Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: Luz w wspomaganiu  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2018
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    42
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4 16v
    Rocznik
    2009

    Luz w wspomaganiu

    Witam, od paru miesięcy ma bravo II, 1.4 benzinka 90 koni. Wydaje mi się że samochód podczas większej prędkości ok100_120 zaczyna jakby pływać po całej drodze. Najmniejszy ruch kierownicą powoduje rozbujanie auta. Objawy występują tak samo na zwykłym wspomaganiu jak i na city. Co chwilę trzeba korygować tor jazdy, a na zwykłym wspom. Jakby jakoś ciezko się kręcił ale może to złudzenie bo przesiadlem się z małego polo z kółek 14 na duże 16. Byłem na szarpakach i diagnosta żadnego luzu nie znalazł, amory też ok. Proszę o jakieś info, może ktoś coś. Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Sprawdzales ciśnienie w oponach, zbieżność? Tuleje tylnej belki masz dobre?
    Przy prędkości 100km/h city i tak nie działa.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2018
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    42
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4 16v
    Rocznik
    2009
    Ciśnienie i zbieżność ok., jutro jadę do mechanika sprawdzę tuleje. Dzięki

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    49
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał rafi237 Zobacz post
    Witam, od paru miesięcy ma bravo II, 1.4 benzinka 90 koni. Wydaje mi się że samochód podczas większej prędkości ok100_120 zaczyna jakby pływać po całej drodze. Najmniejszy ruch kierownicą powoduje rozbujanie auta. Objawy występują tak samo na zwykłym wspomaganiu jak i na city. Co chwilę trzeba korygować tor jazdy, a na zwykłym wspom. Jakby jakoś ciezko się kręcił ale może to złudzenie bo przesiadlem się z małego polo z kółek 14 na duże 16. Byłem na szarpakach i diagnosta żadnego luzu nie znalazł, amory też ok. Proszę o jakieś info, może ktoś coś. Pozdrawiam
    Czy tego "luzu" nie zamieniłbyś na odczucie "klejenia" się, delikatnego blokowania koła kierownicy w określonym położeniu? Żeby pokonać to chwilowe przyblokowanie kierownicy trzeba wykonać nią ruch i skoro pokonuje się opór to docelowo przykłada się za dużą siłę co powoduje delikatne wytrącenie auta z obranego toru jazdy. Przywrócenie go do równowagi potrzebuje wykonania kolejnej korekty i znowu przez ten opór korekta jest za duża. Czy tak?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2018
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    42
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4 16v
    Rocznik
    2009
    Już sam nie wiem, byłem u dwóch mechaników, jeździli i powiedzieli że tak działa wspomaganie elektryczne i wszystko jest ok. Ja przesiadlem się z Niemca i wydaje mi się że jest bardzo czuły na drodze, oni jeździli puszczali kierownicę, jeździli po wybojach i powiedzieli że prowadzi się jak nówka nawet jeden chciał odkupić 😁


 

Podobne tematy

  1. co to za płyn w moim wspomaganiu
    Napisany przez faraon23 na forum Croma
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 12-02-2018, 09:27
  2. Problem z szumami we wspomaganiu Fiat Punto II
    Napisany przez terrano5 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-11-2012, 22:53
  3. [skrzynia biegów] Wymiana oleju w wspomaganiu i w skrzyni
    Napisany przez Goliat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 28-12-2010, 16:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl