Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19

Temat: Bravo II  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2017
    Skąd
    Reda
    Wiek
    41
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Bravo
    Rocznik
    2012
    Panowie w 1.4l turbo to 6.5litra to na trasie w typowo miejskiej jeździe bierze benzyny a na trasie to bliżej 8litrow na sto gdzie w dieslu to trasa 5litrow na spokojne i miasto ok 6l (mam obecnie 5.7l na kompie ale wiadomo ciut zaniza). Szukałem benzyny jeździłem sporo tjetem i dalej bym wolał tjeta na miasto a robię 90% w mieście właśnie. Nie przesadzajmy z tym spalaniem w dół.

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    48
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    To zależy od stylu jazdy.Na autostradzie do Niemiec średnio miałem 150km/h spalanie oscylowało w granicach 7,5-7,7l .Najmniejsze spalanie uzyskałem jadąc do Zakopanego bez naruszania przepisów 5.8 l .Do pracy jak jeżdżę 25 km to średnie spalanie 6.2-6.5 l .

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    48
    Postów
    304
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał Alton88 Zobacz post
    Przy poliuretanach na pewno jest lepiej dla precyzji ale nie komfortu, mówię o seryjnym zawiasie i układzie kierowniczym.
    No właśnie twardsze tuleje nie utwardzają auta, za twardość odpowiadają amortyzatory i sprężyny. Natomiast tuleje mają duży wpływ na "zwartość" pojazdu w jego prowadzeniu. Auto nie pływa ani się nie rozłazi po drodze. Zawieszenie mam seryjne i układ kierowniczy również.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2012
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    255
    Auto
    Fiat Stilo 1.4 6 speed
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał vitos Zobacz post
    No właśnie twardsze tuleje nie utwardzają auta, za twardość odpowiadają amortyzatory i sprężyny. Natomiast tuleje mają duży wpływ na "zwartość" pojazdu w jego prowadzeniu. Auto nie pływa ani się nie rozłazi po drodze. Zawieszenie mam seryjne i układ kierowniczy również.
    Zgodzę się co do ,,zwartości,, ale komfort spada i to bardzo, szczególnie to słychać i czuć podczas jazdy na kostce brukowej, nie bez powodu tuleja tylna na przednim wahaczu jest ,,nie pełna,, i bardzo miękka, taka konstrukcja pogarsza prowadzenie ale za to mocno tłumi małe nierówności gdzie poliuretan przenosi wszystko na nadwozie. Tak czy inaczej jak ktoś chce poprawić prowadzenie w Bravo/Stilo to poliuretan to dobra opcja.
    Ostatnio edytowane przez Alton88 ; 26-12-2017 o 10:45


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-11-2013, 12:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brawo 1.4 t jet komfort jazdy

czym sie rozni fiat bravo 2 sport od fiata bravo 2

logo t-jet bravo po liftingu

forum fiat bravo 2

czujnik deszczu fiat wylaczyc bravo site:fiatklubpolska.pl

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl