Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2019
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    7
    Auto
    Bravo II 1.4 90KM Benzyna
    Rocznik
    2007

    Bravo II 1.4 90km słabo odpala

    Witam serdecznie
    auto dziewczyny ma taki problem, że jak się robi coraz zimniej na dworzu
    i postoi dłużej to ciężko odpalić. 3-4 razy a jak bardzo zimno cały dzień to i z 10.
    Wymieniłem czujnik temperatury oraz świece. Ma ktoś jakieś dalsze sugestie?
    Jak jest ciepły czy ciepło to nie ma najmniejszego problemu, pali na dotyk
    Akumulator nowy, rozrusznik też. Czujnik położenia wału może mieć na to wpływ?
    Z góry dziękuje za wszelką pomoc i podpowiedzi.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    204
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Zaczlabym od dolania baku do pelna zdodatkiem STP na przeczuszczenie ukladu paliwowego/wtryskiwaczy

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2019
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    7
    Auto
    Bravo II 1.4 90KM Benzyna
    Rocznik
    2007
    zapomniałem dodać, zawsze tankowane do pełna od momentu zapalenia się rezerwy i ostatnio dodawałem lepszy specyfik liqui moly

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2012
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    258
    Auto
    Fiat Stilo 1.4 6 speed
    Rocznik
    2005
    LPG jest?
    .

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2019
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    7
    Auto
    Bravo II 1.4 90KM Benzyna
    Rocznik
    2007
    nie, tylko benzyna, wiec nei rozjechane mapy

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2019
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    7
    Auto
    Bravo II 1.4 90KM Benzyna
    Rocznik
    2007
    nikt nic?

    a gdzie w 1.4 jest czujnik połozęnia wału?

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    47
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    A po odpaleniu normalnie chodzi na podwyższonych obrotach ("ssanie"), czy od razu ma obroty biegu jałowego nagrzanego silnika? Po uruchomieniu po tych kilku nieudanych próbach silnik pracuje równo czy kuleje?
    Błędy jakieś są zapisywane w pamięci ECU?
    Jakoś czujnik położenia wału nie pasuje mi na winowajcę, ale jakby co to powinien być w okolicach koła pasowego umieszczonego na wale korbowym (prawa strona komory silnika, a lewa jak stoisz przed otwartą maską).

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2019
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    7
    Auto
    Bravo II 1.4 90KM Benzyna
    Rocznik
    2007
    długo nie pisałem, bo robiłem wszystkie możliwe testy, zależności od pogody i temperatury , od wilgoci. Myślałem, że złapałem trop że to wilgoć gdzieś na przewodzie ale to nie to. Dzisiaj ciepło ładna pogoda a co dopiero musiałem 10razy kręcić aby odpalił.
    Ssanie się załącza, chodzi ładnie i równo.
    Błędów brak.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    47
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Jakbyś chciał to mogę Ci pożyczyć do testów czujnik położenia wału korbowego, na 99% sprawny.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    A może coś banalnie prostego filtr paliwa jest winowajcą?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2019
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    7
    Auto
    Bravo II 1.4 90KM Benzyna
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał ceva Zobacz post
    Jakbyś chciał to mogę Ci pożyczyć do testów czujnik położenia wału korbowego, na 99% sprawny.
    dzięki, ale jak już wezmę się za ten czujnik to po prostu wymienię. Ja handluje częściami a on i tak tani 55zł bosch
    zdjęcie by mi się przydało z dokładną lokalizacją.


    Cytat Napisał ceva Zobacz post
    Jakbyś chciał to mogę Ci pożyczyć do testów czujnik położenia wału korbowego, na 99% sprawny.
    tam nie ma filtra jako takiego, jest sitko przy pompie, a poza tym to działa jak chce, raz super raz do d***

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    47
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Zacytuję sam siebie sprzed paru postów.
    Cytat Napisał ceva Zobacz post
    powinien być w okolicach koła pasowego umieszczonego na wale korbowym (prawa strona komory silnika, a lewa jak stoisz przed otwartą maską).
    W tej 90 konnej rakiecie masz pod maską taki luz, że bez problemu go namierzysz i zobaczysz. Kostka przyłączeniowa z tyłu czujnika jest skierowana w stronę przodu auta.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2019
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    7
    Auto
    Bravo II 1.4 90KM Benzyna
    Rocznik
    2007
    ten czujnik może być jakąś opcją chyba?

    1.jpg


 

Podobne tematy

  1. Przebiegi bravo 2 1.4 90km
    Napisany przez kuba9869 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-01-2019, 22:27
  2. Jaki płyn chlodniczy do Bravo 2 1.4 90km +lpg
    Napisany przez kuba9869 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-01-2019, 20:23
  3. Ile Wam pali Bravo II 1.4 90KM?
    Napisany przez pkuna na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 01-01-2019, 14:41
  4. Fiat bravo 1.4 16v 90km + LPG gaśnie po odpaleniu
    Napisany przez olsenoz na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-07-2017, 21:44
  5. Bravo II - najslabszy diesel 90km
    Napisany przez Dmcc na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-04-2013, 11:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl