Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 25 z 25

Temat: Korekty wtrysków.  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Znajdzie też na necie info, gdzie ludziom po olejach 2T załatwiło wtryski nagarem i nadawały się do wyjęciu i czyszczenie. Ja też stosowałam olej 2T LM1052, ale żadnych pozytywnych skutków nie widziałem.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał moris10 Zobacz post
    Znajdzie też na necie info, gdzie ludziom po olejach 2T załatwiło wtryski nagarem i nadawały się do wyjęciu i czyszczenie. Ja też stosowałam olej 2T LM1052, ale żadnych pozytywnych skutków nie widziałem.
    A u mnie wręcz przeciwnie. Również stosuję Liqui Moly 1052 w proporcji 200ml na cały bak paliwa. Efekty? Silnik zaraz po uruchomieniu chodzi miękko i cicho. Korekty wtrysków się wyrównały i spadły. Zużycie paliwa minimalnie też. Nie wiem jaki inne oleje 2T, gdyż nie stosowałem innego niż zalecany LM1052. Dolewam 2T już chyba ponad rok i żadnych negatywnych skutków nie zaobserwowałem. Możesz podać źródła, że komuś po stosowaniu 2T załatwiło wtryski?

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    U mnie przy okazji zalewania oleju 2T robi się nieco zakopcona końcówka wydechu. Wystarczyło odstawić 2T na okres zimowy i końcówka znów czysta. Być może to kwestia optymalnej proporcji. Aktualnie leję jak kolega powyżej ok. 200 ml na bak (średnio tankuję 47 litrów). Efekt jak powyżej - zaraz po zalaniu, czyli mniejsze wibracje, ogólnie rzecz biorąc większa kultura pracy silnika.
    Italians Do It Better

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Na forum fiata Bravo jeden z użytkowników opisywał, że po stosowaniu LM1052 kompletnie rozjechaly mu się korekty wtryskow.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał moris10 Zobacz post
    Na forum fiata Bravo jeden z użytkowników opisywał, że po stosowaniu LM1052 kompletnie rozjechaly mu się korekty wtrysków
    Ok. Mamy pojedynczy przypadek. Nie ma pewności, że rozjechane korekty były spowodowane laniem 2T. Nie mniej zdania są podzielone. Mam dwóch kolegów w pracy. Jeden ma Opla Signum z silnikiem 1.9cdti. Ten sam silnik co u Fiata. Lał 2T lecz przestał, bo nie zauważył żadnych zmian na lepsze. Drugi w Golfie 4 1.9TDI zauważył poprawę i nadal leje 2T. Także jest z tym różnie. Nie mniej jednak osób, które stwierdziły, że coś poszło nie tak jest relatywnie mało w porównaniu do tych co sobie 2T chwalą.

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Ja używałem, ale widziałem bardziej negatywne efekty. Przed zalaniem miałem korekty +-1, po dwóch LM1052 na dwóch wtryskach korekty poszły na +-1,5. Zrobiłem czyszczenie i teraz leje paliwa premium i mam korekty +-0,8.
    Sam nie odradzam ani nie namawiam.
    Na alfaholikach jest temat o stosowaniu oleju 2T. Tam olej 2T raczej ma pozytywne opinie.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    33
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Z własnego doświadczenia proponuję zalac LM diesel spullung. EfektBez tytułu.png

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał lorak06073 Zobacz post
    Z własnego doświadczenia proponuję zalac LM diesel spullung.
    Diesel Spulung to profilaktycznie po każdej wymianie filtra paliwa. Ale 2T dodaję każdorazowo podczas tankowania.
    PS. Korekty masz rewelacyjne. Zazdroszczę :-)

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Faktycznie, korekty wzorowe. Lorak, jakim olejem zalewasz silnik? Ja ostatnio wlałem Shell Helix Ultra 5w40 zamiast Motul X-Cess 5w40 i od tamtego czasu korekty się pogorszyły. Mam logi z marca przed wymianą i logi aktualne po wymianie oleju więc porównanie jest.
    Italians Do It Better

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    33
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Silnik miałem zalany SynPowerem 5w40


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Przelewy wtrysków
    Napisany przez aras1978 na forum Croma
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 28-06-2015, 21:12
  2. Korekty wtrysków 1.9 JTD
    Napisany przez hulkster na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-10-2014, 21:45
  3. Usługa korekty licznika i odczytu/kasowania.
    Napisany przez mayss na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-05-2014, 09:55
  4. kontrola wtrysków
    Napisany przez stefanek77 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 28-12-2013, 00:04
  5. Śruby i podkładki do korekty geometrii kół
    Napisany przez spawacz na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-05-2013, 10:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467korekty-wtryskow-33648

korekcja paliwa bravo 2 jtd

roba przelewowa a korekty

wtryski fiat bravo 1.9 multijet site:fiatklubpolska.pl

bravo 2 korekty

fiat bravo 1.4 t-jet korekty wtrysku

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl