Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: T jet gwiżdże  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    204
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008

    T jet gwiżdże

    Auto mi zaczęlo gwizdac
    Obstawiam nieszczelnosc w dolocie .lub turbo mowi papa
    Za 1 sza opcja przemaiwa fakt ze wystapilo to zaraz po odebraniu auta od gazownikow (zmieniali mi redukror) i moze cos rozsczelninili nic nie udowodnie....


    Na nagraniu to slychać w tle- w realu bardziej;
    https://youtu.be/mD4DseAeX8k

    Mial ktos cos takiego? T jet 120
    Ostatnio edytowane przez e_nornert ; 17-06-2018 o 15:58



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    45
    Postów
    105
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Może to zbieg okoliczności i niekoniecznie to wina gazowników. W mojej Lancii (ten sam silnik T-jet Bifuel) też słyszałem pogwizdywanie, może nie takie wyraźne jak u Ciebie, ale chyba ustało. Wyczyściłem przepustnicę i MAP-sensory i po trasie ~700km jakoś gwizdu nie słyszę. Może zawór waste gate na turbinie zaczął się przycinać i się nie zamyka wytwarzając świst. A może regulator ciśnienia turbosprężarki (sterujący "waste gate") ma jakąś nieszczelność na przewodach?

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    204
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał ceva Zobacz post
    Może to zbieg okoliczności i niekoniecznie to wina gazowników. W mojej Lancii (ten sam silnik T-jet Bifuel) też słyszałem pogwizdywanie, może nie takie wyraźne jak u Ciebie, ale chyba ustało. Wyczyściłem przepustnicę i MAP-sensory i po trasie ~700km jakoś gwizdu nie słyszę. Może zawór waste gate na turbinie zaczął się przycinać i się nie zamyka wytwarzając świst. A może regulator ciśnienia turbosprężarki (sterujący "waste gate") ma jakąś nieszczelność na przewodach?
    Moze zbieg okolicznosci..... A ten zawor waste gate to gdzie? To ta slynna gruszka? Przepustnica jest gdzies z tylu? Nieszczelnisci nie umiem namierzyc....

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2018
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    28
    Postów
    17
    Auto
    GP Sport T-Jet
    Rocznik
    2009
    A pojawiła się jakaś strata mocy czy jest bez różnicy? Gdyby WG nie domykał to chyba moc by spadła?

    Może sprawdź chociaż wzrokowo łopatki turbo po stronie zimnej? Może coś wpadło do dolotu jak grzebali i skrzywiło łopatkę?

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    204
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Encepence Zobacz post
    A pojawiła się jakaś strata mocy czy jest bez różnicy? Gdyby WG nie domykał to chyba moc by spadła?

    Może sprawdź chociaż wzrokowo łopatki turbo po stronie zimnej? Może coś wpadło do dolotu jak grzebali i skrzywiło łopatkę?
    Zadnej straty mocy nie ma...
    Sprawdze wzrokowo..


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

westgate 1.4 t jet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl