Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19

Temat: Bravo II  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2017
    Skąd
    Reda
    Wiek
    42
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Bravo
    Rocznik
    2012
    Panowie w 1.4l turbo to 6.5litra to na trasie w typowo miejskiej jeździe bierze benzyny a na trasie to bliżej 8litrow na sto gdzie w dieslu to trasa 5litrow na spokojne i miasto ok 6l (mam obecnie 5.7l na kompie ale wiadomo ciut zaniza). Szukałem benzyny jeździłem sporo tjetem i dalej bym wolał tjeta na miasto a robię 90% w mieście właśnie. Nie przesadzajmy z tym spalaniem w dół.

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    To zależy od stylu jazdy.Na autostradzie do Niemiec średnio miałem 150km/h spalanie oscylowało w granicach 7,5-7,7l .Najmniejsze spalanie uzyskałem jadąc do Zakopanego bez naruszania przepisów 5.8 l .Do pracy jak jeżdżę 25 km to średnie spalanie 6.2-6.5 l .

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał Alton88 Zobacz post
    Przy poliuretanach na pewno jest lepiej dla precyzji ale nie komfortu, mówię o seryjnym zawiasie i układzie kierowniczym.
    No właśnie twardsze tuleje nie utwardzają auta, za twardość odpowiadają amortyzatory i sprężyny. Natomiast tuleje mają duży wpływ na "zwartość" pojazdu w jego prowadzeniu. Auto nie pływa ani się nie rozłazi po drodze. Zawieszenie mam seryjne i układ kierowniczy również.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2012
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    257
    Auto
    Fiat Stilo 1.4 6 speed
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał vitos Zobacz post
    No właśnie twardsze tuleje nie utwardzają auta, za twardość odpowiadają amortyzatory i sprężyny. Natomiast tuleje mają duży wpływ na "zwartość" pojazdu w jego prowadzeniu. Auto nie pływa ani się nie rozłazi po drodze. Zawieszenie mam seryjne i układ kierowniczy również.
    Zgodzę się co do ,,zwartości,, ale komfort spada i to bardzo, szczególnie to słychać i czuć podczas jazdy na kostce brukowej, nie bez powodu tuleja tylna na przednim wahaczu jest ,,nie pełna,, i bardzo miękka, taka konstrukcja pogarsza prowadzenie ale za to mocno tłumi małe nierówności gdzie poliuretan przenosi wszystko na nadwozie. Tak czy inaczej jak ktoś chce poprawić prowadzenie w Bravo/Stilo to poliuretan to dobra opcja.
    Ostatnio edytowane przez Alton88 ; 26-12-2017 o 11:45


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-11-2013, 13:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467bravo-ii-39600

brawo 1.4 t jet komfort jazdy

czym sie rozni fiat bravo 2 sport od fiata bravo 2

logo t-jet bravo po liftingu

forum fiat bravo 2

czujnik deszczu fiat wylaczyc bravo site:fiatklubpolska.pl

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl