Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: CHip+LPG  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2017
    Skąd
    POLSKA
    Postów
    4
    Auto
    -
    Rocznik
    -

    CHip+LPG

    Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem forum więc w razie problemów prosze o wyrozumiałość.

    Mam pytanie na temat Fiata Bravo II 1.4 T-jet 120km.

    Czy jest możliwość BEZPIECZNIE podciągnąć moc w graniach 140-150km i założyc dobrej jakości instalacje gazową? Czy jedno z drugim bedzię się''gryźć''?
    Jeżeli tak to co najpierw? Virus i montaż instalacji? Czy na odwrót?
    Czy komponenty min turbospreżarka wytrzyma BEZPIECZNIE takie chipowanie?

    Mam odłozone troszke pieniążków i chetnie coś takiego bym zrobił ale jeżeli zaraz miałoby sie wszystko sypać to na pewno bym sobie darował.

    Dziękuje za uwage, pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2016
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    59
    Auto
    Baravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał Vejpun Zobacz post
    Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem forum więc w razie problemów prosze o wyrozumiałość.

    Mam pytanie na temat Fiata Bravo II 1.4 T-jet 120km.

    Czy jest możliwość BEZPIECZNIE podciągnąć moc w graniach 140-150km i założyc dobrej jakości instalacje gazową? Czy jedno z drugim bedzię się''gryźć''?
    Jeżeli tak to co najpierw? Virus i montaż instalacji? Czy na odwrót?
    Czy komponenty min turbospreżarka wytrzyma BEZPIECZNIE takie chipowanie?

    Mam odłozone troszke pieniążków i chetnie coś takiego bym zrobił ale jeżeli zaraz miałoby sie wszystko sypać to na pewno bym sobie darował.

    Dziękuje za uwage, pozdrawiam
    Miałem taki sam dylemat chipować czy nie , po zapoznaniu się z wieloma opiniami odpuściłem. Zawsze znajdzie się ktoś kto ma mocniejszy silniczek i złoi Cię na światłach. Według mnie to chipowanie to jakieś druciarstwo. Był mod nawet na 208 KM i gość sprzedawał szybko auto , fajna modyfikacja ale tylko można o niej poczytać na gregor10
    A co do lpg jak najbardziej silnik dobry do zagazowania. Warunek mocny reduktor i gaziarz , który umie dobrze nastroić instalacje. Ważne dla zdrowia silnika na lpg auto musi uruchamiać się na benzynie i przełączać się na gaz przy min 30stop. C.Warto kupić interfejs diagnostyczny zarówno pod obd2 jak i pod instalacje gazową. Mam , używam , przydają się oba .

    Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2016
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    59
    Auto
    Baravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    2011
    Jeśli miałbym oddać auto do modyfikacji to wybrałbym gregor10.pl ma trochę dobrych opinii , chociaż wiadomo...net wszystko przyjmie. Jak zmodyfikujesz daj znać, chętnie poczytam ja Ci się sprawuje.

    Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 sierpień 2017
    Skąd
    Koło
    Wiek
    39
    Postów
    12
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2007
    Mam podobna sytuacje 120+ lpg tylko że ja gaz już mam zamontowany byłem już na hamowni i efekt taki ze na gazie lepiej się zbiera na wykresie też to widać. Tuner mówił że nie ma problemu by podnieść moc ale o ile to wyjdzie podczas modyfikacji. Do tego z jego doświadczenia lepsze rezultaty uzyskuje na LPG.

    - Na benzynie wypluł 116KM 234Nm
    - Na gazie 113KM 210Nm


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2017
    Skąd
    POLSKA
    Postów
    4
    Auto
    -
    Rocznik
    -
    Cytat Napisał Tjet120 Zobacz post
    Miałem taki sam dylemat chipować czy nie , po zapoznaniu się z wieloma opiniami odpuściłem. Zawsze znajdzie się ktoś kto ma mocniejszy silniczek i złoi Cię na światłach. Według mnie to chipowanie to jakieś druciarstwo. Był mod nawet na 208 KM i gość sprzedawał szybko auto , fajna modyfikacja ale tylko można o niej poczytać na gregor10
    A co do lpg jak najbardziej silnik dobry do zagazowania. Warunek mocny reduktor i gaziarz , który umie dobrze nastroić instalacje. Ważne dla zdrowia silnika na lpg auto musi uruchamiać się na benzynie i przełączać się na gaz przy min 30stop. C.Warto kupić interfejs diagnostyczny zarówno pod obd2 jak i pod instalacje gazową. Mam , używam , przydają się oba .

    Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
    Dzięki za odpowiedź. W moim wypadku nie chodzi o wyścig z pod świateł, w takim kierunku pewnie szukałbym wersji 150km albo innego auta lecz to bravo 120km jest kilka lat w rodzinie i wiem co się z nim działo, a w dobie kręconych liczników i perełek u handlarzy to ogromny plus. Instalacja będzie na pewno, chip to miałby być dodatek, możliwe, że gra nie Warta świeczki ale jeszcze się nie zniechęcam, pozdrawiam

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Tjet120 Zobacz post
    Jeśli miałbym oddać auto do modyfikacji to wybrałbym gregor10.pl ma trochę dobrych opinii , chociaż wiadomo...net wszystko przyjmie. Jak zmodyfikujesz daj znać, chętnie poczytam ja Ci się sprawuje.

    Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
    Dzięki, na pewno rozważę gregora, jeżeli coś ruszę z chipem będę tu wpisywał, pozdro

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał philips.piotr Zobacz post
    Mam podobna sytuacje 120+ lpg tylko że ja gaz już mam zamontowany byłem już na hamowni i efekt taki ze na gazie lepiej się zbiera na wykresie też to widać. Tuner mówił że nie ma problemu by podnieść moc ale o ile to wyjdzie podczas modyfikacji. Do tego z jego doświadczenia lepsze rezultaty uzyskuje na LPG.

    - Na benzynie wypluł 116KM 234Nm
    - Na gazie 113KM 210Nm


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Czyli kolejny zadowolony posiadacz instalacji, to po raz kolejny uświadamia mnie w fakcie ,że nad instalacją nie ma co się zastanawiac, jakbyś się zdecydował podnieść moc, to byłbym wdzięczny gdybyś poświęcił swój cenny czas i wpisał kilka słów o rezultatach, pozdrawiam !


 

Podobne tematy

  1. Chip tuning
    Napisany przez MagdaM na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-08-2017, 12:34
  2. Chip tuning
    Napisany przez Croma 08 na forum Croma
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post: 22-01-2016, 21:43
  3. Chip Stilo 1.9 MJ 120 KM
    Napisany przez dejavu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 22-04-2015, 21:25
  4. chip tuning ?
    Napisany przez Mariusz_91 na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 01-06-2014, 14:35
  5. [elektronika] Box Chip 1.9 JTD 16V
    Napisany przez omegarules na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-05-2012, 08:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tuning fiat bravo II 1.9 120km KTO robil

chip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cena

chip LPG 1.4

fiat bravo 1.4 120 chip

1.4 140 lpg chip

fiat bravo 1.4 t jet chip wykres

tuning 1.4 t-jet

fiat bravo 2 1.4 t-jet chip tuning opinie

jak podniesc moc 1.4tjet

Fiat 1.4t chip tuning

t-jet tuning czy warto

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467chip-lpg-38984

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl