Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4

Temat: EGR 2.0 Multijet  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    44
    Postów
    23
    Auto
    Bravo II 2.0 MJ 165 KM
    Rocznik
    2009

    EGR 2.0 Multijet

    Czy ktoś z Was demontował zawór EGR z Multijeta ? Można to wykonać we własnym zakresie w warunkach garażowych, czy konieczna jest wizyta u mechanika.? Może jakieś instrukcje filmiki, zdjęcia gdzie to w ogóle jest ?

    Wyświetliła mi się zółta kontrolka silnika, auto totalnie straciło moc, podłączyłem multiecuscana, no i ewidentnie pokazuje błąd EGR. Postanowiłem zakupić nowy zawór i go wymienić.. Tylko jak tam się dostać..



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Zrobisz to w domowych warunkach tylko trzeba trochę kluczy w tym torx i sporo czasu.
    Zawór znajduje się z tyłu silnika zaraz za przepustnice/klapa gaszaca.
    Do lepsze dojścia ja demontowalem plastikowa rurę dolotowe i przepustnice. Zawór przekroczony jest na 3 srubach typu torx, po ich odkręceniu zawór może być ciężko wyciągnąć, bo może mieć sporo sadzy. Najlepiej spróbować go obrócić. Jak wyciagniesz zawór to będzie poluzowana uszczelka chłodnicy egr więc może trochę płyn uciekać.
    Wykrecajac śruby musisz ich wyczuć pod palcami, bo niestety ich nie widać, a możesz odkręcić przypadkowo inne.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    44
    Postów
    23
    Auto
    Bravo II 2.0 MJ 165 KM
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał moris10 Zobacz post
    Zrobisz to w domowych warunkach tylko trzeba trochę kluczy w tym torx i sporo czasu.
    Zawór znajduje się z tyłu silnika zaraz za przepustnice/klapa gaszaca.
    Do lepsze dojścia ja demontowalem plastikowa rurę dolotowe i przepustnice. Zawór przekroczony jest na 3 srubach typu torx, po ich odkręceniu zawór może być ciężko wyciągnąć, bo może mieć sporo sadzy. Najlepiej spróbować go obrócić. Jak wyciagniesz zawór to będzie poluzowana uszczelka chłodnicy egr więc może trochę płyn uciekać.
    Wykrecajac śruby musisz ich wyczuć pod palcami, bo niestety ich nie widać, a możesz odkręcić przypadkowo inne.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    Dzięki za radę. Namierzyłem już gada Faktycznie dostęp trudny, podejmę wyzwanie odkręcenia go bez zdejmowania przepustnicy.. Jednak z tego co widzę, to on trzyma się na 2 śrubach..

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Możliwe, że na dwóch nie pamiętam dokładnie, da radę go zdemontować bez odkręcenia, ale jest trochę trudniej.
    Przy wymianie egr warto od razu zdemontować i wyczyścić rurkę od chłodnicy spalin do kolektora dolotowego jest w niej sporo syfu.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. Doblo multijet
    Napisany przez Pucio na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 29-03-2020, 18:09
  2. Croma 1.9 Multijet 150 km - żory
    Napisany przez ZoomClub na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-02-2017, 10:56
  3. 1,3 MultiJet - DPF
    Napisany przez pablooo na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-12-2015, 11:10
  4. Scudo 1.6 multijet 90 km
    Napisany przez Tomasz85 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-06-2015, 00:19
  5. P0106 1.3 multijet
    Napisany przez grzelam na forum Panda
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 30-01-2014, 20:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467egr-2-0-multijet-35481

2.0 multijet egr

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl