Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
jak wymontować przepływomierz ?
Witam
chcę wymienić przepływomierz w moim bravo 1,9jtd , mam wersje przepławki bez możliwości wykręcenia modulu pomiarowego , wydaje sie być jakby odlana w całości . Niby prosta sprawa , ściągłem elementy gumowe i problem w tym że dwie śruby mocujące korpus przepławki do obudowy filtra kręcą się w kółko , tak jakby tuleje z nakrętką w obudowie filtra się obruszały , czy ktoś z was spotkał się z takim problemem ?
pozdr
Paweł
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
u mnie bez problemu zszedł, zmuszony byłem do ściągnięcia gdyż mi padł i obecnie muszę kupić. Proszę wiec o doradzenie czym się różni ten https://www.iparts.pl/czesc/przeplyw...92-244076.html od tego https://www.iparts.pl/czesc/przeplyw...80-244090.html. Tyle samo pin tylko że ten 1 droższy o 150 zł. Pasuje do tego samego modelu silnika jedyna różnica to że droższy i taki miałem orginał był montowany do czerwca 2007 a od lipca był montowany tańszy. Zakładał ktoś tańszy mimo że powinien droższy jak się sprawuje?
Podobne tematy
-
Napisany przez jakub113a na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 18-08-2016, 08:33
-
Napisany przez atomek113 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 20-12-2015, 12:54
-
Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
Odpowiedzi: 8
Ostatni post: 08-07-2013, 22:19
-
Napisany przez qqryk na forum Stilo
Odpowiedzi: 21
Ostatni post: 13-04-2013, 14:14
-
Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 36
Ostatni post: 22-04-2011, 22:20
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:25.
W sieci od 2007 roku.