____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
A czy mozna to kolo wywali... ? Co sie stanie - beda wibracje?
Jaki przebieg auta?
Ostatnio edytowane przez e_nornert ; 06-01-2017 o 23:58
Odzywało się przy ok. 90 kkm a nawet wcześniej. Potem nasilało się. Teraz ma jakieś 114 i trzeba je wymienić. Podejrzewam, że jest wadliwe. Nie ma sensu się go pozbywać, bo jest tam potrzebne. Kupiłem nowe za 760 zł.
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Też tak myślę. Zwłaszcza, że sprzęgło jest "jak nowe".
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Lata jak Żyd po pustym sklepie
Statystycznie dwumasy w benzynówkach dłużej wytrzymują i są tańsze, aczkolwiek jak coś tu poszło nie tak.
Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
Nie pomagam na priv
Jakkolwiek to jest takie samo koło co w multijet 1.3
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Po wymianie zniknęły sporadyczne problemy z wbijaniem jedynki i przejściem z dwójki na trójkę. Sprzęgło chodzi bardzo lekko.
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Lekko odkupie i potwierdzam, dwumas w tym aucie ma niewiele wspólnego z trwałością... Z tym, że u mnie bez objawów przy wymianie łożysk w skrzyni wyszło! Całe szczęście że nie potem... http://cloud.tapatalk.com/s/58b455ae...27_153808.jpg?
http://cloud.tapatalk.com/s/58b45575...27_153819.jpg?
Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
Najlepsze jest to, że u mnie też bez objawów. Hałasy były z wydechu...dobrze, że to odkrylem zanim szkody narobilo.
Ostatnio edytowane przez mrozek ; 27-02-2017 o 20:23
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Nie ma rzeczy idealnych,zwłaszcza w świecie nabijania klientów na koszty. Sam miałem do wymiany zwykłe sprzęgło w japończyku. Aby było super ,kupiłem firmy AISIN (takie jak było ori). Jeździłem na tym, ale przy ruszaniu z 1 biegu szarpało autem- raz mocniej,raz słabiej . Pod koniec gwarancji zleciłem demontaż i okazało się,że tarcze sprzęgła nie są osiowe ,to robiło bicie .Gdyby to było po gwarancji,to mechanik proponował przetoczenie,ale że gwarancja,to odesłałem. Wiedziałem ,że jak zawsze wskażą winę kierowcy,mechanika,cyklistów,kosmitów itd-byle nie pokryć kosztów. Odczekałem ustawowy termin (nie przypominałem się). Wtedy zapytałem co z gwarancja. Oczywiście odmówili itd,ale wtedy napisałem reklamację ,że przekroczyli ustawowy termin i roszczenie z automatu uznaje się za uznane na korzyść klienta. Chwilę się zastanawiali i oddali kasę. Także,nie dać się nabijać w butlę Panowie,Panie,nie można po dobroci ,to kruczkami ,sposobami