Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    126
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008

    Korekty wtrysków- ocena

    Prośba o ocenę korekt

    Silnik zimny 800 obr.
    Cyl1- (0,05)
    Cyl2- (0,36)
    Cyl3- (0,00)
    Cyl4- (-0,43)

    Silnik zimny 2000 obr.
    Cyl1- (0,32)
    Cyl2- (-0,08)
    Cyl3- (-0,18)
    Cyl4- (-0,03)

    Silnik ciepły 800 obr.
    Cyl1- (0,02)
    Cyl2- (0,23)
    Cyl3- (0,21)
    Cyl4- (-0,47)

    Silnik ciepły 2000 obr.
    Cyl1- (0,04)
    Cyl2- (0,01)
    Cyl3- (-0,17)
    Cyl4- (0,09)

    Jak sądzicie, dają radę jeszcze?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Wiele dalbym za takie korekcje. Jesli cieply to okolo 85 stopni celsjusza to jest bardzo blisko idealu.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    126
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008
    Czyli, na razie mam się nie martwić?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    No nie. Norma dla korekcji to +-1 przy rozgrzanym silniku. Jak sie intersujesz wtryskami to zrob probe przelewowa. A tak poza tym dzieje sie cos z autem ze interesujesz sie korekcjami?

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez toofoxy ; 17-03-2018 o 14:45

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    126
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008
    No właśnie zaczął mi więcej palić. Ale zaczynam myśleć, czy nie jest to od temperatury ponieważ bardzo wolno mi się autko nagrzewa. A zdaje się, jak silnik zimny, to więcej paliwa bierze.. Sprawdziłem dzisiaj termostat i normalnie działa.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    47
    Postów
    302
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał Fiacikowo Zobacz post
    No właśnie zaczął mi więcej palić. Ale zaczynam myśleć, czy nie jest to od temperatury ponieważ bardzo wolno mi się autko nagrzewa. A zdaje się, jak silnik zimny, to więcej paliwa bierze.. Sprawdziłem dzisiaj termostat i normalnie działa.
    Korekty masz bardzo ładne. Wzrost spalania spowodowany jest bogatszą mieszanką podczas rozgrzewania silnika w czasie temperatur grubo poniżej zera. Podczas mrozów w takich samych warunkach trasowych zużycie paliwa u mnie w aucie wzrosło o ponad 0,5l/100km.

    Nie zapominajmy o wymianach filtra powietrza maksymalnie co rok zwłaszcza w silnikach z turbosprężarką, gdzie przepływ powietrza jest bardzo duży. Jakość tegoż filtra też jest bardzo ważna. No i warto również podczas jednej roboty wyczyścić sobie przepływomierz powietrza.

    Zabrudzenie filtra powietrza ma istotny wpływ na podwyższone zużycie paliwa w samochodzie.
    Ostatnio edytowane przez vitos ; 18-03-2018 o 19:40


 

Podobne tematy

  1. Korekty wtrysków w związku z P0091
    Napisany przez martinez na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 14-04-2022, 18:52
  2. Korekty długo i krótko terminowe
    Napisany przez cinex134 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-01-2018, 18:47
  3. korekty paliwa-cylindry
    Napisany przez gorylpl1 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-07-2017, 21:26
  4. Korekty wtrysków.
    Napisany przez kamilZ na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 05-06-2017, 20:25
  5. Korekty wtrysków 1.9 JTD
    Napisany przez hulkster na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-10-2014, 21:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl