Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Wysokie spalanie
Kupiłem bravo z 2007 1.9 jtd 150 kucy ale zauważyłem że spalanie jest bardzo wysokie a wcale go nie piłuje w trasie przy 140 w granicach 8.5 l na co zwrócić uwage, co może być przyczyną
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz

Napisał
Zukier
Kupiłem bravo z 2007 1.9 jtd 150 kucy ale zauważyłem że spalanie jest bardzo wysokie a wcale go nie piłuje w trasie przy 140 w granicach 8.5 l na co zwrócić uwage, co może być przyczyną
Zdaje się że jak trochę zaprzyjaźnisz sie z samochodem to spalanie spadnie. Nie chodzi o to jak szybko jezdzisz, ale o to w jaki sposób rozwijasz prędkość i jak(często)ją wytracasz.
-
Master
-
Master
-
Nowy klubowicz
Odkopię temat.
W jeździe miejskiej spalanie powyżej 11 l, każdy postój lub manewry parkingowe powoduje wzrost spalania o 0,2 l co kilkanaście sekund.
MES nie pokazuje błędów, spalenie na postoju wg MES 0,36-0,72 l/h
Gdzie szukać przyczyny 
Załącznik 35166
20190308_183730.jpg
-
Doświadczony klubowicz
W dpf lubie egr.
Ale spalanie tylko w mieście na poziomie 11l to raczej normalny wynika.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz
Model 2008 bez DPF, EGR zaślepiony/wyłączony.
Spalanie powyżej 11, ale ostatnio było 15 l/100 km. Przed tą "usterką" było w granicach 8-9, przy postoju w korku (powyżej 0,5 h ) dochodziło do 16 a teraz 25 (bo więcej komp nie pokaże)!
-
Doświadczony klubowicz
Odepnij przepływomierz do testów.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz

Napisał
moris10
Odepnij przepływomierz do testów.
OK, wypróbuje
-
Nowy klubowicz

Napisał
moris10
Odepnij przepływomierz do testów.
Po odpięciu przepływomierza bez zmian tj, wysokie spalanie.
Ktoś mi sugerował sprawdzenie czujnika termostatu 
20190308_184323.jpg
-
Master
Do wymiany przeplywomierz...
-

Napisał
Robik99
Po odpięciu przepływomierza bez zmian tj, wysokie spalanie.
Ktoś mi sugerował sprawdzenie czujnika termostatu
20190308_184323.jpg Na przyszłość taka uwaga. Nie zaznaczaj pierdyliona parametrów bo mocno spowalniasz odświeżania poszczególnych parametrów. 5 to max. Żeby ustalić czy winna jest przepływka zloguj 2 parametry:
- oczekiwana masa powietrza
- zmierzona masa powietrza
-
Nowy klubowicz

Napisał
boch
Na przyszłość taka uwaga. Nie zaznaczaj pierdyliona parametrów bo mocno spowalniasz odświeżania poszczególnych parametrów. 5 to max. Żeby ustalić czy winna jest przepływka zloguj 2 parametry:
- oczekiwana masa powietrza
- zmierzona masa powietrza
OK.
Tylko podobno przy zmienionym programie te parametry mogą się znacząco różnić (wg CINSOFT)
Podobne tematy
-
Napisany przez bravozaku na forum Bravo II
Odpowiedzi: 11
Ostatni post: 17-05-2017, 23:38
-
Napisany przez le93 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 8
Ostatni post: 29-11-2014, 11:13
-
Napisany przez Pinto na forum Punto II
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 29-03-2012, 12:28
-
Napisany przez tomasz_ na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 30
Ostatni post: 17-08-2011, 19:54
-
Napisany przez alogator na forum Punto II
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 30-03-2010, 10:34
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:34.
W sieci od 2007 roku.