Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2015
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    05.2009

    Klekotanie, nierówna praca 1,9 150km

    Witam. Mam problem. Dziś jadąc autem wlaczylo się wypalanie. Mówię ok pojezdzilem trochę by nie gasic. Po wypalaniu silnik zadzwonił i zaczął klekotac drgac i ogólnie nieprzyjemne dźwięki. Czyżby silnik do naprawy? Miał ktoś coś takiego?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2015
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    05.2009
    Może to być np dwumasa? Jakie są objawy uszkodzonej dwumasy?

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Słychać różnice w klekocie jak wcisniesz sprzęgło?

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2015
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    05.2009
    Nie słychać przy sprzegle. Już wiem jaka przyczyną. Klekotania było słyszalne z góry silnika. Zdjalem pokrywę i nic, więc rozkrecalem dalej. Zdjalem głowice i okazało się że na 1 tłoku są opilki. Nie wiedziałem skąd bo zawory całe tłok też tylko że podziubany. Okazało się z z nastawnika kolektora ssącego urwala się blaszka i wpadla do tłoka i zrobiła przez to bałagan. Ogólnie zdjęcie głowicy to dramat. Od groma odkrecania. Pozdrawiam

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Niestety przypadłość 1.9 150 używając się klapy wirowe w kolektorze ssącym

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2015
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    05.2009
    Słyszałem coś ze nie warto kupować nowego tylko usowa się te klapy wirowe i po kłopocie. Tylko pytanie czy przez usunięcie tych klap w momencie nie zapcha mi się DPF który posiadam. Ktoś coś wie?

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Nie jestem pewien ale klapy sa na kolektorze dolotowym i chyba nie ma to wplywu naf dpf, ktory jest chyba czescia wydechu. No chyba ze zawirowane powietrze powoduje lepsze spalanie co powoduje mniejsze obciazenie dpf.niech ktos potwierdzi lub zaprzeczy moim teoriom. Pozdrawiam

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez toofoxy ; 07-11-2016 o 22:43

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2015
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    05.2009
    I tłok mam trochę poobijany czy mus go wymieniać? Cylindra całe szczęście nie porysowalo. Bo głowice dam do regeneracji to mi ją naprawia. I jakaś firmę która regeneruje kolektor chyba że da się to samemu zrobić. Bo w sumie wyciągnąć cały ten system nie jest trudne a do zaslepienia można coś dokupić jakieś śruby dać uszczelki i tyle.. Ktoś coś takiego robił?

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    475
    Auto
    Bravo II 2.0 165
    Rocznik
    2011
    TE klapy mają poprawiać charakterystykę z dołu, można je zakręcić na loctite do stałych połączeń.
    [SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2015
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    05.2009
    Zakręcić na loctite do stałych połączeń? Nie rozumiem możesz bardziej wytłumaczyć?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    I musze odkręcić koło pasowe. Tam jest gwont prawy lewy?

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Podejrzewa, że chodziło mu przyklejenie klap/połaczen śrubowych do ich osi.
    Najczęściej użytkownicy decydują się na całkowite wyjęcie mechanizmu i zaślepieniem/zaspawanie otworów. Można też zdemontować same klapy a pozostawić oski i nastwanik.
    Sam demontaż kupa nie ma wpływu na dpf, raczej służył ograniczeniu NOx.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2015
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    05.2009
    No ja to wszystko wyciagne bo troxhe to rozklekotane jest i nie chxe by znów coś się oderwalo bo nie chce powtórki z rozrywki. Dzięki wielkie za pomoc chłopaki.


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 22-08-2016, 22:47
  2. Nierówna praca
    Napisany przez piotr55122 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post: 28-09-2015, 12:27
  3. Nierówna praca silnika
    Napisany przez noviak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 31-08-2014, 09:20
  4. Nierówna praca na LPG
    Napisany przez krzastek19 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-02-2013, 15:32
  5. Nierówna praca
    Napisany przez Witek15145 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-06-2010, 17:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467klekotanie-nierowna-praca-1-9-150km-34263

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl