Witam. Właśnie zakupiłem Bravo w wersji SPORT ale niestety dostałem tylko jeden zwykły kluczyk. Nie mam też karty kodowej. Jak i gdzie można dorobić jeszcze jeden kluczyk(scyzoryk).
Witam. Właśnie zakupiłem Bravo w wersji SPORT ale niestety dostałem tylko jeden zwykły kluczyk. Nie mam też karty kodowej. Jak i gdzie można dorobić jeszcze jeden kluczyk(scyzoryk).
aż 700? Cena chyba z ASO Ratowałaby Cię pewnie trochę ta karta kodowa..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Karta w serwisie to cena 150 zł
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Witam serdecznie! Podepnę się pod temat. mam na oku interesującą Bravkę sprowadzoną z Niemiec, ma tylko jedną wadę w rozmowie ze sprzedawcą zadałem pytanie o kartę i komplet kluczyków. I tu zoonk ma tylko "scyzoryk" brak karty i zapasowego. O ile brak karty to nie jest wielki problem (i koszt) o tyle brak 2-giego kluczyka trochę mnie zniechęca. I tu pytanie do bardziej doświadczonych Klubowiczów - jakie są (lub mogą) być konsekwencje tego, oprócz oczywiście ewentualnego kosztu dorobienia karty i kluczyka. Co na to firmy ubezpieczeniowe. Proszę o info i ewentualne sugestie. Pozdrawiam
Jeśli będziesz chciał AC to musisz mieć dwa kpl kluczyków z tego co pamiętam.
Kluczyk to koszt ok 700 zł do tego karta kodowa (ostatnio zamawiałem koledze do punto 2) 150 zł ASO. Więc tysiąc nie Twój i o taką kwotę możesz pomniejszych cenę
Dodatkowo polecam udać się do ASO na przegląd za ok. 300-350 zł i będzie wszystko wiadomo.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Dzięki Iukq za szybką odpowiedź. Czytasz w moich myślach, też się tego obawiam (zawsze biorę OC z AC). Jutro sprawdzę w mojej ubezpueczalni jak będą traktować dorobiony w ASO klucz zapasowy. Dodatkowo myślę, że w umowie kupna zasadne byłby ujęcie, że kupiłem z jednym kluczykiem (scyzorykiem). Jeszcze jedno widzę, że 2-gi lkucz jest traktowany jako awaryjny (nie scyzoryk). Aktualnie w moim Stolonie mam dwa scyzoryki z tą różnicą, że 2-gi nie ma funkcji pilota. Inna sprawa, że dość często trafiają się samochody z jednym kluczem.
PS. Ciekawe czy koszt dorobienia zwykłego zapasu jest taki sam jak "scyzoryka"?
Klucz dorobiony przez ASO jest to oryginalny klucz i nie będzie widać, że jest dorobiony.
Z tym zwykłym to nie wiem, warto zadzwonić do najbliższego ASO i zadać takie pytanie przez tel.
Fakt, jest problem z tymi jednymi kluczykami, ja sam miałem jeden ori (niebieski) jeden serwisowy (bordo). Pierwsze co zrobiłem to dorobiłem sobie drugi na zapas.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Z jednym kluczykiem to straszna lipa. Targuj się z nim
guzik prawda - przynajmniej w PZU. kupiłem auto z jednym kluczykiem, baz karty kodów. na wniosku o AC zaznaczyłem ze mam jeden kluczyk i tyle. co więcej dorobiłem drugi, ale na przedłużaniu umowy agent doradził mi nie zmieniać deklaracji i dodatkowy kluczyk mieć dla siebie. podwyższenia polisy za jeden kluczyk nie zauważyłem.
ja dorabiałem poza aso (różnica jest duża dla kluczyka code 2 jaki jest w stilo - w bravo 2 pewnie nie będzie code 1) i dorobienie kluczyka to koszt samego kluczyka - jak sobie kupisz scyzoryk to będziesz miał scyzoryk, wycięcie rowka - w dowolnym zakładzie (dałem 120zł razem z zwyklym kluczykiem) i koszt transpondera - dałem 250zł i kod z karty code gratis.
jeśli kupisz auto to pierwsze co wyrzuć z body brakujący kluczyk! w stilo można to zrobić przez FES, a mi tą usługę zrobili za darmo przy dorabianiu transpondera. dzięki temu nieuczciwy sprzedawca wejdzie do środka ale nie odpali auta (chodź istnieje szansa przez skorzystanie z serwisowej procedury podania kodu z karty code). jeśli się zdecydujesz to moim zdaniem warto założyć niefabryczny autoalarm - ja tak zrobiłem
Dzięki Kolego! Ta sugestia z wyrzuceniem brakujących kluczy jest bardzo dobra. Te wszystkie informacje zbierane od sprzedawcy poprzedzaja wizje lokalną. Zobaczymy czy Bravka jest warta grzechu. Jak nie to bez napięcia szukam dalej. Inna sprawa, że ze swojego Stanisława jestem zadowolony i poprostu go znam i lubię. Co do niefabrycznego alarmu, także wezmę to pod uwagę (nie tylko w tym przypadku).
Pisałem o Aso oryginale.
Jeśli chodzi o to ubezpieczenie to może faktycznie w pzu tak jest, a jak w innych.
Taplniete w notatniku drugiej generacji
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi