Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2019
    Skąd
    Przemyśl
    Wiek
    34
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150km
    Rocznik
    2007

    Nietypowy Problem z Fiat Bravo 2 Diesel 150km Brak mocy

    Witam serdecznie mam problem z autem po wymianie oleju i wszystkich filtrów jak wyjechałem z warsztatu samochod raz my przymuliło jak chciałem przyśpieszyć na drugi dzień przymuliło już na stałe i auto jeździ ale max jego predkosc to 100km na godzine i zbiera się jakby miało 30km nie da rady przekroczyć 3 tys obrotów auto jest jakby w trybie awaryjnym co ciekawe pod odlaczeniu akumulatora moc wraca jakby się sterownik zrestartowal ale po chwili problem wraca wiem ze mam nieoryginalny filtr paliwa bo jest z czujnikiem a warsztacie kupili zwykly filtr a stary czujnik przełożyli nie wiem czy to ma znaczenie jakies, najciekawsze jest to ze po podpięciu kompa nie ma zadnych błędów byłem w salonie fiata nawet z tym problemem 4 godziny przeczesywali mi elektronikę i mówili ze to nie elektronika i ze maja podejrzenie ze to czujnik ciśnienia paliwa czy może być to czujnik ? działo by się wtedy tak ze jak odpinam akumulator wraca potem moc pod podpięciu i po chwili czujnik znow świruje? pojawił mi się niedawno check engine problem istnieje z 2 miesiące. auto normalnie odpala jeździ ale bardzo powoli nie wiem gdzie szukac byłem w kilku warsztatach i mechaników wiedza była zbyt niska by pomóc. jak ktoś ma albo miał podobny problem proszę o pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,970
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Czujnik nie ma nic do tego, to od wody w paliwie.Moze byc problem z zaworem EGR. Na poczatek odepnij przeplywke i zobacz czy moc wroci.W serwisie fita ,mogli Ci zlogowac parametry p[odczas jazdy(ale pewnie nie umieją), a mają sprzet do tego.Zobacz ,czy pozapinali wszystkie czujniki..Skoro odpinasz aku ,i sie cos kasuje ,to jest jakis blad...Sprawdz tez skrzynke bezpiecznkow i przekazniki pod katem polaczen,czy nie ma sladow sniedzi itp.Pisz o efektach.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2019
    Skąd
    Przemyśl
    Wiek
    34
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150km
    Rocznik
    2007
    Bardzo dziękuje za rady jutro zaczne to robic i dam znac o efektach pozdrawiam

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    byłem w kilku firmach kompa podlaczac i 0 bledow po za nie dawno pojawionym się check engine i zapomniałem dodac ze auto pali jak smok wskazowka leci w oczach tak drze paliwo każdy mechanik mowi ze to cos z dawkowaniem paliwa. ze może być to czujnik ciśnienia paliwa ale nie wiem jak sprawdzić czy jest sprawny w nowy kosztuje około 500zl i mówili mi ze to problem mechaniczny nie elektroniczny wiec dziwne ze jak odpinam ak sterownik się resetuje i po chwili wykrywa blad i znow brak mocy jest ale 0 bledow po podpięciu serwisowki w salonie fiata temat wydaje się skomplikowany bo już kilka warsztatow zaliczyłem

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    egr tez był sprawdzony w salonie fiata z tego co pamiętam to mówili ze działa prawidłowo ale wiem ze ten salon nie cieszy się dobra opinia salon fiata w rzeszowie

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Diagnostyka auta nie polega na czytaniu błędów.
    W Twoim przypadku potrzebne jest zrobienie logów silnika w stanie dynamicznym. M. In. Cisnienie doładowania, ciśnienie paliwa, masy zasysanego powietrza.

    Zrób jeszcze test i odepnij przepływomierz. Zobaczysz czy będą jakieś efekty.

    Gdzie auto kupowales? To jakieś pewne źródło? Możliwe, że ktoś przed Tobą próbował wyrzucić np. klapki wirowe czy egr z ecu i żeby nie było błędów to wyrzucił cała tabele. Przejście auta w tryb awaryjny powinno skutkować pojawieniem się jakiegoś błędu.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,905
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Przepływomierz do sprawdzenia taj jak koledzy wyżej sugerują.

    Albo go odpięli przy wyciąganiu filtra powietrza, albo uszkodzili...

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2019
    Skąd
    Przemyśl
    Wiek
    34
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150km
    Rocznik
    2007
    dziekuje za rady w czwartek jestem umówiony na warsztat u jednego z najlepszych elektryków/elektroników samochodowych bo sam jestem zbyt zielony w te klocki ale zaliczyłem już 3 warsztaty i dupa wiec dlatego napisałem temat tutaj .co do auta nie mam pewności ze sprzedający był uczciwy ale ogólnie z handlu samochód nie zyje sprowadza 2/3 auta z za granicy ale 100% zaufania nigdy się nie ma. auto ma 208 tys przebiegu i do 2017 roku było serwisowane ASO mam pelna dokumentacje. chodziło przez kilka miesięcy jak burza nie jedna bmw 3 brałem jak chciałem pozdrawiam będę informal o dalszym przebiegu napraw może akurat Wasza pomoc się przyda

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Jak ten kolejny warsztat nie da rady to odezwij się, wiedzę, że jesteś z Podkarpacia to mogę spróbować pomoc Ci zdjagnozowac auto.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2019
    Skąd
    Przemyśl
    Wiek
    34
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150km
    Rocznik
    2007
    bardzo dziekuje za chęci i oferowana pomoc jak warsztat zawiedzie na pewno się zgłosze do Pana

  10. #9
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,905
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Jeśli nic oczywistego nie pomoże, to w warsztacie poszukajcie ukrytych chipsów

    Ja znalazłem coś takiego w swoim aucie.
    20190226_200614.jpg
    Rozwiązanie zagadki i problemów związanych z brakiem mocy, niewłaściwym ciśnieniem i zaświecającym się check'iem przy gwałtownym przyspieszaniu.
    Pozostałość po poprzednim właścicielu.
    I tutaj ciekawostka, wcale to g...o tanie nie jest. 500Euro z programowaniem i adapterem pod konkretny model auta.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2019
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.9 Mulijet 150km
    Rocznik
    2007
    To ze swojej strony dodam iż u mnie też występował ten błąd ale tylko przy temperaturach powyżej 28-30 stopni celsjusza, w zimie raz coś takiego było ale zwykłe zgaszenie i odpalenie pomogło. U mnie panowie mechanicy zdiagnozowali ze sie przegrzewa (wow..) i trzeba delikatnie jezdzic jak ciepło Zupełnie nie mam pojęcia jakim cudem i czy to miało jakikolwiek (na 99,9% nie) wpływ ale problem zniknął po wymianie dwumasu i kompletu sprzęgła.


 

Podobne tematy

  1. Brak mocy po wymianie rozrządu 1.9 150km
    Napisany przez stevenek na forum Croma
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 08-10-2018, 08:55
  2. 1.9 150KM brak mocy
    Napisany przez Bulka159 na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 13-06-2018, 16:55
  3. Croma 150km brak mocy na niskich obrotach
    Napisany przez hayzer na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 03-02-2016, 00:00
  4. Brak mocy 1.4 tjet 150KM
    Napisany przez Hunter82 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-10-2015, 10:33
  5. Brak mocy , silnik chodzi jak diesel
    Napisany przez pavlsc na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-08-2014, 11:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467nietypowy-problem-z-fiat-bravo-2-diesel-150km-brak-mocy-43868

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl