Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Nietypowy Problem z Fiat Bravo 2 Diesel 150km Brak mocy
Witam serdecznie mam problem z autem po wymianie oleju i wszystkich filtrów jak wyjechałem z warsztatu samochod raz my przymuliło jak chciałem przyśpieszyć na drugi dzień przymuliło już na stałe i auto jeździ ale max jego predkosc to 100km na godzine i zbiera się jakby miało 30km nie da rady przekroczyć 3 tys obrotów auto jest jakby w trybie awaryjnym co ciekawe pod odlaczeniu akumulatora moc wraca jakby się sterownik zrestartowal ale po chwili problem wraca wiem ze mam nieoryginalny filtr paliwa bo jest z czujnikiem a warsztacie kupili zwykly filtr a stary czujnik przełożyli nie wiem czy to ma znaczenie jakies, najciekawsze jest to ze po podpięciu kompa nie ma zadnych błędów byłem w salonie fiata nawet z tym problemem 4 godziny przeczesywali mi elektronikę i mówili ze to nie elektronika i ze maja podejrzenie ze to czujnik ciśnienia paliwa czy może być to czujnik ? działo by się wtedy tak ze jak odpinam akumulator wraca potem moc pod podpięciu i po chwili czujnik znow świruje? pojawił mi się niedawno check engine problem istnieje z 2 miesiące. auto normalnie odpala jeździ ale bardzo powoli nie wiem gdzie szukac byłem w kilku warsztatach i mechaników wiedza była zbyt niska by pomóc. jak ktoś ma albo miał podobny problem proszę o pomoc
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Master
Czujnik nie ma nic do tego, to od wody w paliwie.Moze byc problem z zaworem EGR. Na poczatek odepnij przeplywke i zobacz czy moc wroci.W serwisie fita ,mogli Ci zlogowac parametry p[odczas jazdy(ale pewnie nie umieją), a mają sprzet do tego.Zobacz ,czy pozapinali wszystkie czujniki..Skoro odpinasz aku ,i sie cos kasuje ,to jest jakis blad...Sprawdz tez skrzynke bezpiecznkow i przekazniki pod katem polaczen,czy nie ma sladow sniedzi itp.Pisz o efektach.
-
Nowy klubowicz
Bardzo dziękuje za rady jutro zaczne to robic i dam znac o efektach pozdrawiam
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
byłem w kilku firmach kompa podlaczac i 0 bledow po za nie dawno pojawionym się check engine i zapomniałem dodac ze auto pali jak smok wskazowka leci w oczach tak drze paliwo każdy mechanik mowi ze to cos z dawkowaniem paliwa. ze może być to czujnik ciśnienia paliwa ale nie wiem jak sprawdzić czy jest sprawny w nowy kosztuje około 500zl i mówili mi ze to problem mechaniczny nie elektroniczny wiec dziwne ze jak odpinam ak sterownik się resetuje i po chwili wykrywa blad i znow brak mocy jest ale 0 bledow po podpięciu serwisowki w salonie fiata temat wydaje się skomplikowany bo już kilka warsztatow zaliczyłem
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
egr tez był sprawdzony w salonie fiata z tego co pamiętam to mówili ze działa prawidłowo ale wiem ze ten salon nie cieszy się dobra opinia salon fiata w rzeszowie
-
Doświadczony klubowicz
Diagnostyka auta nie polega na czytaniu błędów.
W Twoim przypadku potrzebne jest zrobienie logów silnika w stanie dynamicznym. M. In. Cisnienie doładowania, ciśnienie paliwa, masy zasysanego powietrza.
Zrób jeszcze test i odepnij przepływomierz. Zobaczysz czy będą jakieś efekty.
Gdzie auto kupowales? To jakieś pewne źródło? Możliwe, że ktoś przed Tobą próbował wyrzucić np. klapki wirowe czy egr z ecu i żeby nie było błędów to wyrzucił cała tabele. Przejście auta w tryb awaryjny powinno skutkować pojawieniem się jakiegoś błędu.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Master
Przepływomierz do sprawdzenia taj jak koledzy wyżej sugerują.
Albo go odpięli przy wyciąganiu filtra powietrza, albo uszkodzili...
-
Nowy klubowicz
dziekuje za rady w czwartek jestem umówiony na warsztat u jednego z najlepszych elektryków/elektroników samochodowych bo sam jestem zbyt zielony w te klocki ale zaliczyłem już 3 warsztaty i dupa wiec dlatego napisałem temat tutaj .co do auta nie mam pewności ze sprzedający był uczciwy ale ogólnie z handlu samochód nie zyje sprowadza 2/3 auta z za granicy ale 100% zaufania nigdy się nie ma. auto ma 208 tys przebiegu i do 2017 roku było serwisowane ASO mam pelna dokumentacje. chodziło przez kilka miesięcy jak burza nie jedna bmw 3 brałem jak chciałem pozdrawiam będę informal o dalszym przebiegu napraw może akurat Wasza pomoc się przyda
-
Doświadczony klubowicz
Jak ten kolejny warsztat nie da rady to odezwij się, wiedzę, że jesteś z Podkarpacia to mogę spróbować pomoc Ci zdjagnozowac auto.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz
bardzo dziekuje za chęci i oferowana pomoc jak warsztat zawiedzie na pewno się zgłosze do Pana
-
Master
Jeśli nic oczywistego nie pomoże, to w warsztacie poszukajcie ukrytych chipsów 
Ja znalazłem coś takiego w swoim aucie.
20190226_200614.jpg
Rozwiązanie zagadki i problemów związanych z brakiem mocy, niewłaściwym ciśnieniem i zaświecającym się check'iem przy gwałtownym przyspieszaniu.
Pozostałość po poprzednim właścicielu.
I tutaj ciekawostka, wcale to g...o tanie nie jest. 500Euro z programowaniem i adapterem pod konkretny model auta.
-
Nowy klubowicz
To ze swojej strony dodam iż u mnie też występował ten błąd ale tylko przy temperaturach powyżej 28-30 stopni celsjusza, w zimie raz coś takiego było ale zwykłe zgaszenie i odpalenie pomogło. U mnie panowie mechanicy zdiagnozowali ze sie przegrzewa (wow..) i trzeba delikatnie jezdzic jak ciepło
Zupełnie nie mam pojęcia jakim cudem i czy to miało jakikolwiek (na 99,9% nie) wpływ ale problem zniknął po wymianie dwumasu i kompletu sprzęgła.
Podobne tematy
-
Napisany przez stevenek na forum Croma
Odpowiedzi: 19
Ostatni post: 08-10-2018, 08:55
-
Napisany przez Bulka159 na forum Croma
Odpowiedzi: 11
Ostatni post: 13-06-2018, 16:55
-
Napisany przez hayzer na forum Croma
Odpowiedzi: 27
Ostatni post: 03-02-2016, 00:00
-
Napisany przez Hunter82 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 29-10-2015, 10:33
-
Napisany przez pavlsc na forum Stilo
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 17-08-2014, 11:59
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467nietypowy-problem-z-fiat-bravo-2-diesel-150km-brak-mocy-43868
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:49.
W sieci od 2007 roku.