Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007

    kompletne sprzęgło z dwumasą

    Sprzęgło od wczoraj wyrcy w niebogłosy na biegu jałowym. Po dodaniu gazu bądź wciśnięciu sprzęgła przestaje. Jadąc na 1 biegu obroty 800 jest słyszalne powyżej 1000 obrotów nic nie słychać. Obstawiam że to łożysko. Wymieniłbym tylko to ale wszyscy mówią prawdopodobnie dwumasa od nowości jest to też wnet siądzie. Więc mam pytanie robota ta sama skrzynie trzeba ściągać więc jaki komplet polecacie i co sądzicie o tym:
    https://www.iparts.pl/czesc/sprzeglo...00-571538.html

    Brałbym bez zastanowienia ale pisze coś takiego: Dodatkowe Elementy oraz Informacje Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie co to?...i gdzie to można dokupić?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    W miarę tani ten zestaw. Do mojego o 300 zł droższy. Co do tarczki regulującej tarcie, szukałem w google cóż to takiego, ale informacji praktycznie 0. Prawdopodobnie w tych naszych kołach dwumasowych taka tarczka nie występuje. Dla pewności można zapytać dział handlowy.
    Italians Do It Better

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2011
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    50
    Postów
    145
    Auto
    bravo 2008 1,6 120km
    faktycznie szukałem takiej informacji i nie znalazłem tylko ten lakoniczny opis bez tarczki ale zadzwoń do auto kraka w Krakowie Radzikowskiego sa faktycznie majdani pare razy trafnie podpowiedzieli

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    Powiem tak pytałem po kilku sklepach i nikt nic nie wie co to jest. Obstawiam że to część widmo . Propo tego zestawu to różne ceny są. Najtaniej udało mi się znaleźć za 1430 zł (zestaw z linku powyżej LUK 600 0058 00), no i pytając każdy odpowiadał że jest to full komplet i nic nie trzeba już dokupywać więc dzisiaj zakupie.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2016
    Skąd
    Radom
    Wiek
    62
    Postów
    12
    Auto
    Bravo 2,0 163 Km
    Rocznik
    2010
    a w Doblo z 2007r, wymieniałem dwómasę po 260,000 . Montowany buł LUK. Zamontowałem SACHS i od pierwszego dnia dzwoniło przy gaszeniu. Przejechałem
    120 tys. i już siadało . Nie polecam. Żałowałem że nie kupiłem LUK-a . Sumam sumarum sprzedałem moje autko, nie bez żalu bo to fajna maszynka była.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    kompletne sprzęgło wymienione...ale do samego końca oznak typowej dwumasy nie było...jedynie oznaki co na początku pisałem...okazało się że dwumasa padła która była od nowości...sprężyna rozleciała się całkowicie...mechanik który to robił stwierdził że czegoś takiego dawno nie widział i nieco zdziwiony że tylko takie oznaki były...sprzęgło zostało także wymienione mimo że nie było za bardzo zużyte...auto inaczej po wymianie pracuje dużo ciszej, pedał sprzęgła w porównaniu co było wcześniej bardzo lekko chodzi nie tak ciężko odkąd auto mam...jedynie co zostało jeszcze do zrobienia to sprawdzić wtyski u szpeca.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    Mam jeszcze pytanie do tych co wymieniali dwumase. Powiedzcie czy po wymianie u Was była słyszana dwumasa bardzo cicho ale słyszana na biegu jałowym (takie ciche tyktyk)?

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2016
    Skąd
    Radom
    Wiek
    62
    Postów
    12
    Auto
    Bravo 2,0 163 Km
    Rocznik
    2010
    U mnie nic nie tykało. Za to dzwoniło przy gaszeniu. Na początku tez sprzęgło wciskało się bardzo leciutko , ale po jakimś czasie wróciło do dawnego oporu. Myślę że takie
    tykanie nie musi pochodzić z dwómasy.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał gurmiki Zobacz post
    Mam jeszcze pytanie do tych co wymieniali dwumase. Powiedzcie czy po wymianie u Was była słyszana dwumasa bardzo cicho ale słyszana na biegu jałowym (takie ciche tyktyk)?
    Nic nie powinno tykać. Wyjaśnij to z mechanikiem. Dwumas nowy czy regenerowany? Sprawdź również korekty wtryskiwaczy programem diagnostycznym na biegu jałowym.
    Italians Do It Better

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Nic nie powinno tykać. Wyjaśnij to z mechanikiem. Dwumas nowy czy regenerowany? Sprawdź również korekty wtryskiwaczy programem diagnostycznym na biegu jałowym.
    Dwumas i sprzęgło nowy zestaw LUK. W chwili obecnej nic nie tyka przestało po kilku dniach. Korekty sprawdzane na zimnym bardzo dobre natomiast już po przekroczeniu temp 60 - 70 stopni zaczynają wariować. Poruszałem temat w innym poście (http://fiatklubpolska.pl/bravo-ii-46...wymiany-39767/). Po wymianie dwumasy wydaje mi się że jest nieco lepiej ale nadal jest źle. Zastanawiam się nad dolaniem Ceramizera (Ceramizer do silników czterosuwowych benzynowych, Diesla, LPG, CNG, BIO (CS) | Dodatki do oleju, silnika, skrzyni biegów, paliwa - Ceramizer.pl) oraz do paliwa (Ceramizer - Uszlachetniacz do paliwa (CP) | Dodatki do oleju, silnika, skrzyni biegów, paliwa - Ceramizer.pl). Może ktoś stosował i może coś o tym powiedzieć?

    a oto aktualne korekty po wymianie dwumasy:
    wszystkie parametry: wtryski.pdf
    tylko wtryski wykres: wtryski wykres .jpg

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    To ja napiszę to co napisałem w tamtym temacie Masz podobny objaw co u mnie, czyli korekta na IV wtryskiwaczu leci mocno na + po przekroczeniu 75 stopni C - z jedną różnicą. U mnie wysoka korekta pojawia się wyłącznie podczas jazdy, u Ciebie występuje również na biegu jałowym. Oddałem auto do lokalnego serwisu diesla, ale usłyszałem, że szukam dziury w d. bo wg nich auto zachowuje się poprawnie, a korekt podczas jazdy się nie sprawdza. Co innego twierdzą tunerzy z grypy Fiat/Alfa. Wg nich korekta na lekko obciążonym silniku w czasie jazdy nie powinna przekraczać +/-1mm3/w. Zwariować można.
    U Ciebie wysoka korekta występuje również na biegu jałowym, więc masz dodatkowy bodziec żeby ten wtryskiwacz sprawdzić. Generalnie w dieslach 10 letnich zaleca się sprawdzać wtryskiwacze kompletami, zwłaszcza że naprawa jednego nie sprawi, że poprawnie rozpylać będą pozostałe i na wszystkich korekty się wyrównają. Nie każdy się jednak na to decyduje z racji potencjalnych kosztów...
    Italians Do It Better


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-05-2019, 22:52
  2. Kompletne zestawy sprzęgła VECTOR 18. 16v NOWE!
    Napisany przez Zokolic na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-04-2016, 11:53
  3. Sprzęgło i dwumas 2,0 Multijet
    Napisany przez pawliczex na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-08-2014, 14:21
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 04-10-2013, 21:06
  5. Sprzęgło, dwumas coś padło...
    Napisany przez gopher na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 07-09-2013, 17:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tipo dwumasa cena

fiat bravo czy ma dwumase forum

wymiana dwumasy fiat bravo

fiat bravo 1.4 kolo dwumasowe

bravo 2 sprzeglo opinie

1.4 tjet dwumasa

fiat bravo dwumasa i sprzeglo cena

czy bravo2 1 4 120 km benzyna ma dwumase

dwumasa wymiana w bravo 1 6

fiat bravo 2 wymiana dwumasy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl