Witamy na Fiat Klub Polska
-
Klubowicz
wymiana tylnie tarcze i problem po wymianie
Wymieniłem tarcze + klocki+sworznie i gumki osłony ,sworznie w jarzmie chodzą elegancko same tłoczki również wkręcone bez problemu osłony całe i tak po przejechaniu 200km tarcze nic zero problemu dziś zrobiłem 40kmparkuje i tarcza z lewej strony nabiera przebarwienia taki róz wpadający w brąz typowy odcień zagrzania materjalu ale w ciekawym miejscu otóż wewnętrzna strona tarczy bliżej środka mocowania tarczy obejrzałem zero przycięć oprócz spadnie-tej linki z gniazda na wahaczu wsunąłem popuściłem trochę linkę zaczyna chytac na trzecim ząbku czwarty stoji na wzniesieniu.spuszczam z ręcznego auto zaczyna się toczyć.Co do linek wymienione z 8 miesięcy temu przez mechanika co mi nie daje spokoju to to na załączonym zdjęciu cały czas blacha pod skosem mam wrazenie ze linki sa nie od tego auta z lewej jakby za krótka a z prawej za długa.???
DSC_0302.JPG
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
U siebie też mam taki skos tych linek. Myślę, że tutaj jest wszystko ok. Linki hamulca ręcznego w Bravo są te same co w Stilo. A co do tej tarczy, to nic nie czułeś, żadnej spalenizny klocka? Takie coś to jedynie jak klocki nie odchodzą. Jakby łożysko się grzało, to byś słyszał, że huczy no i od tego by się raczej tarcza nie zabarwiła.
-
Klubowicz

Napisał
vitos
U siebie też mam taki skos tych linek. Myślę, że tutaj jest wszystko ok. Linki hamulca ręcznego w Bravo są te same co w Stilo. A co do tej tarczy, to nic nie czułeś, żadnej spalenizny klocka? Takie coś to jedynie jak klocki nie odchodzą. Jakby łożysko się grzało, to byś słyszał, że huczy no i od tego by się raczej tarcza nie zabarwiła.
no właśnie dziś poczułem swąd jakies 24 km przed domem auto zatrzymałem na wzniesieniu i na luzie nic stało zamiast sie toczyć po kolejnych 3 km wróciło do normy tłoczek chodzi bez problemu jarzmo wyczyszczone założone nowe sworznie do jarzma przesmarowane jedyne co znalazłem to spadnie-ta linka z wspornika na wachaczu luz łożyska sprawdzałem zero luzu jedyne co mnie jeszcze zastanawia to gumki na tym sworzniu u mnie były założone na górze i tak założyłem ale moze powinien byc na dole?
-
Nowy klubowicz
Witam.A czasem nie przypaliłeś nowych klocków?Za mocne pierwsze chamowania.Wtedy powierzchnia nowego klocka i tarczy dostaje właśnie takich przebarwień.Pierwsze kilkanaście dochamowań powinno być delikatnych.W tej sytuacji dużo się nie da zrobić.Jakość elementów też ma wpływ.Tanie zamienniki są lipne(twardy spiek klocka) i podatność na przegrzania.
-
Klubowicz

Napisał
marion26a
Witam.A czasem nie przypaliłeś nowych klocków?Za mocne pierwsze chamowania.Wtedy powierzchnia nowego klocka i tarczy dostaje właśnie takich przebarwień.Pierwsze kilkanaście dochamowań powinno być delikatnych.W tej sytuacji dużo się nie da zrobić.Jakość elementów też ma wpływ.Tanie zamienniki są lipne(twardy spiek klocka) i podatność na przegrzania.
nie zero gwałtownych hamowań płynna jazda same klocki nie mają oznak przypalenia dziwne zestaw breck nie pokoji mnie to przebarwienie tarczy ale wracajac do tematu gdzie ten sworzen z gumka ma byc na dole czy na górze jarzma
Podobne tematy
-
Napisany przez gurmiki na forum Bravo II
Odpowiedzi: 7
Ostatni post: 12-06-2018, 13:28
-
Napisany przez wypity na forum Doblo II
Odpowiedzi: 14
Ostatni post: 14-04-2018, 23:01
-
Napisany przez robertducato na forum Ducato III
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 17-10-2015, 17:47
-
Napisany przez olek383 na forum Doblo
Odpowiedzi: 14
Ostatni post: 21-02-2013, 18:01
-
Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 19
Ostatni post: 12-04-2010, 17:18
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:49.
W sieci od 2007 roku.