Witam.
Posiadam bravoII 1,4 t-jat dynamic z 2007r. sprowadzony z Niemiec. sprowadzony do polski w 2012r. nie prze zemnie. ja kupiłem go kwietnia tego roku.
1. SOFT pierwszy problem polega na tym że nie mam możliwości wybranie w menu języka polskiego (mam za to italiano france, eng, germański i espaniole). z naszego forum i ogólnie z internetu dowiedziałem się że jedyną możliwością wgrania języka polskiego jest wizyta w ASO. Zadzwoniłem do jednego z warszawskich ASO fiata i teoretycznie umówiłem się na wizytę ale grzecznie zapytałem czy da rade to zrobić od reki. miły pan odpowiedział że podłączą komputer i sprawdzą bo z samochodami sprowadzonymi z zagranicy dość często jest tak że nic się nie da zrobi(taka wizyta w ślepo kosztuje w tym przypadku 196zł czy się uda czy nie i tak płace) no cóż, bywa ale spróbować trzeba jak inne metody nie działają. po głosie tego pana wyczułem że ogólnie w nosie to ma czy się uda czy nie i zapytałem czy po opisaniu mojego problemu tak telefonicznie, to czy mógłby się ewentualnie popytać kolegów po fachu z innych serwisów czy też ogólnie darować mi te prawie 200 zł i oddzwonić i powiedzieć że "Panie, nie da rady. nie ma potrzeby przyjeżdżania", ale niestety pan uparcie nastawiony neutralnie do problemu kazał się zapisać na wizytę i przyjechać. co do tego tematu oczywiście wrócę jeśli nie damy rady tego wspólnie obgadać i rozwiązać problemu
2. BLUE&ME drugi Problem polega na tym że moje Blue&ME nie działa w żaden sposób. Próbując wcisnąć ikonkę na kierownicy ze słuchawką wyskakuje mi komunikat"NO ENGLISH". Gdy po lewej stronie kierownicy klikam ikonkę Win-a także wyskakuje mi komunikat "NO ENGLISH".Po przeczytaniu naszego forum podjąłem kroki. na sformatowany pendrive 2gb (którego na co dzień używam do słuchania muzyki w samochodzie wiec działa ) wgrałem
Blue&me język polski - Downloads - Fiat Klub Polska
i tak jak opisaliście na forum i podawaliście też inne pliki do pobrania wypróbowałem każdy z możliwych opcji i niestety ale jedyna opcja jaka mi się pojawiła to przez chwile pojawił się komunikat "NO POLSKI" ale przy próbie zadziałanie czegokolwiek zaraz zmieniał się na komunikat "NO ENGLISH" i tak w kółko.
3. mój wniosek
ogólnie zdaje mi się że niestety ale póki nie uda mi się pokonać pierwszego problemu, czyli wgranie języka polskiego do komputera pokładowego (SOFT), nie dam rady w żaden sposób wgrania języka polskiego w Blue&ME bo możliwość jest taka że te dwie rzeczy się w jakiś sposób łączą
MOJE PYTANIA
Czy jest sens jechania do ASO z tym jeżeli przez telefon mówią mi takie rzeczy że "Panie ! Zadziała, albo nie zadziała, ale płacić trzeba" bo jednak 200 zł na drodze nie leży?
Czy ktoś korzystał z usług ASO w tej sprawie i czy udało mu się rozwiązać ten problem
Przyznam się szczerze że zapytałem już raz o to wszystko, ale mało mi to pomogło ponieważ niektórzy nie do końca czytają ze zrozumieniem i odsyłali nie tylko mnie ale i też innych do innego zagadnienia
Pozdrawiam
Mam nadzieje że mi pomozecie
PS: Wizytę w ASO w Warszawie mam 7 Września o godzinie 9:00