Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Podwyższanie zawieszenia Bravo
Witam,
Posiadam Bravo 1,4 t-jet wersja sport (150KM) i odczuwam duży dyskomfort przycierając co chwila na koleinach. Oczywiście jeździć się da, ale byłbym szczęśliwy gdybym bez rujnowania swojego portfela mógł podnieść go o jakieś 2 - 3 cm.
Odrzucam całkowicie pomysł podkładek pod sprężyny (szczególnie gumowych). Wolałbym zastosować wyższe lub twardsze sprężyny.
Pierwszy pomysł jaki mi przyszedł do głowy, to sprężyny od diesla, ale nie wiem czy w ten sposób coś osiągnę? Przynajmniej przód w ten sposób mógłby zyskać, gdyby się okazała, że sprężyny pasują i są twardsze od tych montowanych w benzyniakach. Na tył nadal nie mam pomysłów.
Czy ma ktoś doświadczenie z podnoszeniem bravo? Trudno coś sensownego w sieci znaleźć, bo wszyscy raczej obniżają swoje samochody
A ja taki dziwny jestem, że chciałbym podnieść.
Wiem, że stracę wtedy trochę na stabilności jazdy (wyżej środek ciężkości), ale częściej mam problem z koleinami niż z potrzebą przechodzenia zakrętów na pełnej parze...
Czy ktoś podpowie mi jakie sprężyny powinienem zastosować? Może coś z innych modeli pasuje?
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Doświadczony klubowicz
Jak dobrze pamiętam wersję sport z silnikami 1.4TJ 150 oraz 2.0 Mjet 165 miały obniżone zawieszenie. Na Twoim miejscu szukalbym zawieszenia od silnika 1.4TJ 120 one powinno mieć seryjne sprężyny wyższe sprężyny. Nie jestem pewien czy wymiana samej sprężyny nie spowoduje zmiany kątów zawieszenia.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz
Też gdzieś czytałem, że wersja sport może mieć obniżone zawieszenie, ale nie znalazłem potwierdzenia w żadnych danych technicznych. Przeglądając części zamienne też są sprzeczne opisy, bo w wielu miejscach jedna sprężyna jest opisana jako pasująca zarówno do 120KM jak i 150KM. Chyba muszę namierzyć jakiegoś kumatego mechanika z serwisu Fiata, żeby mi powiedział jak to jest z tymi zawieszeniami.
-
Klubowicz
Wisus, u siebie w tjecie 120 mam założone eibachy -30/-30 i przytrę gdzieś od wielkiego dzwonu. W sporcie jest -20/-20. Może przyjrzyj się amortyzatorom, ile przejechały? Po wymianie auto zawsze wędruje do góry. No i sprawdź czy osłona się nie poluzowała i nie wisi. Swoją drogą, ciekawe masz u siebie te koleiny...
-
Nowy klubowicz
Widziałem już taki przypadek i winne były uszkodzone sprężyny. Ja też mam sporta i rzadko przecieram, z raz na 3 miesiące.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz
Ori zawieszenie ze sporta jest obniżone o 15 mm
-
Nowy klubowicz
Witam wszystkich.Wisus i jak rozwiazales ten problem .Pytam bo jestem w identycznej sytuacji.Bede wdzieczny za podpowiedz.Pozdro
Podobne tematy
-
Napisany przez bravo19 na forum Forum ogólne o Fiat
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 08-12-2015, 00:25
-
Napisany przez bedkowsky na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 24-11-2015, 18:18
-
Napisany przez siwyon na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 23-02-2014, 16:04
-
Napisany przez Fighter001 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 04-06-2013, 19:34
-
Napisany przez winiar00 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 10
Ostatni post: 31-03-2012, 09:06
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
zawieszenie sportowe bravo 2
,
fiat bravo 2008 1.4 benzyna jak podniesc zawieszenie
,
fiat bravo 2.0 sport sprezyny przod
,
fiat bravo 2 niskie zawieszenie
,
podniesienie fiata vravo sport na samych sprezynach
,
Zawieszenie wersja sport Fiat Bravo
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:51.
W sieci od 2007 roku.