Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10

Temat: problem z dpf  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006

    problem z dpf

    Witam. W prawdzie nie mam Bravo jednak Stilo z dpf jest bardzo mało. Moj problem polega na tym że wyskoczył check engine i auto straciło moc. Błędy następująceBez tytułu (2).png Wie ktoś może w czym problem?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Sprawdź czujnik różnicy ciśnień, zrób odczyt jego wartości na wolnych obrotach, powinny być około 5mbar. Najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie węży od dpf do czujnika różnicy ciśnień. Choć sam czujnik też mógł ulec uszkodzeniu.
    Ostateczność to całkowicie zablokowany filtr dpf.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Filtr wypalił mi sie dziś w trasie. Zrzucam screen z odczytu parametrów.Bez tytułu.png Co prawda na screenie wartość ciśnienia z czujnika różnicowego wynosiła 18 mbar ale to było jak wróciłem z przejażdżki z podpietym kompem. Po odpaleniu autka jak dobrze pamiętam były 4 mbar.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Patrząc na Twoje parametry to wygląda jakbyś miał nowy filtr albo nie miał go wogole. Wypalanie co 1000km to marzenie nie jednego kierowcy. Tym bardziej dziwią mnie takie błędy.
    Napewno masz dpf?

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Pucha od dpf jest ale co jest w środku nie mam zielonego pojęcia. Dodatkowo występują typowe objawy wypalania czyli znaczny wzrost chwilowego spalania. Ostatnio też wymuszałem wypalanie w FES więc coś musi być

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Orientujecie się czy należy wykonywać adaptację czujnika różnicy ciśnień?

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,144
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    No niby taka opcja w MES jest, ale dotyczy ona sytuacji kiedy wymieniamy czujnik na nowy. Te 1000km pomiędzy wypaleniami faktycznie zastanawiają. Robisz długie trasy? Jeśli nie, niewykluczone, że masz "udrożniony" filtr bez modyfikacji wsadu sterownika.
    Italians Do It Better

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Faktycznie ostatnimi czasy robię spore trasy z dużymi prędkościami. Miasto może z 15%.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,144
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    No to szansa na takie przebiegi między wypaleniami jest.
    Italians Do It Better

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    A wracając do tematu to wszedłem dziś pod samochód i zauważyłem, że ktoś już kleił taśmą przewód idący z dpf do czujnika ciśnienia różnicowego. Najprawdopodobniej w nim problem.


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl