Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2023
    Skąd
    Plzen
    Wiek
    39
    Postów
    11
    Auto
    Fiat bravo
    Rocznik
    2007
    Sprawdzę info ale przyznam że, nie wiem o czym mówisz, przerwa w świecy może być różna. Ale długość? O tym nie słyszałem ale ze mnie żaden specjalista. Sprawdzę to i spróbuję kupić świece po VIN z eperu.

    Dam znać czy są zmiany.

    Dziękuję i zdrowych wesolych!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2023
    Skąd
    Plzen
    Wiek
    39
    Postów
    11
    Auto
    Fiat bravo
    Rocznik
    2007
    Witam w nowym roku!
    Aktualnie choroba mnie położyła do łóżka więc nic z autem nie robię, przypomniałem sobie jednak że, kiedyś robiłem odczyt błędów i przy wypadaniu zapłonu napięcie akumulatora wynosiło 10,484V.
    Trochę mnie to zaskoczyło. Zmierzyłem baterię w spoczynku i na zapalonym silniku, napięcia już dokładnie nie pamiętam ale w spoczynku ponad 12V a na wolno biegu około 13,80V. Wydaje się ok, tym bardziej mnie dziwi 10,484V przy zapisanym błędzie. Może to ci coś podpowie?

    Z góry dzięki!

    Odczyt kodow.jpg

    Teraz widzę że, w Multiecuscan można zrobić wykres napięcią akumulatora, będe musiał z tym trochę pojeździć i zbadać sprawę.
    Ostatnio edytowane przez MarioW ; 03-01-2024 o 20:51

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2024
    Skąd
    Łódzkie
    Wiek
    48
    Postów
    1
    Auto
    Lancia Delta III 1,4 150KM
    Rocznik
    2009
    Patrząc na przesłane błędy trochę mnie zastanawia wartość obciążenia silnika: 171,75% ???? Silnik to raczej może być obciążony do jego maksymalnej mocy 100%, chyba że się mylę.

    Napięcie akumulatora było mierzone podczas uruchomionego zapłonu czy uruchomionego silnika, świateł, pogrzewania szyby, lusterek, wentylatora, radia itp? Napięcie mogło spać jak było coś włączone, zwróć na to uwagę, czy pomiary były robione w tych samych warunkach.

    Sprawdź zakres działania EGRa. Ja miałem w benzynie+gaz (w Oplu) duże szarpania przy dodawani i odejmowaniu gazu. Jeździłem po mechanikach tracą kasę na czyszczenia przepustnicy, wymianę świec co chwila i diagnostykę. W końcu trafiłem do kumatego elektro-mechanika w Legionowie pod Warszawą, który nie znalazł żadnych błędów, jednak poprosiłem go, aby się przejechał ze mną z podpiętym kompem. Zobaczył, że faktycznie coś jest nie tak i zaczął szukać po czujnikach z włączoną opcją zakresu minimalnego i maksymalnego pracy. I okazało się po sprawdzeniu kilku czujników, iż mimo braku błędów podczas diagnostyki, czujnik położenia otwarcia zaworu EGR skakał poza zakres i był 30-to krotnie przekroczony. Po wymianie EGRa szarpanie ustąpiło.
    Powodzenia.
    Ostatnio edytowane przez webo ; 07-05-2024 o 10:05

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2023
    Skąd
    Plzen
    Wiek
    39
    Postów
    11
    Auto
    Fiat bravo
    Rocznik
    2007
    171% z tego co wyczytałem jest ze względu na turbo. Turbo daje dodatkową moc, jeśli wszystko dobrze zrozumiałem.

    Mój silnik nie ma egr, jest tam recyrkulacja spalin ale zabudowana do silnika.

    Problem mam nadal ale aktualnie nam podejrzenie zapchanego katalizatoru. Strasznie szybko się grzeje, więcej pali, ma mało mocy,sonda lambda za katem wariuje. Czekam na mechanika żeby wyjąć sondę lambda przed katem i przetestować.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2015
    Skąd
    zachodniopomorskie
    Postów
    4
    Auto
    lancia 1.2 8v MPI
    Rocznik
    03.2003
    hej.
    Walczę z tym samym problemem. instalacja BRC, kolor auta mam identyczny, kompresja jest.
    auto potrafi (potrafiło) ładnie ciągnąć. walczę cały czas z bravolotem, mam popychacze wymienione...
    po instalacji gazu wszystko smigało super

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2015
    Skąd
    zachodniopomorskie
    Postów
    4
    Auto
    lancia 1.2 8v MPI
    Rocznik
    03.2003
    zrób:

    1. zmierz kompresję.
    2. sprawdź przerwy na świecach - ja ustawiam 0.6
    3. monitoruj na bieżąco w czasie jazdy parametry: ciśnienie w kolektorze, sondy lambda, korekty długo i krótkoterminowe ja to robie po blutucie na wyswietlaczu w radiu.
    4. wykręć swiece, zrób zdjecia i przyjrzyj sie gwintom po wykreceniu.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    moj już nabiera mocy. czekam na cewki jeszcze (nowe boscha).
    cewki huco załozyłem 4 nowe i jedna z nich jest dobra - nabiera mocy na niej. dwie na pewno sie nie sprawdzają

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Clipboard111.jpg
    moje interfejsy

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2015
    Skąd
    zachodniopomorskie
    Postów
    4
    Auto
    lancia 1.2 8v MPI
    Rocznik
    03.2003
    i mnie się udało.
    ma moc, o niebo lepiej silnik pracuje.
    jeszcze filtr powietrza wymienię i zobaczymy.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2015
    Skąd
    Kraków
    Postów
    48
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    W przypadku 1.4 należałoby przede wszystkim zapytać ile bierze oleju, bo jak dużo to może sporo bruździć jeśli chodzi o prawidłowe spalanie do zalewania świec włącznie, któryś z kolegów wyżej pisał też o podejrzeniu zatkanego katalizatora co także zdarza się jak silnik przepala sporo oleju.
    SC 900 -> SC 1.1 MPI -> Stilo 1.4 16V -> Stilo 1.9 JTD 8V 115KM


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Szarpanie przy przyspieszaniu
    Napisany przez osetia27 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-07-2022, 20:37
  2. szarpanie przy przyspieszaniu blad p0105, 1172, 1171
    Napisany przez rafal112 na forum Albea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-09-2018, 23:02
  3. Szarpanie przy zmianie biegów i przyspieszaniu - T-Jet
    Napisany przez arturpl1 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 06-07-2018, 10:36
  4. lekkie szarpanie przy przyspieszaniu na zimnym silniku
    Napisany przez Wlosiu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 14-02-2015, 11:59
  5. Lybra 1.8 szarpanie przy przyspieszaniu
    Napisany przez promokator na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 05-11-2011, 12:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-przy-przyspieszaniu-t-jet-1-4-110kw-53054

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-przy-przyspieszaniu-t-jet-1-4-110kw-530542

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl