Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 35
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    33
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008
    W tym artykule jest wzmianka o silniku 1.9 wiec nadal nie wiem czy jest to "badziewie" w silniku 1.6

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin / Bochum
    Wiek
    43
    Postów
    264
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 16V Manual
    Rocznik
    12.2006
    Kolego swichu91 jak masz motor 1.6 Mjet 120 to klapki też występują tutaj wklejam małą lekturę Fiat Bravo II 1.6 Mjet 120 KM 2012 hatchback 5dr skrzynia ręczna napęd przedni warto z tym zrobić porządek i to jak najszybciej jak chcesz ten pojazd dalej użytkować bez dodatkowych ogromnych kosztów

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Mam silnik 2.0 MJet już bez DPF z zaślepionym EGR'em. Chciałem dać do czyszczenia kolektor dolotowy, bo nigdy to nie było robione, ale mechanik śpiewa za tę pracę 400 zł. I się zastanawiam, czy ma to sens. Silnik pracuje poprawnie, nic niepokojącego się nie dzieje. Zlecał już z Was ktoś czyszczenie kolektora dolotowego w Waszych autach, jeśli tak, to ile ta czynność kosztowała ?

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    33
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008
    A ja mam jeszcze takie pytanie czy usuniecie klapek wiąże się z podłączeniem auta pod komputer? Czy po prostu wyciągamy usuwamy i tle? Pytam bo będę auto podstawial do mechanika na czyszczenie egr (przed usunięciem) i moze by mi to zrobil przy okazji.

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2015
    Skąd
    Czeladź
    Wiek
    38
    Postów
    77
    Auto
    Bravo Mjet 1.9 16v Emotion
    Rocznik
    2007
    to raczej odwrotnie egr przy okazji klapek hehe ja to bym je wywalil a silownik zostawil zeby sobie na sucho jezdzil a w kompie wtedy nie robilbym nic

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    A gdzie usunę te klapki w Wawie i jaka cena ? Egr i Dpf już nie mam.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin / Bochum
    Wiek
    43
    Postów
    264
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 16V Manual
    Rocznik
    12.2006
    Kolego vitos zadzwoń do specjalisty w temacie fiata CINSOFT Marcin Kowalski Tel +48502453680 CINSOFT - CHIPTUNING, MODYFIKACJE, MECHANIKA, DIAGNOSTYKA

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał Pandemic88 Zobacz post
    Kolego vitos zadzwoń do specjalisty w temacie fiata CINSOFT Marcin Kowalski Tel +48502453680 CINSOFT - CHIPTUNING, MODYFIKACJE, MECHANIKA, DIAGNOSTYKA
    To jest 300 km od Wawy. W Wawie lub okolicach ktoś się tym zajmuję ?

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    10
    Auto
    Alfa 156
    Rocznik
    2004
    PabloGarage - specjalista od włoszczyzny

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Cytat Napisał zuupek Zobacz post
    A gdzie usunę te klapki w Wawie i jaka cena ? Egr i Dpf już nie mam.
    w kraku około. Zapytaj w serwisie fiata

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Cytat Napisał vitos Zobacz post
    Mam silnik 2.0 MJet już bez DPF z zaślepionym EGR'em. Chciałem dać do czyszczenia kolektor dolotowy, bo nigdy to nie było robione, ale mechanik śpiewa za tę pracę 400 zł. I się zastanawiam, czy ma to sens. Silnik pracuje poprawnie, nic niepokojącego się nie dzieje. Zlecał już z Was ktoś czyszczenie kolektora dolotowego w Waszych autach, jeśli tak, to ile ta czynność kosztowała ?
    Ja czyściłem w swoim jtd 115. U mnie auto w ogóle nie jechało do 2000 obr. Jak turbo przepchało trochę powietrza to coś tam było lepiej, ale też bez rewelacji. Też płaciłem ok 400 zł. Moim zdaniem szkoda wydawać pieniędzy skoro jest ok.

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał bzykol
    Moim zdaniem szkoda wydawać pieniędzy skoro jest ok.
    Właśnie tak sobie pomyślałem. Ponadto za niedługo kroi mi się wymiana przedniego zawieszenia, dlatego będę brał się za istotne rzeczy a nie za fanaberie.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2016
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    34
    Postów
    6
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2007
    Witajcie, właśnie wczoraj moje Fiateratti przeszło zabieg usuwania klapek i EGR'a wraz z lekką korekcją mapy paliwa.
    Jedyne co mogę powiedzieć to te, że byłem szczęśliwcem któremu klapka wpadła do silnika przy przebiegu 115kkm i nie wyrządziła szkód. Tu jest link ze zdjęciami do kolegi który to "opedził" https://www.facebook.com/77028362310...type=3&theater
    ogólnie rzecz biorąc jest znaczna poprawa na + jesli chodzi o odczucia z jazdy. Za jakiś czas (jak nacieszę się dynamiką silnika) napiszę jak wygląda spalanie

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2015
    Skąd
    Czeladź
    Wiek
    38
    Postów
    77
    Auto
    Bravo Mjet 1.9 16v Emotion
    Rocznik
    2007
    pochwal sie jaka cena za wszystko

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2016
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    34
    Postów
    6
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2007
    za całość wyszło 800zl


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Olej na laczeniu rury z klapą gaszaca
    Napisany przez MichalStilo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-12-2015, 13:43
  2. Pozycja klap wirowych w MES
    Napisany przez stevenek na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-10-2015, 11:08
  3. Zwiększone spalanie po zaślepieniu egr i usunieciu klap wirowych
    Napisany przez szybkimario na forum Croma
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 06-09-2015, 09:22
  4. Stilo problem z klapą bagażnika
    Napisany przez kuz1or3k na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-03-2015, 19:48
  5. Układ sterowania turbiną oraz zawór overbost
    Napisany przez MALTIN na forum Doblo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 27-09-2014, 17:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467filtr-dpf-zawor-egr-oraz-usuniecie-klap-wirowych-w-kolektorze-ssacym-330992

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467filtr-dpf-zawor-egr-oraz-usuniecie-klap-wirowych-w-kolektorze-ssacym-33099

klapy wirowe bravo 1.6

Fiat free 2.0 multijet klapy wirowe

bravo II 1.9 150 koszt usuniecia klapek

1.9cdti wylaczenie egr a xostawienie dpf

usuniecie klap wirowych fiat bravo cena

usuwanie klap wirowych freemont

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl