Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Dławienie gaźnik Fos
Witam. CC700 95r. Założony gaźnik Fos.Szukam porady osoby która zna i rozumie funkcjonowanie tego gaźnika.Nie szukam porad w stylu rozkręć cały gaźnik ,wymień przewody ,świece, wentylki w kołach bo nie mam warunków na zabawy. Gaźnik pięknie pali ,chodzi na wolnych obrotach jak również na wysokich. Problem zaczyna się przy delikatnym wciśnięciu przepustnicy . Obroty zamiast rosnąć delikatnie dławią się po mocniejszym wciśnięciu rosną ponownie. Jest to dość irytujące. Czy jest to właściwość tego gaźnika?Czy może ktoś wskazać który jego element nie działa prawidłowy? Która dysza odpowiada za płynne dostarczenie mieszanki między wolnymi obrotami a trochę wyższymi? Gaźnik działał tak samo w innym samochodzie z innym silnikiem. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
Podejrzewam, że ten gaźnik jest zużyty już, jedyne co mogę ci poradzić, to iść to najbliźszego sklepu motoryzacyjnego i wymienić.
I like my FIAT Cinquecento.

Podobne tematy
-
Napisany przez micwol na forum Albea
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 16-02-2016, 20:38
-
Napisany przez Cr0piX na forum Stilo
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 07-10-2015, 23:49
-
Napisany przez Ravicky na forum Bravo II
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 28-02-2014, 10:24
-
Napisany przez kaszub777 na forum Croma
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 29-07-2013, 14:45
-
Napisany przez mbskrk na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 12-06-2013, 19:24
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
za co odpowiada gaznik w seicento
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:24.
W sieci od 2007 roku.