Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
ELM327 BT wpięty na stałe
Cześć,
Czy jeździ z Was ktoś z wpiętym na stałe interfejsem obd2 na bt? Czy wpływa to na prace/działanie samochodu?
Ciekawi mnie jeszcze jedna kwestia - interfejs jest cały czas aktywny, nawet przy wyłączonym zapłonie. Bierze on minimalną ilość energi ale czy jego działanie w dłuższej perspektywie ( około tygodnia bez jazdy), może spowodować wyczerpanie akumulatora?
Wpięcie go na stałe byłoby wygodne, nie trzeba by odkręcać zaślepki.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Master
Ja tak zrobiłem w moim poprzednim aucie. Po kupnie Fiata tamtego zamknąłem w garażu. Po ok. 2 tyg zastałem głęboko rozładowany aku. Fakt, że nie był nowy, ale też wczesniej nie dawał oznak zużycia. (jeździłem tylko długie trasy, więc doładowany był) dlatego nie polecam.
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
-
Napisany przez Entrix na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 26-11-2018, 00:11
-
Napisany przez pdejda na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 23-11-2016, 19:16
-
Napisany przez stilo.jozek na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 02-07-2015, 10:38
-
Napisany przez krzysio4020 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 12-03-2015, 22:12
-
Napisany przez Kicek911 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 28-08-2014, 09:29
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:12.
W sieci od 2007 roku.