Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 kwiecień 2018
    Skąd
    Tarnów
    Wiek
    28
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 2 1.6 Multijet 120
    Rocznik
    03.2010

    Kostka zasilająca od nawiewu/wentylacji

    Witam, mam pewien problem z klimatyzacją. Mianowicie nie działa mi 3 stopień nawiewu klimatyzacji (1,2 i 4 działa). Dowiedziałem się że jest to wina przepalonej wtyczki a raczej braku podłączenia jednego kabelka, gdyż wtyczka się stopiła (jak na zdjęciu). Czy wiecie może jak ta wtyczka się nazywa, gdzie mogę ją kupić? Byłem na złomowisku i jeden pan z obsługi (niby) poszedł poszukać ale nie znalazł a na allegro jakoś nie mogę znaleźć
    IMG_20180423_212222.jpg

    Proszę o pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    48
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Ta upalona kostka to pewnie od rezystora dmuchawy, bo zasilanie dmuchawy widać wyżej. Wydaje mi się ,że w załączonym linku znajdziesz to czego szukasz.

  4. #3
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,429
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Shikiin Zobacz post
    Czy wiecie może jak ta wtyczka się nazywa, gdzie mogę ją kupić?
    Masz uszkodzone gniazdo (tzw "rezystor dmuchawy") i wtyczkę, jedno i drugie do wymiany. Wymiana samej wtyczki pomoże na dwa tygodnie, góra miesiąc (przy założeniu że ktoś "zregeneruje" gniazdo, bez tego może wcale nie działać).

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 kwiecień 2018
    Skąd
    Tarnów
    Wiek
    28
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 2 1.6 Multijet 120
    Rocznik
    03.2010
    @ceva Wielkie dzięki gościu Zamówiłem!!!

  6. #5
    pix
    pix jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2015
    Skąd
    Jelenia Góra
    Postów
    97
    Auto
    Bravo 1,6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Mam identyczny problem. W którym miejscu jest ta wtyczka i czy samodzielna wymiana wchodzi w grę?

    Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    48
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał pix Zobacz post
    Mam identyczny problem. W którym miejscu jest ta wtyczka i czy samodzielna wymiana wchodzi w grę?

    Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka
    Prawa strona obudowy nagrzewnicy, dostęp po zdemontowaniu poszycia tunelu środkowego, w okolicy filtra kabinowego. Samodzielna wymiana wtyczki poprzez odcięcie starej i przylutowanie "nowej" moim zdaniem jak najbardziej możliwa.

  8. #7
    pix
    pix jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2015
    Skąd
    Jelenia Góra
    Postów
    97
    Auto
    Bravo 1,6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Dzięki. W weekend będę się przyglądał tematowi. Czy może być jakaś inna przyczyna oprócz rezystora i wtyczki? Objawy mam identyczne - wieje tylko na 4 biegu. Nie chcę zaczynać od d... strony. Najpierw sprawdzę czy komp nie daje błędów, ale jeśli będzie ok to jaki następny krok?

    Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    48
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    O ile się nie mylę, to przyczyną pracy dmuchawy jedynie na najwyższym biegu będzie uszkodzony rezystor, a tego komputer chyba nie zdiagnozuje, bo to proste połączenie elektryczne.

  10. #9
    pix
    pix jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2015
    Skąd
    Jelenia Góra
    Postów
    97
    Auto
    Bravo 1,6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Rezystor od punto/stilo wygląda identycznie, a jest tańszy. Przymierzylem nawet, pasuje i działa. Myślicie, że będzie dobry? Nic mi się nie stopi?

    Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    48
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Wentylacja i ogrzewanie w Bravo i Stilo są w dużej mierze, jak nie w 100% identyczne, więc nie dziwi że rezystor pasuje i dmuchawa działa.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2016
    Skąd
    Mazowieckie
    Wiek
    28
    Postów
    24
    Auto
    Bravo 1,9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Może pasować z opla Corsa D, vectra C


 

Podobne tematy

  1. Kabel zasilający do wzmacniacza
    Napisany przez danielhinz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-05-2016, 05:41
  2. Sprzedam Skrzynię +wzmacniacz+przewód zasilający
    Napisany przez Leciej na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-03-2014, 11:02
  3. [K] Długi tunel z gniazdem zasilającym
    Napisany przez Adams_dg na forum Kupię
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-11-2013, 00:45
  4. [Brava] Któredy kabel zasilający od akumulatora do kabiny?
    Napisany przez SZOPENRAPU na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 22-01-2013, 22:28
  5. Punto I, 1600. Nieprzyjemny zapach z nawiewu wentylacji.
    Napisany przez promokator na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-11-2011, 14:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wtyczka do opornicy Fiat bravo

wtyk fo gniazda rrzusyora punto

wtyczka rezystora dmuchawy stilo

rezystor dmuchawy czy pasuje z punto 1 do punto 2

fiat bravo 2 wtyczki za filtrem kabinowym

wtyczka rezystora bravo 2

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl