Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 32

Temat: Bravo jaki silnik?  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    34
    Postów
    13
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 150KM Sport
    No może i faktycznie masz rację, na razie mówię po swoich obserwacjach, ale skutecznie postraszyłeś mnie przed zimą



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    nie straszę mój zima na bardzo krótkich odcinkach pali 7.3 do 7.5. Nawet nie wchodzę bardziej na obroty bo po 3/4 km to silnik nawet dobrze sie nie nagrzeje. tak więc przy -5*C zobaczysz prawdziwe spalanie. Co do jazdy po mieście to spalanie u mnie jest dziwnie różne i to czasem różnica sięga 0.7 litra. wystarczy mnie korków i nieco łagodniej muskać gaz. Więc jak na miasto oszczędniej wychodzi ten 120 konny silnik o pojemności 1.9 litra. ale jak wolisz dorzucić te 2/3 litry na 100km to polecę 150 KM

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    2
    Auto
    Bmw 325
    wez kup 1.9 najlepszy

  5. #19
    lge
    lge jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2012
    Skąd
    Tg
    Wiek
    43
    Postów
    1
    Auto
    Bravo II
    Ja ze swojej strony polecam 1.6 105 KM nie miałem spalania większego niż 6,3 l/100km a jeżdżę głównie po mieście. Zimą jeszcze nie jeździłem więc jak sądze będzie wieksze nieco spalanie ale puki co jestem bardzo zadowolony

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeziny k/łodzi
    Wiek
    43
    Postów
    19
    Auto
    fiat stilo jtd
    Rocznik
    2002
    Witam mam pytanie czy silnik Fiata Bravo 1.6 16V multijet ma filtr DPF czy zdażają się bez tego filtra także te wersje a czy wersja 1.9 mutlijet też posiada ten filter jestem ciekawy bo mam zamiar kupić Bravo.

  7. #21
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    36
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    DPF jest w 1.6 120Km, w 1.6 105Km nie występuje

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeziny k/łodzi
    Wiek
    43
    Postów
    19
    Auto
    fiat stilo jtd
    Rocznik
    2002
    Wielkie dzięki za pomoc

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeziny k/łodzi
    Wiek
    43
    Postów
    19
    Auto
    fiat stilo jtd
    Rocznik
    2002
    Dlaczego bravo z silnikiem 1.6 multijet jest takie tanie w ogłoszeniach znalazłem takie bravo z 2009r za 24.900 czym to jest spowodowane czy lepiej jest wziąść bravo z silnikiem 1.9 multijet

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Była już kiedyś podobna dyskusja. Są podzielone zdania które auto lepsze, ale jakiś bardzo negatywnych o 1.6 nie słyszałem..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Wczoraj wszedłem w posiadanie drogą kupna Bravo 1,6 Multijet 105 KM z 2010 r. Z moich pierwszych przejechanych kilometrów (prowadziłem go z Łodzi po A2 i po mieście już w Wawie) jestem mile zaskoczony. Świetny elastyczny silnik z bardzo ładnym momentem obrotowym. Nie mam co prawda wielkiego doświadczenia z ON ale w miarę oswajania i nauki innego stylu jazdy (niż w Pb) myślę, że to bardzo fajny silnik. Będę obserwował i ewentualnie dzielił się wiadomościami.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    93
    Auto
    Bravo 1.9 sport 180 KM po chipie :)
    Rocznik
    2008
    Postanowiłem wypowiedzieć się w temacie...zadając pytanie jaki silnik, trzeba wiedzieć czego od niego oczekiwać i mieć pewną praktykę (porównanie). Ja jeżdżąc od dwóch miesięcy bravo 150 KM nie chciałbym się przesiąść do czegoś słabszego. Wcześniej jeździłem dieslem fordem focusem 100 KM, VW touranem 140 KM, Kią 128 KM. VW passatem 110 KM. Moje odczucia są takie, że nie chce wysiadać z fiata, z tym że lubię dynamiczną jazdę i nie patrzę zbytnio czy spali mi 0,5 czy 1 litr więcej. W sumie jeśli ktoś na to nie zwraca uwagi to niech się zdecyduję na słabszy i tańszy w zakupie silnik.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2012
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    40
    Postów
    7
    Auto
    Golf 1.8T
    Witam
    Odkopie bo mam własnie taki dylemat.
    Zdecydowałem sie już na Bravo, wczesniej miałem Stilo, teraz VW i lepiej sie prowadziło Stilo...
    Teraz pytanie jaki silnik.... nie lubie diesli, zawsze gdy miałem z nimi styczność to koszty serwisu i napraw przewyższały o wiele oszczędności wynikające z niższego spalania, do tego dużo głosniejsze, wibracje, smród i niepewność przy dużych mrozach o poranku... Ale jeśli ktoś mnie przekona do diesla to się zastanowię. Proszę o opinie osób ktore zrobiły na dieslach ponad 60tys km i mają jakieś pojęcie o ich awaryjności.
    Jeśli benzyna to proszę oponie który silnik byłby najlepszy. Nie chce najsłabszej jednostki więc myśle o 1.4 T, tylko te podobno już sporo palą. Jeżdze głównie po mieście, czesto krótkie odcinki.
    Szukam używki z rocznika ok.2010.
    Ostatnio edytowane przez krispi ; 23-03-2014 o 22:18

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    49
    Auto
    Bravo 1.4 t-jet
    Rocznik
    2007
    Mam 1,4 120km i jest ok, wersje 150km ciezko spotkac w dobrym stanie
    Z rocznikow po 2010 bralbym pod uwage silniki multiair o mocy 140km
    Using Tapatalk

  15. #29
    eng
    eng jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 październik 2013
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    21
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    10.2007
    Ja mam 1.4 150 koni i jestem zadowolony z tego motoru. Owszem spalanie nie jest małe, ale mamy do dyspozycji 150 koni także coś to musi palić. Mi obecnie spalanie kształtuje się na poziomie 7.5 do max 8 litrów. Oczywiście jest to spalanie średnie. Przy delikatnej jeździe jak już go rozbujasz to spokojnie na prostej drodze komputer pokazuje np spalanie chwilowe rzędu 4.5-6 litrów. Jak depniesz max na autostradzie to 25 co najmniej, ale przy jednostannej jeździe ok 9-12 litrów. Nie ma tragedii. Jedyny minus tego auta jak i każdego NB jest skrzynia biegów, która jest mało precyzyjna i niestety w wielu egzemplarzach występuje haczenie biegów co może denerwować.

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Cytat Napisał krispi Zobacz post
    Ale jeśli ktoś mnie przekona do diesla to się zastanowię. Proszę o opinie osób ktore zrobiły na dieslach ponad 60tys km i mają jakieś pojęcie o ich awaryjności.
    .
    Kolego krispi tak jak Ty przesiadłem się ze Stilo na Bravo. Także myślałem tylko o benzynie, mając podobne stereotypowe myślenie o Dieslu. Skończyło się na tym, że kupiłem ... 1,6 MultiJet 105 KM, z DPF. Przelatałem nim ok 25 tys,(całkowity przebieg 102 tys) mam go od roku. Mogę z całą odpowiedzialnością polecić ten silnik, nic z Twoich obaw "zimowych" u mnie się w czasie zimy się nie potwierdziło. Palił, jechał itp. tylko trochę słabe ogrzewanie na początku,ale to przypadłość wszystkich Diesli. Powiem teraz stary banał ale każdy samochód (silnik) należy przed kupnem sprawdzić. Biorąc pod uwagę, że celujesz w 2010, to samochody będą jeszcze z sensownym przebiegiem, nie wytłuczone itp. Jednak jeśli jeździsz przeważnie krótkie dystanse, to tylko 1,4 TJet lub "gołe" 1,4.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] Jaki olej?
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 28-02-2014, 20:40
  2. [silnik] Jaki olej do 1.9 JTD?
    Napisany przez pawels89 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 12-02-2013, 22:51
  3. [silnik] Jaki silnik zamiast 1.4 12v Plug & Play
    Napisany przez Banas921 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 21-03-2011, 01:33
  4. [silnik] Jaki olej do Bravo?
    Napisany przez boch na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 08-10-2010, 22:03
  5. Jaki olej do Bravo 1.9 JTD ?
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-07-2010, 15:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo jaki silnik

fiat bravo 2 jaki silnik

bravo jaki silnik

fiat bravo ii jaki silnikfiat bravo jaki silnik wybrac jaki silnik fiat bravofiat brava jaki silnikfiat bravo z jakim silnikiemfiat bravo 2 jaki silnik wybracbravo 2 jaki silnikbravo z jakim silnikiemjaki silnik do bravofiat bravo najlepszy silnikfiat brawo jaki silnikjaki wybrac silnik w bravo 2012jaki silnik fiat bravo 2fiat bravo 2 silnikifiat bravo 2 jaki silnik do gazufiat bravo ii silnikibravo ii jaki silnikfiat brava jaki silnik do gazjaki silnik w bravo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl