Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Pisz, jeśli możesz. Zawsze to będzie nowe doświadczenie.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Rozmawialem dzisiaj z mechanikiem. Rozebral glowice i co sie okazalo. Na moje szczescie pekla jedna z 3 warstw uszczelki pod glowica (srodkowa!) Wyglada tak jakby ktos specjalnie zyletka przecial. Tak jak pisal ata jest to pomiedzy 2 a 3 cylindrem jednak blizej 2 no i wydmuchuje z cylindra.
    Szok, niedowierzanie. Sprowadzilo sie to wszystko do wymiany tylko uszczelki pod glowica.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2016
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    39
    Postów
    70
    Auto
    Fiat Bravo 1.4
    Rocznik
    2009
    Samą uszczelkę wymieniłeś? Nie planowałeś głowicy? Nie wymieniałeś śrub do głowicy?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał Maximus2 Zobacz post
    Samą uszczelkę wymieniłeś? Nie planowałeś głowicy? Nie wymieniałeś śrub do głowicy?
    Nie no, uszczelka plus planowanie. Mechanik stwierdzil ze sruby sa w porzadku. W sumiez tego co wiem silnik jeszcze nie jest zlozony. Czy jest konieczons wymiany tych srub?
    Prosze o opinie.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez toofoxy ; 19-06-2017 o 22:21

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Co do tych srub to w elearn znalazlem takie info. Ustawilem w glownym menu 1.9 8v - zero informacjio nowych srubach. Natomiast przy 1.9 16v juz pojawila sie informacja ze trzeba sruby wymieniac. Co wiecej momentu i katy dokrecenia te same w obu przypadkach..

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Uszczelka pod Głowicą
    Napisany przez aras1978 na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-05-2015, 15:38
  2. Uszczelka pod głowicą?
    Napisany przez ania8902 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 18-12-2013, 18:04
  3. Uszczelka pod głowicą (?)
    Napisany przez Armoth na forum Croma
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-04-2013, 16:43
  4. Uszczelka pod głowicą
    Napisany przez dawid28 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 02-02-2013, 22:03
  5. uszczelka pod głowicą
    Napisany przez mech na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 31-10-2010, 22:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467uszczelka-pod-glowica-37388

przedmuch glowicy korekcje

korekcje uszczelka pod glowica

uszczelka lod glowica bravo tjet

uszczelka pod glowica roboczogodziny

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl