Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 38
Like Tree4lubi to!

Temat: Nowy zakup  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2014
    Skąd
    Racibórz
    Wiek
    25
    Postów
    38
    Auto
    Punto 1.2 44 KW
    Rocznik
    1996
    A powiedzcie panowie jakie wy macie wersję ile daliście za autka kasy.Co do tej pory w nich wymienialiscie? https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-b...-ID6BCySD.html co myślicie o tym nie zaduzy przebieg?
    Ostatnio edytowane przez Feliks96 ; 03-02-2019 o 20:20



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    205
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Feliks96 Zobacz post
    A powiedzcie panowie jakie wy macie wersję ile daliście za autka kasy.Co do tej pory w nich wymienialiscie? https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-b...-ID6BCySD.html co myślicie o tym nie zaduzy przebieg?
    To już Multiair.. Do ktoregos roku byly jakies problemy z mutairami związene .. no własnie nie pamietam z czym chyba sterownikiem?
    Potencjalnie trudniej zagazowac (tzn musi byc jaki porządny spec LPG) ale nie ma za to skrzyni M32- wiec nie musisz sie martwic
    Trzeba dbac o wymiane oleju jeszcze bardziej niz w TJET wlasnie ze względu na Multiair..

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2014
    Skąd
    Racibórz
    Wiek
    25
    Postów
    38
    Auto
    Punto 1.2 44 KW
    Rocznik
    1996
    Czyli lepiej szukać z silnikiem 120 km tjet?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    205
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Feliks96 Zobacz post
    Czyli lepiej szukać z silnikiem 120 km tjet?
    Podobno po 2012 problemy ze sterownikiem wyeliminowano..
    A LPG tez sie da zalozyc....Niech moze wypowiedza sie wlascicicle.Multiairow...czy sie psuja

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    46
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Nie straszcie tak tą skrzynią M32,przecież te skrzynie są wkładane po dzisiaj(nie chodzi mi tylko o Fiata).

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,099
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał qqryk Zobacz post
    Nie straszcie tak tą skrzynią M32,przecież te skrzynie są wkładane po dzisiaj(nie chodzi mi tylko o Fiata).
    Czy są wciąż montowane, nie wiem. Jeśli są to na pewno zostały poprawione. Problem z tego co czytałem najbardziej odczuwalny był w Oplach gdzie zalewano olej GM w nieodpowiedniej ilości. Fiat stosował standardowo Tutelę.
    Nigdy więcej STILO

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    83
    Auto
    Bravo 1.4 Multiair
    Rocznik
    2011
    Ja posiadam multiair, awarii nie ulega sterownik, tylko sam moduł multiair, wymiana dość kosztowna bo 4-5 tys zł. Ja jak na razie mam 101tys i odpukać moduł sie nie odzywa, jeżeli chcesz poczytać więcej o tym silniku to zajrzyj na alfacholików, bo tam jest dużo więcej o tym
    Po za tym na silnik narzekać nie mogę, so problemy ze skrzynią, a tu już jest ta nowsza, mianowicie ciężko wchodzi 1, czasami 2, ale podobno jest to związane z systemem start stop i ten typ tak ma.
    Co do gazu, to sam silnik musi być w idealnym stanie inaczej zaczynają się problemy, ja aktualnie borykam sie z problemem na benzynie, i od razu są problemy z gazem. O tym że gaz musi być wystrojony a nie zostawiony na autoadaptacjii już nie wspomne

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    205
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Mastodnot Zobacz post
    Ja posiadam multiair, awarii nie ulega sterownik, tylko sam moduł multiair, wymiana dość kosztowna bo 4-5 tys zł. Ja jak na razie mam 101tys i odpukać moduł sie nie odzywa, jeżeli chcesz poczytać więcej o tym silniku to zajrzyj na alfacholików, bo tam jest dużo więcej o tym
    No ale podobno po 2012 cos tam poprawiono i juz jest lepiej z tym modułem

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    46
    Postów
    302
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Czytając cały wątek i to, że chcesz przeznaczyć 30kPLN na samochód nie rozumiem dlaczego chcesz Bravo. Dużo lepszym autem, lepiej wyposażonym, wykonanym i po prostu ładniejszym na dużej ilości podzespołów i technologii takiej jak w Bravo jest Alfa Romeo Giulietta. W Bravo (czyli tak naprawdę nieco przeprojektowanym Stilo) jak dla mnie wielką porażką (nie wiem dlaczego tego nie przekonstruowali) tylne zawieszenie oparte o belkę skrętną, a nie zawieszenie oparte o wahacze niezależne i drążek poprzeczny. W porównaniu do samochodów o podobnych gabarytach, jak dla mnie Bravo słabo się prowadzi. Jazda autem o podobnej masie, czyli np. Fordem Focus, czy Giuliettą np. to moim zdaniem przepaść na korzyść tych ostatnich. Technologicznie Giulietta jest bardzo podobna do Bravo. Jak jesteś obeznany z fiatowskimi patentami mechaniki, to ta Alfa jest bardzo podobna. Jakbyś miał powiedzmy 15 tys zł, to Bravo jak najbardziej, ale 30, to ja bym o Bravo w ogóle nawet nie myślał. Co do silników Diesle są bez wątpienia najlepsze. Nie wiem czego oczekujesz po tym aucie. Co do Multiair to droga wymiana modułu to fakt. Mniej ryzykownym rozwiązaniem jest T-Jet i dobrze znosi LPG.
    Ostatnio edytowane przez vitos ; 06-02-2019 o 09:50

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    205
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał vitos Zobacz post
    Czytając cały wątek i to, że chcesz przeznaczyć 30kPLN na samochód nie rozumiem dlaczego chcesz Bravo. Dużo lepszym autem, lepiej wyposażonym, wykonanym i po prostu ładniejszym na dużej ilości podzespołów i technologii takiej jak w Bravo jest Alfa Romeo Giulietta. W Bravo (czyli tak naprawdę nieco przeprojektowanym Stilo) jak dla mnie wielką porażką (nie wiem dlaczego tego nie przekonstruowali) tylne zawieszenie oparte o belkę skrętną, a nie zawieszenie oparte o wahacze niezależne i drążek poprzeczny. W porównaniu do samochodów o podobnych gabarytach, jak dla mnie Bravo słabo się prowadzi. Jazda autem o podobnej masie, czyli np. Fordem Focus, czy Giuliettą np. to moim zdaniem przepaść na korzyść tych ostatnich. Technologicznie Giulietta jest bardzo podobna do Bravo. Jak jesteś obeznany z fiatowskimi patentami mechaniki, to ta Alfa jest bardzo podobna. Jakbyś miał powiedzmy 15 tys zł, to Bravo jak najbardziej, ale 30, to ja bym o Bravo w ogóle nawet nie myślał. Co do silników Diesle są bez wątpienia najlepsze. Nie wiem czego oczekujesz po tym aucie. Co do Multiair to droga wymiana modułu to fakt. Mniej ryzykownym rozwiązaniem jest T-Jet i dobrze znosi LPG.
    Jezdzilem focusem.. az takiej roznicy nie odczulem... W Bravo dzięki belce zawieszenie jest w miare bezawaryjne..dzieki prostocie I tanie w naprawie...
    A Gulieta w tej cenie bedzie starsza rocznikowo..

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    46
    Postów
    302
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał e_nornert Zobacz post
    Jezdzilem focusem.. az takiej roznicy nie odczulem... W Bravo dzięki belce zawieszenie jest w miare bezawaryjne..dzieki prostocie I tanie w naprawie...
    Wiem coś o tym, bo sam dwa razy już wymieniałem w swoim Bravo duże tuleje tylnej belki, bo kiedy były zużyte było czuć lekkie jakby pływanie tyłu. Od kiedy wymieniłem na poliuretanowe, problem zniknął. Jeździłem Focusem, Giuliettą, Audi A3 8P (druga generacja) lub też nawet Golfem 5, gdzie jest pewien rodzaj belki, lecz dużo lepszy niż prymitywna Bravo/Stilo. Jej tani koszt naprawy, to nie jest aż tak przekonywujący argument, który miałby świadczyć na jej korzyść. Ja odczułem kolosalną różnicę w prowadzeniu, zwłaszcza podczas pokonywania zakrętów na niezbyt równej drodze. Nikt mnie nie przekona, że tylne zawieszenie w Bravo/Stilo jest dobre. Ono jest dobre w mniejszym Puncie, czy ogólnie aucie ważącym około tony, ale nie w ponad 1300kg Bravo.
    Cytat Napisał e_nornert Zobacz post
    A Gulieta w tej cenie bedzie starsza rocznikowo.
    To oczywiste, lecz rok nie jest najważniejszym wyznacznikiem, ale stan techniczny auta i jego tzw. zużycie (zmęczenie). Z resztą Bravo będąc ulepszonym klonem Stilo na dzień dzisiejszy to już przestarzała konstrukcja. Poza tym nie wiem do kiedy w Europie wychodziło Bravo. Do 2014r. chyba? Czy jakoś tak. Reasumując pieniądze są Twoje i wybierzesz, co będziesz uważać za korzystniejsze dla Ciebie :-)

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    46
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Kolego te zawieszenie w AR może i jest komfortowe ale i bardziej droższe w naprawie.Z tego co ostatnio przeczytałem Focus także zdecydował się na belkę.Może i jest prymitywna jak to określasz ale jak na razie nie mam z nią problemu.Wcześniej miałem Stilo przejechane 270 tys i też jakoś nie było problemu.

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,099
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Z tego co czytam zawieszenie wielowahaczowe w AR daje radę. Z wad Giulietty przeważają krytyczne opinie nt ciasnoty w środku oraz małego bagażnika. Spalanie w mieście oscyluje wokół 10/100. Pewnie podobnie jest w Bravo - mam na myśli silnik 1.4 TB 120KM. Teraz pytanie, czy kupować auto nowsze z najniższej półki cenowej, czy auto starsze z półki cenowej wyższej (Bravo). Wizualnie Alfa Romeo ładniejsza - zwłaszcza tył, ale to kwestia gustu oczywiście.
    Nigdy więcej STILO

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 sierpień 2018
    Skąd
    Inowrocław
    Wiek
    43
    Postów
    8
    Auto
    Coupe 2.0 16v Plus Bravo 1.4 T-Jet Dynamic Tipo SW 1.4 T-Jet S-Design
    Rocznik
    1995 2010 2018
    Witam, kupiliśmy Bravo 1.4 Tjet 120KM w marcu 2011, produkcja chyba listopad 2010. Do dziś ma przejechane 70 tys. km. Bezpośrednio przed Bravo jeździliśmy Stilo z wolnossącym silnikiem 1.4 95KM.
    Silnik - bardzo dobry, dość dynamiczny, nie ma wtrysku bezpośredniego ani innych wynalazków
    Zużycie paliwa - jak małe turbo: przy spokojnej jeździe ok. 6l/100km, przy dynamicznej - ponad 8, a w mieście do 10.
    Skrzynia biegów - mamy wsteczny do przodu i rzeczywiście trochę ciężko pracuje zanim się rozgrzeje, przede wszystkim zimą
    Wnętrze - dobra jakość materiałów, jest trwałe, wygodna kierownica, fotele z przodu trochę małe, ale mają duży zakres regulacji, wielkość wnętrza średnia, ale jest wygodnie. Trochę mało schowków
    Bagażnik - dość duży i ustawny, tylko bardzo wysoka krawędź załadunku i przez to głęboki
    Zawieszenie - do normalnej jazdy według mnie belka z tyłu wystarczy, a jest tańsza niż wielowahaczowe
    Klimatyzacja automatyczna działa dobrze, na gwarancji były wymieniane silniczki.
    Ogrzewanie - jak na włoski samochód bardzo dobre, tylko silnik musi się rozgrzać.
    Awarie - nie było
    Usterki - wymiana wahacza z przodu na gwarancji, silniczki klimatyzacji na gwarancji, może jeszcze jakieś drobiazgi
    Silnik nie bierze oleju. Samochód jeździ na Selenii cały czas.
    Przez półtora roku mieliśmy w domu Giuliettę 1.4 Multiair 170KM (równocześnie z Bravo). Dużo twardsza, ciaśniejsza od Bravo. Dynamika trochę lepsza. Dużo lepsze hamulce (Brembo). W mieście męcząca.
    Według mnie w codziennej, normalnej eksploatacji, Bravo jest praktyczniejsze.
    Wygląd to kwestia gustu.
    30 tys. zł powinno wystarczyć na samochód z końca produkcji i myślę, że będzie to dobry wybór.
    Nasze Bravo ma dla mnie jedną wadę - kolor czarny, a chciałem czerwony Maranello lub niebieski Maserati, ale żona wybrała czarny.
    Pawcio90 lubi to.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2014
    Skąd
    Racibórz
    Wiek
    25
    Postów
    38
    Auto
    Punto 1.2 44 KW
    Rocznik
    1996
    Dzięki za odpowiedź też poluje na czerwony model


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma, nowy zakup i parę drobnych poprawek
    Napisany przez axa_man na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 29-11-2016, 15:17
  2. Zakup Punciaka II 1.2
    Napisany przez FatMan na forum Punto II
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-03-2016, 21:45
  3. Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 05-01-2013, 14:47
  4. Prośba o zakup części
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 13-07-2012, 15:54
  5. Zakup Fiata Coupe - komis Nowy Sącz
    Napisany przez KrzychuB na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-08-2010, 12:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl