Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2019
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2007

    Check engine przy wyprzedaniu. Auto straciło moc.

    Witam, posiadam fiata bravo z silnikiem 1.9 JTD 16v 150km. Ostatnio jadąc na autostradzie przy wyprzedaniu zapalił mi się check engine i auto jakby mniej się zbiera od tego czasu. Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu problem nie zniknął. Postanowiłem pojechać na komputer zobaczyć co to za błąd. Wyskoczyły 3 błędy: https://tinypic.pl/xtdvpfpjawdd
    Mechanik sprawdził wartość ciśnienia w turbinie rzeczywista i oczekiwaną. Była dużo niższa niż oczekiwana. Czy czeka mnie regeneracja turbiny czy przyczyna może być inna? Co jeszcze mogę sprawdzić? Jeżeli tak to ile taka regeneracja kosztuje? Nie chce żeby mechanik mnie zrobił w wała😉



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2018
    Skąd
    Brodnica
    Wiek
    40
    Postów
    20
    Auto
    Bravo sport 1.4 t-jet 150
    Rocznik
    2007
    Miałem kiedyś podobnie w Stilo JTD. Pomogła wymiana czujnika ciśnienia doładowania

    Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    515
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Pytanie jak mechanik sprawdzić te różnice w cisnieniach doładowania?
    Z błędów jakie masz to główny problem leży w zaworze egr. Otwarty egr to brak momentu i będzie wyświetlony chcek.
    Żeby sprawdzić turbo to najpierw trzeba wyeliminować problem z egr.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    25
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Miałem podobnie. Na winnego typowany był zawór overboost który został wymieniony, jednak bez żadnej poprawy. W końcu przyczyna zamulenia został usunięta - nieszczelność za turbosprężarką.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2019
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2007
    moris10 mechanik zrobił to na postoju przy dodawaniu gazu.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    515
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Takie testy na postoju są nic nie warte. Silnik bez obciążenia ma inną charakterystykę.
    Jak pisałem wyżej, najpierw diagnostyka egr, a potem turbo. Logi turbo robi się dynamiczne.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. Auto traci moc, Check engine, P0657
    Napisany przez anonimowy2016 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-10-2016, 22:32
  2. Check Engine DPF
    Napisany przez Bartek1997 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-08-2016, 07:42
  3. Check engine przy Vmax
    Napisany przez glajt800 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-07-2016, 16:12
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-09-2015, 13:12
  5. check engine - brak przyśpieszenia , większe spalanie
    Napisany przez Tokar na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-09-2013, 09:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl