Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 150km
    Rocznik
    2008

    Bravo II 1.9 150km dluższe odpalanie na zimnym i ciepłym silniku

    Witam,
    wiem, że pojawiały już się podobne tematy, lecz nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi.
    mianowicie, z rana po nocy samochod musi dluzej zakrecic aby odpalił (z 2-3 razy) i to samo jest na cieplym silniku.
    Co może być przyczyną?
    - Mam nowy akumulator z najwiekszym dostepnym rozruchem na rynku jaki jest dostepny dla tej pojemnosci akumulatora.
    - Wtryski sprawdzone "na przelew" i wszystkie leja rowno.
    - swiece zarowe sprawne
    Co mogłbym jeszcze sprawdzic lub moze ktos poradzil sobie z tym problemem i wie co dolega. Podobno w silnikach opla vectry 1.9 150km rowniez te same objawy wystepują.
    Z gory dziekuje za informacje i pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Moze pompa wysokiego cisnienia potrzebuje chwile aby uzyskac odpowiednie cisnienie dla cr. Czy po odpaleniu, zgaszeniu i za chwile przy probie odpalenia tez jest problem?

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 150km
    Rocznik
    2008
    Tak, rowniez jest problem przy ponownym uruchomieniu.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Może czujnik temperatury silnika?

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 150km
    Rocznik
    2008
    wyskoczyl mi z 4 razy taki komunikat przy odpalaniu "za wysoka temperatura cieczy chlodzacej", przelozylem czujnik od stilo i dalej bylo to samo

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Dalej tak samo było z błędem czy odpalaniem?

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 150km
    Rocznik
    2008
    z odpalaniem, po podlaczeniu pod komputer, zadnych błedów.

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Do sprawdzenia jak wyżej było napisane pompa wysokiego ciśnienia i regulator.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2016
    Skąd
    Mazowieckie
    Wiek
    30
    Postów
    24
    Auto
    Bravo 1,9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Witam, ni chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj, w sumie mam podobny problem. Pacjent to bravo ale z silnikiem 1,9 jtd 116 KM, ciężko zapala na zimnym silniku. Jak już raz złapie to dalej nie ma problemu.
    Podobnie jak wyżej:
    -świece sprawne przekaźnik też
    -wtryski sprawdzone chałupniczo na przelew (wszystkie leją równo)
    miałbym prośbę dotyczącą interpretacji wyników korekt wtrysków odczytanych z komputera (pomiar przy temperaturze silnika około 80 stopni, na biegu jałowym)
    F3.png

    I jeszcze pytanko. Jest sens przeczyścić EGR, czy nie ma on wpływu na uruchamianie zimnego silnika?

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2017
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.9 mjet
    Rocznik
    2005
    sprawdź przepływomierz. odepnij wtyczę i wtedy odpal

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał Kubaa456 Zobacz post
    Witam, ni chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj, w sumie mam podobny problem. Pacjent to bravo ale z silnikiem 1,9 jtd 116 KM, ciężko zapala na zimnym silniku. Jak już raz złapie to dalej nie ma problemu.
    Podobnie jak wyżej:
    -świece sprawne przekaźnik też
    -wtryski sprawdzone chałupniczo na przelew (wszystkie leją równo)
    miałbym prośbę dotyczącą interpretacji wyników korekt wtrysków odczytanych z komputera (pomiar przy temperaturze silnika około 80 stopni, na biegu jałowym)
    F3.png

    I jeszcze pytanko. Jest sens przeczyścić EGR, czy nie ma on wpływu na uruchamianie zimnego silnika?
    Ewidentnie cos jest z wtryskiem na 3 cylindrze. Przyczyn moze byc wiele..Ja mialem tez problem z korekcja na trojce i okazalo sie ze puscila mi podkladka pod wtryskiewczem. Obwachaj sobie wtryskiwacze. Jak czuc spaliny na ktoryms to masz 1 problem zdiagbozowany. Pojedz na pomiar kompresji. Moze tez byc zuzyta pompa HP(problem z odpaleniem). Moze potrzebowac wiecej czasu na uzyskanie cisnienia potrzebnego do odpalenia. Takze ja bym przekrecil kluczyk poczekal az zgasna wszystkie kontrolki i na zimnym wskazowka od paliwa pokazala poziom i tak na spokojnke go sprobowal odpalic. Tak u siebie robie bo jak za szybko przekrece(od razu po zgasnieciu kontrolek) to mi dluzej kreci ale w koncu odpali.
    Taki pomysly na ta chwile.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez toofoxy ; 01-07-2017 o 09:08


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 15-03-2016, 12:58
  2. Trzęsie i pyrka (delikatnie) na zimnym i ciepłym silniku Bravo 1.4 12v
    Napisany przez OlivierKan na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-03-2016, 14:07
  3. Bravo 1.4 falujące obroty, dławienie na ciepłym silniku, na zimnym i LPG ok.
    Napisany przez RYŚ_0726 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 24-01-2016, 20:10
  4. Odpalanie na zimnym silniku
    Napisany przez radziodom na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-02-2011, 16:55
  5. Odpalanie na zimnym silniku
    Napisany przez PUNTO_GO na forum Punto II
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 14-06-2010, 13:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl