Zrób tak:
-wyczyścić błędy z ECU
-odłączyć (-) akumulatora na 45 minut
-podłączyć (-) akumulatora
-umieścić kluczyk w stacyjce, załączyć w pozycję MAR na 90 sec. (reset przepustnicy)
-wyłączyć zapłon - kluczyk w pozycję STOP nie wyjmując ze stacyjki na 90 sec. (reset przepustnicy)
-uruchomić silnik na benzynie, nie dotykając gazu na 15 min.
-wyłączyć silnik i pozostawić na 10 min.
-uruchomić silnik na benzynie i udać się na jazdę z różnymi stylami - jazda stabilna, dynamiczna, małe, duże przyspieszenie.
-kolor czarny - reset ECU
-kolor niebieski - reset przepustnicy
PS., aby nie czekać 45min. można przyspieszyć reset poprzez zwarcie + i - we wtyku, w celu usunięcia pozostałości napięć. Procedurę przeprowadzamy na odłączonym akumulatorze.
Następnie:
-usunąć usterki instalacji LPG
-usunąć błędy sterownika LPG
-wyregulować nastawy ECU LPG
PS., jeżeli instalacja LPG będzie wnosiła błędy (uszkodzone/zużyte elementy) ewentualnie źle wyregulowana instalacja LPG, wówczas, po pewnym czasie jeżdżenia na LPG, problem złej pracy silnika będzie powracał.
Prawidłowo przeprowadzona powyższa procedura gwarantuje przywrócenie stabilnej pracy oraz KOPA silnika. Osobiście testowana.