Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 17
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2014
    Skąd
    Gouda, Holandia
    Wiek
    34
    Postów
    2
    Auto
    Suzuki Swift
    Rocznik
    1999

    Bravo sport 1.9 JTD 133tys km czy 2.0 jtd 167tys

    Witam!

    Po długiej nieobecności i bezpowrotnej stracie mojego Grande Pe Sport (wypadek w 2014r) znowu chcę nawrócić się w stronę fiata. Muszę kupić diesla na 1.5 roku, zamierzam robić nim około 1000 - 1200km tygodniowo. Mam dwie opcje: albo 1.9 jtd 133 tysiące przebiegu Fiat Bravo 1.9 JTD 16v 150PK SPORT 2009 Diesel - Occasion te koop op AutoWereld.nl albo 2.0 jtd 167 tys Fiat Bravo 2.0 MULTIJET SPORT PLUS Xenon,Cruise,Clima,PDC, Afn. trekhaak - Overzicht - Auto Trader .

    Auto ma jeździć w Holandii 90% po autostradach, gdyż do miasta posiadam rower i suzuki swifta w benzynie. Co możecie mi doradzić? Na co zwracać szczególną uwagę przy oględzinach?

    Pozdrawiam serdecznie i proszę o odpowiedzi



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2015
    Skąd
    Łódź
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Jeśli auta są w tak samo dobrej kondycji, to wybrałbym 2.0 - mocy nigdy za wiele, ma xenony (zwykłe lampki w Bravo to świeczki), a do tego jest tańszy :-)

    Wysłane z Z3

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Aleee masz ogromną różnicę...całe 15KM. Ja brałbym 1.9 bo to końcówka produkcji tego silnika praktycznie, więc będą wyeliminowane niektóre problemy fabrycznie, a i dostęp do części nie będzie problemem, na pewno silnik bardziej żywotny i mniej usterkowy niż większy brat. 2.0 to też genialna jednostka ale czy lepsza ?? masz w niej nowocześniejsze wtryski i układ zasilania czyt.mniej żywotne i bardziej zawodne, w dodatku 2.0 jakimś cudem więcej pali od poprzednika co tez ma znaczenie przy takich przebiegach, dodatkowo 2.0 ma już DPF a 1.9 posiadało dpf tylko w opcji i to na niektóre rynki. Poza tym silnik 1.9 a 2.0 nie różni się się szczególnie bo to rozwiercone 1.9 jtd z lat 90 tyle że z nowszym osprzętem.
    Cytat Napisał blackbravo Zobacz post
    zwykłe lampki w Bravo to świeczki
    a ksenon to świeci o 500% lepiej nie ?? poza barwą nie masz wielkiej różnicy bo i tu i tu masz soczewkę, więc dobra żarówka niweluje niewielka różnicę.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2015
    Skąd
    Łódź
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    O ile argumenty o silniku są względnie trafione (prócz tego, że moment jest sporo większy i jest odczuwalna różnica w przyspieszeniu) to o różnicy między świeczkami a ksenonami chyba nie masz pojęcia. Masa ludzi wrzuca hid'y, bo na zwykłych żarówkach jest masakra. A kolega za granicą za włożenie HID'ów może słono zapłacić w razie kontroli... U mnie Ori xenony, żarniki osram night breaker unlimited i efekt jest podążający - każdy kto widział mówi Wow! Nawet w słoneczny dzień świecą niemalże jak Ledy, a to wpływa np. na bezpieczeństwo. Ale to trzeba zobaczyć. Gdybyś pojeździł to byś świeczek już nigdy nie chciał :-)

    Wysłane z Z3

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2015
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    32
    Postów
    87
    Auto
    Daewoo Lanos 1.5 16V
    Rocznik
    2000
    Od kiedy światła dzienne wpływają na bezpieczeństwo? Chyba niebezpieczeństwo...

    Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    389
    Auto
    Tipo 1.4
    Światła do jazdy dziennej wpływają na niebezpieczeństwo? Proszę rozwiń swoją myśl. Jest raczej odwrotnie.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    304
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Jestem posiadaczem Bravo z silnikiem 2.0MJet. Podczas zakupu samochodu w 2012 roku rozważałem zakup 1.9. Wybrałem wersję 2.0 i nie żałuję. Pozbyłem się ekologii i podniosłem moc. Silnik znacznie mocniejszy niż 1.9. Mocniejszy osprzęt - sprzęgło, dwumasa. Mam już przebieg 196kkm i usterek silnika żadnych nie ma. Silnik 2.0 mam poprawione niedoskonałości konstrukcyjne wersji 1.9 i nie jest to tylko rozwiertka. Reasumując jestem bardzo zadowolony i jestem całkowicie pewien, że zrobiłem dobrze wybierając wersję 2.0.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    304
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Co do rewelacji niejakiego Pana "cenioormo", to nie znajdują one potwierdzenia w rzeczywistości.
    1. Żywotność, usterkowość i zużycie paliwa są na podobnym poziomie co silnik 1.9
    2. "...nowocześniejsze wtryski i układ zasilania czyt.mniej żywotne i bardziej zawodne..." - to dopiero ciekawostka - znowu bzdura nic nie mająca wspólnego z rzeczywistością
    3. Jedyną rzeczą problematyczną w nowych dieslach, nie tylko we Fiacie Bravo 2.0, jest DPF/EGR - ale z Bravo 2.0 MJet można się go pozbyć bez problemu i zrobić solidną, nową, mocną mapę silnika, dającą powyżej 200KM i 450Nm.

