Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: Falujące obroty.  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2017
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    22
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Seicento Van 1.1 MPI
    Rocznik
    2004

    Falujące obroty.

    Witam, niestety dopadł mnie problem w moim sc 1.1 w lpg zwykłym. Otóż ostatnio wymieniłem reduktor gazu, jednak problemem okazały się przewody i świece. Miałem wypadanie zapłonu i strzelanie gazu. Kiedy wymieniłem przewody i świece na bosha strzelanie i wypadanie ustąpiło. No ale na rozgrzanym silniku falują obroty. Filtr powietrza jest praktycznie nowy, lewego powietrza nie dostaje. Znacie jakieś metody aby to rozwiązać? Wyczytałem też aby rozłączyć akumulator i komputer ale raczej to nic nie da. Krótko mówiąc pomóżcie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2017
    Skąd
    Zielona G
    Postów
    25
    Auto
    sporting 1.1
    Rocznik
    2000
    U mnie winne były uszczelki między wtryskiem a kolektorem. Odkręcić filtr potem wtrysk i zobacz stan uszczelek.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków
    Postów
    304
    Auto
    Seicento 0.9, Panda 1.1 , Astra G 14 XEP
    Rocznik
    06. 1999 (I właściciel) , 12. 2003 , 09. 2009
    Przyjrzyj się jednak szczelności kolektora dolotowego pod przepustnicą. Były strzały a tam plastikowy kolektor jest. Jeśli masz tam nieszczelność to na benzynie będzie podobnie falował. Jest tak samo?Jeśli masz interfejs i program można wykonać adaptację przepustnicy która mogła dostosować się do pracy na wypadającym zapłonie

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2017
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    22
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Seicento Van 1.1 MPI
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał sandamiano Zobacz post
    Przyjrzyj się jednak szczelności kolektora dolotowego pod przepustnicą. Były strzały a tam plastikowy kolektor jest. Jeśli masz tam nieszczelność to na benzynie będzie podobnie falował. Jest tak samo?Jeśli masz interfejs i program można wykonać adaptację przepustnicy która mogła dostosować się do pracy na wypadającym zapłonie

    Niestety na benzynie jest tak samo, ogólnie to zaczęło tak po wymianie świec i przewodów. Na pewno zerknę czy jest tam jakaś nieszczelność.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał gorge77 Zobacz post
    U mnie winne były uszczelki między wtryskiem a kolektorem. Odkręcić filtr potem wtrysk i zobacz stan uszczelek.
    Mógłbyś dokładnie wytłumaczyć krok po kroku? jak dobrać się do tych wtrysków?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2017
    Skąd
    Zielona G
    Postów
    25
    Auto
    sporting 1.1
    Rocznik
    2000
    Najpierw musisz zdemontować filtr powietrza masz go na dwóch śrubach. Potem dwa imbusy na wtrysku u góry odkrecasz i ponosisz go do góry i masz dojście do uszczelek na tym plastiku o którym napisał kolega. 5 min roboty.


 

Podobne tematy

  1. Falujące obroty
    Napisany przez Mateusz6782 na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 265
    Ostatni post: 23-04-2019, 09:46
  2. Falujące obroty
    Napisany przez AndrzejSTN na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-05-2017, 16:46
  3. Falujące obroty i czasami gaśnie
    Napisany przez robson73dg na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-03-2014, 21:03
  4. falujące obroty
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-04-2013, 20:19
  5. Falujące obroty 1.4 12V
    Napisany przez rafal735r na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 25-03-2011, 11:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

adaptacja przepustnicy seicento 1.1

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl