Pytanie, czy wymiana modułu coś pomoże, jeśli tak to jaki moduł kupić, czy ważne są numery na module?
Pomoże ktoś z klubowiczów ?
Pytanie, czy wymiana modułu coś pomoże, jeśli tak to jaki moduł kupić, czy ważne są numery na module?
Pomoże ktoś z klubowiczów ?
a czy to miganie licznika kilometrów ma jakiś wpływ na samą jazdę? bo u mnie co jakiś czas ten licznik miga. Raz przejadę paredziesiąt kilometrów i jest ok, potem jak odpale po krótki postoju to znowu miga...
Nie ma żadnego wpływu, natomiast mnie chodzi o działanie B&M, nie mogę korzystać z telefonu i pendrive'a z muzyką.
Cześć,
mam podobny problem jak u poprzedników. Fiata kupiłem niedawno od początku miga przebieg, nie muszę chyba mówić że to trochę denerwujące. Nie działa system Blue&Me, a tak dokładnie to nie reaguje na przyciski na kierownicy. Nie mogę również odtwarzać muzyki z pamięci USB (auto nie widzi pendriva). Nie da się także podłączyć telefonu za pomocą Bluetooth, telefon widzi samochód ale nie może nawiązać połączenia. Na razie próbowałem jedynie kilkukrotnie odłączyć akumulator, przebieg miga nadal, jedyny efekt to ponowne ustawianie daty, godziny oraz stacji radiowych. Jakby co to mam zwykłe fabryczne radio bez nawigacji.
Podpięcie do komputera diagnostycznego Delphi pokazuje błąd "D707- Węzeł elementów informatyczno-telematycznych / zbieżności (NIT/NCV) - Stały"
Może to mieć coś wspólnego i co to w ogóle może oznaczać? Błąd D707 nie kasuje się zarówno po odpięciu akumulatora jak i za komputera diagnostycznego
I tu pytania:
1. Czy jest możliwość że wgranie aktualizacji oraz języka polskiego ożywi B&M?
2. Czy warto sprawdzić bezpiecznik ewentualnie, który za to odpowiada, nie ukrywam że nie chce mi się sprawdzać wszystkich.
3. Jakieś inne pomysły??
1. Najprawdopodobniej się wogole nie da wgrać.
2. Warto zobaczyć do instrukcji obsługi, do pobranie że strony aftersale fiat
3. Dopóki nie usuniesz problemu z B&M licznik niestety będzie migał. Błądu nie skanujesz, bo nie usunales usterki. Niestety nie kasowanie błędów nie naprawia problemów.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Znacie kogoś, kto umie wykonać osiowanie proxy, z okolic Warszawy, Radomia lub gdzieś pomiędzy?
Centralka B&M znajduje się w schowku pasażera za plastikową osłona.
Można ją wymienić na inną o takich samych numerach jednak i tak niezbędne będzie osiowanie proxy.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
. Miałem ten sam problem z migającym licznikiem i B&M .Zrobiłem tak ,odłączyłem akumulator na ok 2 minuty ,następnie 5 minut na kawę ,piwo ,lub co kto lubi ,po 5 minutach włączyłem zapłon i licznik nie mruga B&M działa .I teraz ja mam pytanie ,włączam bluetooth w telefonie nawiązuje się połączenie po chwili pojawia się napis NO bluetooth ,wciskam słuchawkę na kierownicy nawiązuje się połączenie mogę dzwonić ,po rozmowie pojawia się znowu NO bluetooth . Czy to normalne działanie czy też połączenie B&M z telefonem ma być przez cały czas i to ja decyduję o jego wyłączeniu .Mam B&M w wersji 5,6 .
Dzięki za informację, spróbuję i dam znać.
...no i jak tam Andrzeju?
Mi dziś najpierw przestało czytać pendriva (czasem coś tam zagrało i wyłączyło się i po chwili znów zaczęło grać i potrzeszczało i wyłączyło ...i tak w końcu wyciągnąłem pendriva) ...radio i CD grają, BT nie łączy się z telefonem ...a potem zaczął migać przebieg. Jutro spróbuje wersję z odłączeniem klemy i zobaczymy.
Jeśli odłączenie aku nie pomoże, to prawdopodobnie centralka Blue&Me padła. Zajrzyj jeszcze do bezpieczników. Warto podłączyć się MES-em, czy AlfaOBD i sprawdzić błędy. W zależności od sytuacji może pomoże osiowanie?
Witam,
mam dokładnie ten sam problem w moim Bravo. Migotanie licznika głównego przejechanych kilometrów + nie działające B&M. Za pierwszym razem odłączyłem na chwilę klemę z aku i problem zniknął. Cieszyłem się przez jakieś 2 tygodnie. Więc znowu akcja z resetem za pomocą odłączenia klemy. Niestety to już nie zadziałało. Podłączyli mi komputer w ASO i gość stwierdził, że prawdopodobnie moduł B&M do wymiany. Moje pytanie. Wyczytałem, że centralka B&M znajduje się gdzieś w schowku pasażera za plastikową osłoną. Czy będąc laikiem w tych kwestiach, zdołam sam wymienić moduł. Muszę nawet z tego względu się do niego dostać, by odczytać jakie ma numery bo wiem, ze muszę poszukać o tej samej numeracji. Wiem też, że nawet po samodzielnej wymianie i tak czeka mnie wizyta w ASO i kasowanie błędów. Chcę tylko zaoszczędzić pieniądz na demontażu i montażu samego modułu. Zatem, czy ktoś z Was może mi wytłumaczyć jak dokonać demontażu i wymiany centralki B&M ?
Witam.Czy udało się Tobie znaleść kogoś do osiowania proxy w warszawie