Jakie 5 biegowe?
Fiatowskie skrzynie c514/513, 6 biegowe były wkładane w Stilo 1.2/1.4, Punto II Sporting 1.2/1.4, Panda 100HP i właśnie Bravo 1.4 90KM.
Przykład:
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-fi...920507199.html
Jakie 5 biegowe?
Fiatowskie skrzynie c514/513, 6 biegowe były wkładane w Stilo 1.2/1.4, Punto II Sporting 1.2/1.4, Panda 100HP i właśnie Bravo 1.4 90KM.
Przykład:
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-fi...920507199.html
Ostatnio edytowane przez Alton88 ; 02-02-2016 o 18:40
Skoro napisałeś, że
to nie słyszałem o c513 sześcio biegowej. Screen z instrukcji zamieściłem na poparcie tej tezy.
Z resztą link który zamieściłeś, tyczy się skrzyni c514.
A skrzynie c514 6b od M32 najłatwiej odróżnić chyba po wstecznym biegu, w tej pierwszej jest w prawo/tył, w drugiej lewo/przód.
Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
Nie pomagam na priv
Oczywiście c513 to 5 biegowa skrzynia, c514 to 6 biegowa skrzynia, najważniejsze że w 1.4 90KM nie siedzi M32 także użytkownicy mogą spać spokojnie.
Co do M32 w Bravo temat był wielokrotnie wałkowany na forum Bravo pod tytułem ,,Skrzynia biegów w Tjet, szukam poszkodowanych przez Fiata...,,
Chciałem dodać link, jednak trzeba się zarejestrować na forum Bravo aby widzieć temat.
Panowie od jakiegoś czasu zauważyłem że podczas zmiany biegu pedał sprzęgła dziwnie drży i można powiedzieć, że "skrzypi"
Co może być przyczyną? auto posiadam dopiero kilka miesięcy ale wcześniej nic podobnego się nie działo, jedyny problem to był problem ze zmianą biegu po mroźnej nocy, trzeba było odczekać aż silnik trochę się zagrzeje.
Fiat bravo sport 1.4 tJet 150 km - skrzynia 6 biegów.
Witam
Wczoraj w moim tjecie 150km podczas zmiany biegów pedał sprzęgła wpadł w podłogę i tak został,skrzynia została na 2 biegu.
Po zgaszeniu silnika skrzynia chodzi normalnie,po wrzuceniu luzu i zapaleniu silnika słychać grzechotanie z okolic skrzyni którego dźwięk delikatnie się zmienia podczas naciskania pedału sprzęgła,który czasami odbija a czasami trzeba mu pomóc.
Zastanawiam się czy to sprzęgło czy coś z hydraulicznym sterowaniem.
Miał ktoś podobne objawy ??????????????
Wygląda na to jakby wysprzęglik się rozleciał.... niestety skrzynia do zrzucenia, bez tego ciężko coś stwierdzić. No chyba, ze pękł przewód hydrauliczny ale skoro coś grzechocze to raczej nie to.
Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
Nie pomagam na priv
Przewód raczej nie bo wszędzie jest sucho,zastanawiałem się czy to nie pompka która jest przy pedale sprzęgła??
Co do wysprzęglika to dziwna sprawa bo wszystkie dostępne w hurtowniach według katalogów do tego modelu są mocowane na zewnątrz skrzyni a u mnie z tego co widzę od środka.
Nawet w eperze po wpisaniu vin jest inny niż mam faktycznie
Bo w tjetach jest oplowska skrzynia która ma wysprzęglik razem z łożyskiem oporowym:
5bf69eda09c7d6ad0ee52284e861b0b6.jpg
Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
Nie pomagam na priv
We wtorek zabieram się za demontaż skrzyni,zobaczymy co się nabroiło.
Mam nadzieje że to sprzęgło a nie dwumas albo skrzynia.
Raczej wysprzęglik.Tak samo miałem w Stilo.Pedał został w podłodze.
Skrzynia zdjęta.
Wysprzęglik poszedł w drobny mak sprężynę z niego wkręciło w sprzęgło plus luz osiowy na dwumasie na bogato.
No to nieźle. Wrzuć jakieś fotki![]()
Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
Nie pomagam na priv
Tyle zostało z łożyska a w zasadzie z jego spężyny20160216_132822.jpg20160216_132911.jpg20160216_133845.jpg
Witam. Mam Bravo T-Jet 120KM. Przebieg 144 tkm. Szum w skrzyni słyszalny. Różnica hałasu przy włączonym i wyłączonym sprzęgle. Mechanika działa jak należy. Olej zalany jak dla skrzyni DSG. Różnica między nim a oryginalnym /czerwony/ zauważalna. Na razie nic się nie pogarsza.