie dymi nie żre oleju.
    Zdjęcia tu
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/vie...424&highlight=
    Ostatnio edytowane przez krzysiek8008 ; 01-07-2014 o 01:25



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    Witam,

    do wymiany masz ZAWÓR TRÓJDROŻNY . Koszt nowego to ok 250zł a używanego ok 100zł. Jak go kupisz to musisz odpowiednio podłączyć podciśnienia ( znajdziesz w książce sam naprawiam fiat cinquecento) oraz będziesz musiał odpowietrzyć układ chłodzenia. Przydała by się pewnie też regulacja i tu dam ci dobrą radę. Jeżeli w Twojej okolicy nie masz speca od gaźnika Aisan to zamiast inwestować 100zł w zawór trójdrożny zakup polski gaźnik FOS ( ewentualnie czeski weber) za 150zł i go wymień. Nie będziesz miał problemów. Osobiście w moim CC nadal siedzi gaźnik Aisana ale tylko dlatego że mam w Warszawie speca który się na nich zna i parę miesięcy temu założyli mi regenerowany gaźnik za 450zł. DO wymiany Z Aisana na Fosa będziesz potrzebował:

    - Gaźnik np. FOS
    - Kolektor dolotowy do gaźnika FOS ( ewentualnie można kolektor z Aisana przerobić)
    - Kominek od gaźnika FOS
    - Termostat z obudową lub zaślepić jeden króciec od tego co masz
    - Jeżeli masz wskaźnik temp. to czujnik temp. z kolektora Aisana wkręcasz w miejsce zaworu trójdrożnego ( tego co nie masz)
    - Podłączyć podciśnienie z czujnik a z lewego nadkola pod gaźnik
    - Usunąć zbędne śmieci od gaźnika z komory silnika - niepotrzebne 2 czujniki z prawego nadkola, puszkę przykręconą do filtra powietrza, bezpieczniki i przekaźniki od centralki Aisana itp.

    Nie jest to jakaś straszna operacja, na pewno dasz radę.

    Pozdrawiam

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2014
    Skąd
    Głubczyce
    Postów
    5
    Auto
    Cinqecento 700
    Rocznik
    1996
    Wiesz chyba masz racje ale słyszałem ze można zapodać gaźnik z 126p czy to ma prawo działać ? Ja mam z bisa, dziadek miał kiedyś bisa i został mu nowy gaźnik który do niego dokupił jeszcze cena na nim z Polmozbytu , wg lada podobnie tylko czy pasi na podstawę? i jak to popodlanczac?

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    Gaźnik od maluch można zamontować ale trzeba robić jakieś przeróbki, jest to opisane gdzieś w necie. Co do gaźnika z BISa to jest to chyba gaźnik FOSa który był montowany również w CC wiec problemu nie powinno być, ale najlepiej to znajdź oznaczenie tego gaźnika i zobacz co w necie wyskoczy. Jak będzie pasował to niestety ale jak wyżej pisałem będziesz musiał zakupić do niego kominek, rurę łączącą kominek z puszką filtra powietrza, kolektor dolotowy ( lub przerobić - z tego co pamiętam to trzeba zdjąć zaślepki i wkręcić tam szpilki czy coś w tym stylu, na pewno znajdziesz to w necie), podstawkę izolacyjną.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2016
    Skąd
    Gorzów Wlkp
    Postów
    6
    Auto
    cc700
    Rocznik
    1997
    Witam. Odgrzeję trochę temat zaworka.
    Czy ktoś się orientuje w jaki sposób podciśnienie przepływa przez ten zawór gdy silnik jest zimny a jak gdy osiągnie odp temp ( chyba 5 stopni ) ?
    Może dało by się go zastąpić czujnikiem termicznym połączonym z elektrozaworkiem podciśnienia i spełniał by taką samą funkcję. Niestety ponieważ mój się połamał i wypadło coś z niego to nie jestem w stanie sprawdzić jak zachowuje się on przy różnych temperaturach.


 

Podobne tematy

  1. Czujnik temperatury Cinquecento 704 AISAN
    Napisany przez dudu$ na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-08-2013, 09:10
  2. Cinquecento 0.7 AISAN problemy z odpaleniem, z popychu zapala
    Napisany przez Brayker na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-05-2013, 14:51
  3. [elektronika] Czujnik temperatury cinquecento 700
    Napisany przez Karolina88 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-01-2012, 23:43
  4. Fiat CC wymiana Gażnika AISAN na Polski
    Napisany przez kuba1990 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-08-2009, 12:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcinquecento-seicento-437fiat-cinquecento-700-podcisnienia-gaznik-aisan-oblamany-czujnik-24731

aisan po przer

auto cinkus 700 jak gazniku rurki wpiac

wymiana aisana na fosa

regulacja gaznika aisan cinkleczento

wezyki podcisnienia aisan

przerubka aisiana na polski gaznik

cinquecento 700 podcisnienie

czujnik temperatury fiat cinquecento 700 aisan cena

czeski gaznik cinquecento

regulacja gaznika aisan

regulacja gaznika cinquecento 700

Cc 700 jaki gaznik najlepszy

cinquecento 700podcisnienie

fiat cc 700 podcisnienie gaznika

sprzedam czujnik temperatury fiat cc 700

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl