Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 35
Like Tree1lubi to!

Temat: Bravo spadek mocy ze 150 na 132 KM proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2016
    Skąd
    grodzisk maz
    Wiek
    35
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 m-Jet 150 KM
    Rocznik
    2007
    Witam, co do oleju jest to Technyx SEA 75W-85 , w temperaturach dodatnich jest całkiem znoszę tylko po niżej 0 biegi ciężko wchodzą, co do tego dodatku można go dolać teraz jeśli już olej jest zalany w skrzyni? Zrobię logi w weekend w ten nie zdążyłem, mechanik ma sprawdzić mi ciśnienie na tlokach , po niżej wrzuciłem zdjęcie etykiety z oleju do skrzyni
    20170227_175939.jpg

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    To wykres z hamowni
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez Artur89 ; 27-02-2017 o 19:15



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2012
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    257
    Auto
    Fiat Stilo 1.4 6 speed
    Rocznik
    2005
    Ostatnio hamowali Stilo 1.9 mjet 120KM i seria wypluła 136KM i 294Nm

    https://www.youtube.com/watch?v=ArLab_MHYlQ

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    77
    Auto
    Tipo cross 1.0
    trzeba było hamownie powtórzyć z podpiętym logiem.
    Tzn ciśnienie doładowania,temp,dawki paliwa i resztę wszystko co się dało.
    Może by coś wyjaśniło.
    A jak turbo przeładowuje to pewnie właśnie przyczyna.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2016
    Skąd
    grodzisk maz
    Wiek
    35
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 m-Jet 150 KM
    Rocznik
    2007
    Witam, Panowie zrobiłem logi , tylko jak mogę dodać je tutaj ? są w formacie plików

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Zrób zipa i wrzuć jako załącznik

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2016
    Skąd
    grodzisk maz
    Wiek
    35
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 m-Jet 150 KM
    Rocznik
    2007
    Witam , zrobiłem logi, dynamiczny ( na 3 biegu rozgrzany silnik zakres obrotów od 1400 do 4000 ) drugi statyczny , poniżej są linki do plików z wykresami w formacie csv i z parametrami w formacie txt, jeden z logów znalazłem zapisany z przed kilku miesięcy, wiec można coś porównać, a co do korektora , jest on plastikowy firmy Magneti Marelli , mechanik go obejrzał i stwierdził że nie ma klap wirowych gdyż nie widzi tam żadnego cięgna do ich sterowania, Panowie jeśli możecie rzućcie na to okiem i podzielcie się ze mną swą wiedzą i mądrością
    https://megawrzuta.pl/filesgroup/0b8...e72566985.html
    https://megawrzuta.pl/filesgroup/ccc...87102258f.html

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Z Twoich logów to widać tylko, że masz problem z 3 baniakiem. Masz wysoka korektę wtrysku, co może świadczyć o kiepskim stanie samego wtryskiwacza, brakiem ciśnienia w tłoku lub właśnie problemem z klapami.
    Jakiego byś nie miał kolektora klapki są w każdym zgodnie z moją wiedzą.
    Co do logów odczytujesz za dużo parametrów i masz kiepska rozdzielczość.
    Zrób klika logów oddzielnie odczytujac:
    - zamierzone i oczekiwane ciśnienie doładowania
    - zmierzona i oczekiwana masa powietrza,
    - zmierzone i oczekiwane ciśnienie doładowania.
    I będziemy analizować dalej.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2016
    Skąd
    grodzisk maz
    Wiek
    35
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 m-Jet 150 KM
    Rocznik
    2007
    Ok dzięki, logi oczywiście dynamiczne tak? Co do 3 tłoka moze zmierzyc na nim cisnienie ?
    Ostatnio edytowane przez Artur89 ; 05-03-2017 o 21:48

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Logi dynamiczne i staraj się od około 1200 do czerwonego pola.
    Ciśnienie to warto zmierzyć na wszystkich cylindrach.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2016
    Skąd
    grodzisk maz
    Wiek
    35
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 m-Jet 150 KM
    Rocznik
    2007
    Wartość dodatnia z tego co wiem na korekcie wskazuje ograniczenie dawki paliwa, czyli tak jakby wtrysk się przypchal, zaleje bak jakimś środkiem czyszczący wtryski i zrobię logi pod koniec tygodnia , z każdym parametrem na osobnym wykresie i zobaczymy, ciśnienie w cylindrach będę mógł zmierzyć dopiero po powrocie do domu za jakieś 2 tygodnie,
    Ostatnio edytowane przez Artur89 ; 06-03-2017 o 09:40

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2016
    Skąd
    grodzisk maz
    Wiek
    35
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 m-Jet 150 KM
    Rocznik
    2007
    Witam, mam nowe logi bardziej czytelne, co do wtrysków dolałem stp do czyszczenia i korekta 3 wtrysku zmniejszyła się z wartości ponad 2,4 do 1,5 ale i tak wtrysk odstaje sporo od reszty. Poniżej dodaje linki do logów, spojrzyjcie Panowie i podzielcie się spostrzeżeniami
    https://megawrzuta.pl/filesgroup/fc7...f99e1733b.html
    https://megawrzuta.pl/filesgroup/323...a0fd8666c.html
    https://megawrzuta.pl/filesgroup/3df...d1f0715c9.html

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Popatrzyłem na te Twoje logi i moje wnioski są takie.
    Przyplywomierz i pompa paliwa wyglądają, że są ok. Problem jest jak już wspomniałem wcześniej z 3 cylinderem, na pewno do powierzenia ciśnienie w cylindrach.
    Drugi problem do turbina. Nie odczytywales obrotów, więc ciężko określić szczegóły, ale masz znacznie za wysokie ciśnienie doładowania, co może sugerować problemy ze zmienną geometrią łopatek. Zobacz czy jak dodajesz gazu porusza się ciegno od gruchy. Do sprawdzenie układ podcisnienia.
    Logi statyczne, które wrzucasz nie wiele coś powiedzą, oprócz korekt wtryskow, a tylko wprowadzają bałagan.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2016
    Skąd
    grodzisk maz
    Wiek
    35
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 m-Jet 150 KM
    Rocznik
    2007
    Dzięki, co do obrotów były od 850 do 4500-5000 , sprawdzę dzisiaj to ciegno , a to za duże ciśnienie doładowania może być przyczyną źle działającego zaworu overboost ?
    Na kilku forach wyczytałem że powyższy zawór, uszkodzony możę skutkować za dużym ciśnieniem doładowania .
    Reasumując, oddaje w środe bravolota do warsztatu na wymianę tulei tylnej belki i wahaczy wiec odrazu sprawdzę :
    -ciśnienie na tłokach
    -3 wtryskiwacz na stole
    - układ podcisnienia
    wyciągać turbo i sprawdzać łopatki ?, wymienić czujnik cisnienia doładowania? Co radzicie?
    Ostatnio edytowane przez Artur89 ; 12-03-2017 o 11:35

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2016
    Skąd
    grodzisk maz
    Wiek
    35
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 m-Jet 150 KM
    Rocznik
    2007
    Co do turbiny nie zauważyłem dymienia , puszczania kopcia, spadku oleju, delikatni gwizd zauważalny jest przy temperaturze otoczenia powyzej 25 stopni Cencjusza, a przypomniał mi się incydent z przed roku, jak raz przycisnąłem za mocno na pedał gazu koło 190 wyskoczył mi błąd silnika i zauważyłem spadek mocy , okazało się że to było coś z czujnikiem doładowania i czymś tam od turbo, gość usunął mi bląd a ja to olałem bo powiedział że jest ok, dopiero potem zainteresował mnie program MES i zacząłem obserwować moje auto,
    Ostatnio edytowane przez Artur89 ; 12-03-2017 o 11:43

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2016
    Skąd
    grodzisk maz
    Wiek
    35
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 m-Jet 150 KM
    Rocznik
    2007
    Sprawdziłem gruszkę , cięgno w niej porusza się , nie wiem czy dobrze dlatego poniżej zamieściłem filmik jak to sie odbywa
    https://megawrzuta.pl/download/0474e...58434253e.html


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo 1.9 JTD spadek mocy silnika
    Napisany przez VentO na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-03-2013, 23:54
  2. Bravo 1.6 16v 96r. Spadek mocy, olbrzymie spalanie
    Napisany przez kajec na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 09-01-2013, 20:48
  3. Bravo 1.9 Mjet spadek mocy
    Napisany przez supersprint na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-10-2012, 11:49
  4. Nie odpala... Pomożecie w znalezieniu przyczyny?
    Napisany przez member5007 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-06-2012, 09:56
  5. [silnik] Spadek mocy Bravo 1.9 TD
    Napisany przez damian150 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 25-11-2010, 08:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo 2 pasek doladowania turbiny ile kresek site:fiatklubpolska.pl

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl