Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Problem ze sterowaniem IHI VL36
Cześć mam problem ze sterowaniem turbiny ( 1.4 tjet 150KM ) . Turbo jest nowe sprawdzone pod każdym kątem, żadnych wycieków czy nieszczelności. Podczas jazdy przeładowuje, wskaźnik słupkowy pokazuje doładowanie w zakresie obrotów 2000 do 3000rpm i od razu spada do połowy auto słabnie. Przyspiesza ale ospale, trzeba szybko zmienić bieg i jechać na momencie nie mocy.
Auto było w serwisie, nie ma żadnych błędów, marchewy nie wywala. Turbo zostało przełączone wężykami na " ostro" z pominięciem elektrozaworu, wtedy od najniższych obrotów pięknie dmuchawa ale przechodzi w tryb awaryjny.
Elektrozawór ze zdjęcia był sprawdzony daje napięcie i wysyła sygnał, ale WG nie reaguje, natomiast po jego teście strzykawka pracuje normalnie. Elektrozawór wymieniony na nowy, zmienione wężyki na nowe , kolejność podpięcia książkowa i dalej brak sterowania. Wrócił stary elektrozawór, wiązka nie jest uszkodzona. W trybie sport turbo pachą normalnie, wciska w fotel aż miło. Miał ktoś podobny problem? Od razu zaznaczam, że wina nie leży po stronie turbo bo jest nowe i było ponownie sprawdzane coś nie halo jest że sterowaniem. Problem z mapą czy grzebać dalej w wiązkach ?
Obroty nie falują, dolot szczelny, wąż turbo /IC szczelny nieuszkodzony.
Wysłane z mojego moto g(6) plus przy użyciu Tapatalka
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Witam. Udało sie rozwiązać problem?
Podobne tematy
-
Napisany przez Andrzej1994r na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 10
Ostatni post: 28-11-2014, 19:53
-
Napisany przez black23 na forum Stilo
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 20-11-2014, 20:45
-
Napisany przez jac74 na forum Ulysse
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 16-04-2014, 10:23
-
Napisany przez Dikson na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 26-05-2012, 13:56
-
Napisany przez lukaszm0610 na forum Ulysse
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 08-03-2010, 08:45
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:59.
W sieci od 2007 roku.