    Reasumując. Teksty a nadmiernej usterkowości silnika 2.0 w porównaniu z 1.9 są wyssane z palca. Silnik 2.0 jest już dobrych parę lat stosowany w samochodach i nie jest to żadna nowość, tylko solidna i sprawdzona konstrukcja montowana z powodzeniem chociażby oprócz Fiata przez GM.

    PS. Bardzo proszę scalić moje posty
    Ostatnio edytowane przez vitos ; 14-05-2016 o 07:02

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2016
    Skąd
    Radom
    Wiek
    62
    Postów
    12
    Auto
    Bravo 2,0 163 Km
    Rocznik
    2010
    Muszę sie zgodzić z vitos. Jeżdżę od 9 lat DOBLO 1,9 105 KM po przejechaniu 320,000 km naprawy eksploatacyjne. Ale od dwóch lat mam też Bravo 2,0 165 KM
    z 2010 r. przejechałem 52000 km i oprócz odczuwalnego " kopa" nie zauważyłem jakiejś więkrzej różnicy w eksploaacji tego autka.

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Jak dla mnie w normalnej jeździe to bardziej ważny jest moment obrotowy niż moc silnika, a tu różnica jest duża.
    1.9 - 320 NM od 2000 obr./min.
    2.0 - 360NM od 1750 obr./min.
    Sam mam 2.0 i dużo lepiej się zbiera niż 1.9 150, który ma znajomy. Jedynie, co to mam problem z DPF.

    Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    304
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał moris10 Zobacz post
    ...Jedynie, co to mam problem z DPF.
    Jeszcze go nie wywaliłeś?

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2015
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    32
    Postów
    87
    Auto
    Daewoo Lanos 1.5 16V
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał wpfiat Zobacz post
    Światła do jazdy dziennej wpływają na niebezpieczeństwo? Proszę rozwiń swoją myśl. Jest raczej odwrotnie.
    Chyba rząd Ci takie rzeczy wpaja.

    https://prawdaxlxpl.wordpress.com/20...zekret”/

    Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Cytat Napisał vitos Zobacz post
    Jeszcze go nie wywaliłeś?
    Jeszcze mam, jakoś zawsze starałem się być eco, więc na razie potraktowałem go środkiem do czyszczenia podawanym przez czujnik. Narazie pomogło zobaczymy co będzie dalej.

    Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2016
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    23
    Auto
    Bravo T-Jet 120KM
    Rocznik
    2010
    Zwykłe reflektory w Bravo są naprawdę wystarczające, wiadomo że ksenony świecą znacznie lepiej ale kolega chyba nie miał do czynienia ze słabym oświetleniem w samochodach skoro nazywa je świeczkami

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2015
    Skąd
    Łódź
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Równie dobrze można powiedzieć w drugą stronę, że kolega nie miał do czynienia z porządnymi światłami, skoro proszę, że zwykłe światła w Brawo są wystarczające
    Zapraszam, przyjedź, ustaw auto obok mojego na ori xenonie z palnikami Osram night breaker unlimited, a później pogadamy

    Wysłane z Z3


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [K] Felgi Bravo Sport 17
    Napisany przez matek23 na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-03-2016, 11:01
  2. [K] Bravo II 1.4 T-jet 120/150 KM Sport/Pakiet Sport
    Napisany przez robercik.yo na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-11-2015, 12:01
  3. kupie fiat bravo 2 sport 1.4 t-jet 150 km
    Napisany przez maciek10 na forum Kupię
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-11-2015, 19:59
  4. Fiat Bravo Sport 180 HP
    Napisany przez p3trick na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 03-08-2014, 14:04
  5. [K] Fiata Bravo Sport
    Napisany przez Kordian na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-01-2014, 09:09

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czym sie rozni fiat bravo 2 sport od zwyklego fiata bravo 2

2.0 jtd czy 1.9

bravo 2.0 mjet czy 1.9

bravo 1.9 multijet 150 czy 2.0

2.0 jtd czy 1.9 jtd

2.0 jtd 165 opiniw

fiat bravo 2.0 jtd 165 opinie

1.9 jtd 150 czy 2.0

bravo jtd 2.0 sport

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467bravo-sport-1-9-jtd-133tys-km-czy-2-0-jtd-167tys-32649

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl